חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד נשתמש בטקסטיל לעיצוב חלל הבית?

 

עולם הלבשת הבית כולל בתוכו מגוון גדול של פריטי טקסטיל. באמצעות אותם פריטים, אפשר לייצר משחק של צבעים, הדפסים וטקסטורות והדבר מאפשר יצירת אווירה ביתית וכמו כן יצירת אופי ייחודי לבית

 

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות מהם פריטי הטקסטיל הפופולאריים ביותר ואיך אפשר להשתמש בהם בצורה חכמה ויעילה, על מנת לשדרג את עיצוב הבית.

כריות נוי

מספיקה כרית נוי אחת גדולה ומרשימה, על מנת לשדרג את חדר השינה. מבחינת חלל הסלון, אפשר לבחור מספר כריות נוי בכל מיני הדפסים וצבעים ולהניח אותן על הספות. היופי הוא שגם כאשר רוצים לשנות את העיצוב, לא חייב לרכוש מחדש כריות נוי אלא אפשר לרכוש כיסויים לכריות וכך לרענן את העיצוב. כריות מגיעות בכל מיני צורות, דוגמאות וצבעים. עלותן לא יקרה.

וילונות

וילונות לא רק מספקים לנו הצללה בימי שמש חמים ותורמים לתחושת הפרטיות בבית, אלא יש להם תפקיד מרכזי בכל הקשור לעיצוב הבית. הבד והתפירה מהם עשויים הווילונות, יכולים להשפיע משמעותית על הסגנון העיצובי של החלל. כיום, תוכלו למצוא מגוון גדול של וילונות בכל מיני צבעים וסגנונות. כמו כן, עליכם גם לוודא שאתם תולים את הווילונות בצורה נכונה ומה הכוונה? יש לתלות אותם מהתקרה ועד הרצפה וכך יהיה אפשר לייצר אשליה של חלל גבוה יותר, מה שיוסיף עוד יותר לעיצוב.

שטיחים

הם מגיעים בכל מיני סגנונות, צורות וצבעים. לדוגמה, שטיחים עגולים או מרובעים, כאלה שיש להם שערות קצרות או ארוכות, כאלה בסגנון מודרני או אתני וכמו כן כאלה שעשויים מחומרים שונים כמו, צמר, כותנה, קש או משי. השטיחים יכולים להעשיר כל חלל בטקסטורה מעניינת. שימו לב, כאשר אתם רוכשים שטיחים, הם צריכים להיות מעט יותר גדולים מהרהיט הכי גדול שיש בחדר. כמו כן, אם החלל שלכם עמוס וצבעוני, העדיפו שטיח שירגיע את האווירה ויהיה עם גוונים רכים ואם החלל שלכם רגוע, אז בחרו שטיח עם גוונים עזים.

בדי ריפוד

הם מוסיפים מרקם וצבע לכל חלל. הכוונה היא לבדי ריפוד שאתם בוחרים לספות, לכורסאות, לפולים, להדומים וראשי מיטה. הבדים צריכים להיות רכים ונעימים וכמו כן צריכים להיות עמידים לכתמים. אל תחששו לשלב מספר בדים וכך לייצר מראה ייחודי לחלל.

מצעים וכיסויי מיטה

אם אתם רוצים לייצר אווירה נעימה וחמימה בחדר השינה, דעו שלמצעים וכיסוי מיטה יש חלק משמעותי בכך. רכשו מצעים לבנים ונקיים והניחו מעליהם כרית נוי אחת גדולה או מספר כריות נוי. אם אתם רוצים שחדר השינה יראה מסודר במינימום מאמץ, רכשו כיסוי מיטה. כך החדר יראה מאורגן כל הזמן וגם החלל יראה מעוצב.

לסיכום...

כל פריטי הטקסטיל שהוזכרו לעיל, יכולים לשדרג כל אחד מהחללים שיש בבית. לא מדובר על הוצאה גדולה אבל כן מדובר על שדרוג גדול שיכול לתרום משמעותית לאווירה חמימה ונעימה בבית שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים