חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהי קופה ממוחשבת?

 

בעבר, המוכרים היו נדרשים לבצע חישובים באמצעות כלים ידניים שעמדו לרשותכם על מנת למכור מוצרים בחנות. כיום, אין צורך בכלים ידניים, שכן יש קופות ממוחשבות הפועלות באמצעות טכנולוגיות מיוחדות והן כבר מבצעות את החישובים הנדרשים

 

בעבר, המוכרים היו נדרשים לבצע חישובים באמצעות כלים ידניים שעמדו לרשותכם על מנת למכור מוצרים בחנות. כיום, אין צורך בכלים ידניים, שכן יש קופות ממוחשבות הפועלות באמצעות טכנולוגיות מיוחדות והן כבר מבצעות את החישובים הנדרשים.

אז מה בעצם אפשר לעשות באמצעות קופה ממוחשבת?

שימו לב שכיום מרבית החנויות והרשתות עושות שימוש בקופות ממוחשבות. אלו הן רק חלק מהפעולות שאפשר לעשות באמצעותן:

-   חיפוש פריט לפי ברקוד או שם ואיתורו בקלות.

-   תמיכה בכל אמצעי התשלום. כלומר ניתן לשלם במזומן וכמו כן בכל סוגי האשראי. 

-   חיוב עסקאות מהיר ובטוח.

-   ניהול מבצעים, הנחות ושוברי זיכוי.

-   גישה להיסטוריית מכירות ופיקוח על המכירות

-   הפקת חשבוניות רגילות או חשבוניות מס לעסק.

-   אפשרות לניהול מלאי הכולל בדיקה של פריטים שיצאו מהמלאי ובדיקה של פריטים שיש עדיין במלאי.

-   אפשרות לעקוב אחר הנוכחות של העובדים. באמצעות הקופה הממוחשבת, אפשר לדעת מי מהעובדים הגיע בזמן ומי הגיע באיחור.

-   אפשר לצפות בתוצאות שמציגות הקופות מרחוק וכל זאת באמצעות אפליקציה ייעודית. כמו כן, אפשר גם לשלוט בכל הפעולות בזמן אמת.

-   אפשר גם להוסיף כל מיני פיצ’רים לקופה הממוחשבת בהם, מערכת שקילה, מכשיר להפקה של מדבקות ברקוד, מערכת שליחת SMS ללקוחות וכו’.

למי מומלץ לרכוש קופה ממוחשבת?

היא מתאימה למגוון גדול של חברות ועסקים בהם, עסקים בינוניים וגדולים, עסקים עם מספר סניפים, רשתות קמעונאיות. ניתן להתאים את המודולים של הקופה הממוחשבת, בהתאם לסוג העסק וכך לייצר פתרון אישי שתואם את הצרכים של העסק. אחד השימושים הכי נפוצים הוא אצל רשתות המזון. הקופאיות משתמשות בקופה הממוחשבת, על מנת לבצע כל מיני פעולות בהם, שקילת המוצרים של הלקוח, העברת המוצרים באמצעות ברקוד, חישוב החשבון הסופי של הלקוח ועוד. יתרה מזאת, ניתן גם לראות שימוש בקופות ממוחשבות ברשתות בגדים. כך ניתן לעקוב בזמן אמת אחר המלאי שיש בחנות ובהתאם לכך לדעת איזה מוצרים יש להזמין כי אזלו במלאי וכו’.

איך לבחור חברה שמספקת שירותי קופות ממוחשבות?

בארץ פועלות מספר חברות המספקות את השירות. יש לבחור בחברה שתהיה מקצועית וגם אמינה וכזאת שתוכל לתת שירות ותמיכה ברמה גבוהה. כך יהיה אפשר להיות בטוחים שיש למי לפנות, כאשר יש בעיה. מעבר לכך, מומלץ לבחור בקופה ממוחשבת שתהיה עם ממשק ידידותי וכך תהיו בטוחים שכל עובד ילמד בקלות ובמהירות כיצד להשתמש בה. יש גם לקרוא המלצות (ניתן לקרוא אותן באתרי האינטרנט של החברות, בגוגל, ברשתות החברתיות ובפורומים שונים) וכמו כן לבדוק את הדירוג של החברה. 

אחת החברות המומלצות בארץ המספקת שירותי קופות ממוחשבות היא חברת נאייקס. היא פועלת לא רק בארץ אלא גם בחו"ל והיא מובילה בענף הקופות הממוחשבות ומכשירי התשלום ללא מזומן. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים