חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מלגזנים במיקור חוץ - למה זה יותר משתלם לכם?

 

למי שעדיין לא הספיק להכיר, מלגזה היא אחד מכלי הרכבים היעילים ביותר בתחום השינוע. למעשה, כל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו משתמש במלגזה בחיים הפרטיים או העסקיים

 

למי שעדיין לא הספיק להכיר, מלגזה היא אחד מכלי הרכבים היעילים ביותר בתחום השינוע. למעשה, כל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו משתמש במלגזה בחיים הפרטיים או העסקיים.

מלגזה היא בחירתם של עסקים רבים, אך יחד עם זאת לא כולם צריכים את המלגזה בצורה יומיומית ופונים לנותני שירות לשם קבלת שירות במיקור חוץ - מה הופך בחירה זאת למשתלמת ביותר?

הכירו: מלגזה

מלגזה היא מעשה כלי רכב ממונע אשר תפקידו העיקרי הו להוביל משא ומטענים באמצעות זרועות פלדה ייעודיות אשר ניתנות להכוונה בצורה מדויקת כך שיוכלו להיכנס מתחת למטען ולהרים אותו בצורה נכונה.

כאשר אנחנו מדברים על מלגזה אנו יכולים לראות סוגים שונים ומגוונים של מלגזות הן בצורה פונקציונאלית והן מבחינת יכולת ההעמסה שלהם.

כיום לא ניתן להסיע מלגזה באופן עצמאי אלא רק באמצעות מלגזנים ייעודים. מלגזן הוא למעשה איש המקצוע אשר אמון על תפעול המלגזה וביצוע כל העבודות הנדרשות בה. כיום על מנת לנהוג במלגזה צריך לעבור קורס ייעודי אשר במהלכו תקבלו היתר בנוסף לרישיון הנהיגה הרגיל שלכם. 

למה זה יותר משתלם לי?

חיסכון כספי - כאשר אנחנו מדברים על שימוש בשירותיו של מלגזן אנו מדברים על חיסכון כספי לא קטן. דמיינו לכם שוכרים את שירותיהם של אחת מן חברת ההובלות באזור, הייתם צריכים מספר יחסית גדול של מובילים וההובלה הייתה לוקחת מספר שעות מה שלכם היה עולה לא מעט כסף. מלגזה עושה את כל העבודה עבורכם במספר דקות אשר שוות למספר שעות עבודה.

העמסה ופריקה במהירות - אתם כבר לא צריכים לשבור את הראש, תתעסקו במה שחשוב באמת לעסק שלכם. מלגזן במיקור חוץ ידאג לכם להעמסה ופריקה מהירה של כל המשא הרלוונטי.

אחריות - כאשר אתם משתמשים בשירותיו של מלגזן אתם מקבלים אחריות מלאה על כל תהליך ההעמסה והפריקה של הסחורות שלכם.

מתאים גם לתקופות ארוכות - לעיתים תצטרכו מלגזן לתקופות ארוכות יותר. כאשר אתם מזמינים מלגזן במיקור חוץ אתם יודעים שהמחיר אותו אתם משלמים הוא מחיר קבוע ואין הוא הופך לאחד מן העובדים שלכם - עם כל ענייני השכר, תנאים סוציאליים וכו’ תתמודד החברה בה הוא עובד מה שיקנה לכם שקט נפשי.

א.ד שיפר מתמחים במלגזות

א.ד שיפר היא חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום המלגזות ומספקת שירותי סבלות מקצועיים עבור מטרות שונות. א.ד שיפר מספקת שירותי סבלות ארוכי וקצרי טווח ומסוגלות לספק כל שירות המצריך כח עזר פיזי.

הערכים בהם מאמינה החברה - אמינות, מקצועיות ותודעת שירות גבוהה הם אלו שהופכים אותה לכה מקצועית בתחום בו היא עובדת.

מחפשים שירותי מלגזה? זה הזמן שלכם להרים את הטלפון ולחייג א.ד שיפר!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים