חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

זמן סבתות עם הנכדים 

 

כל הסבתות שתפגשו יאמרו לכם שרגעי האושר בחיים הם הזמן עם הנכדים. לכן הן תמיד שמחות כאשר מגיעים אליהן הנכדים הן הקטנים והן הגדולים וכך הן יכולות ליהנות מזמן של איכות יחד. רוב הסבתות ערוכות מראש לתרחיש שיבואו הנכדים, כיוון שלפעמים הם מגיעים אל זמן סבתות ונשארים כמה שעות ולפעמים נשארים אצלם כמה ימים כאשר ההורים יוצאים לחופשה

 

זמן סבתות 

כל הסבתות שתפגשו יאמרו לכם שרגעי האושר בחיים הם הזמן עם הנכדים. לכן הן תמיד שמחות כאשר מגיעים אליהן הנכדים הן הקטנים והן הגדולים וכך הן יכולות ליהנות מזמן של איכות יחד. רוב הסבתות ערוכות מראש לתרחיש שיבואו הנכדים, כיוון שלפעמים הם מגיעים אל זמן סבתות ונשארים כמה שעות ולפעמים נשארים אצלם כמה ימים כאשר ההורים יוצאים לחופשה. ההיערכות להגעת הנכדים כוללת כמה אספקטים, הדבר החשוב ביותר הוא שהסבתות מכינות את כל המאכלים הטעימים שאהובים על הנכדים. יש בתים שבהם גולת הכותרת היא קציצות, שניצל, צ’יפס, או כל מאכל אהוב אחר. חוץ מזה הן דואגות שיהיו חטיפים שהן מחלקות במידה ומטעמים רבים נוספים.

כדי להעשיר את הפעילות של הסבתות עם דור ההמשך הן דואגות לרכוש מוצרי יצירה לילדים וכך כולם מבצעים יחד בכל יום סוג אחר של פעילות. בארגז של זמן סבתות בחדר המשחקים של הנכדים אפשר למצוא שלל חוברות עבודה, עבודות גזירה, דבק, פאייטים, עבודות רקמה, המון מדבקות, עבודות יצירה שהן נקודתיות על נושאים מסוימים כמו חג שמתקרב ועוד. לכן אף פעם לא משעמם אצל הסבתות וזו הסיבה שהנכדים רוצים להגיע והסבתות מקבלות אותם תמיד בזרועות פתוחות. 

פעילות במהלך זמן סבתות 

אחת האופציות שאהובות מאד על הנכדים היא הכנת אוכל במטבח. הם פועלים על פי ההנחיות ומסייעים להכין ארוחות נפלאות בכל יום. לאחר מכן מגיע זמן הקינוחים וכולם נהנים לעבוד עם הבצק כדי ליצור עוגיות נפלאות, עוגות, לחם ושלל אופציות מסקרנות. 

דרך נוספת של זמן סבתות יחד היא הליכה משותפת לקניות. זה מתחיל ברשתות השיווק שם הם קונים מוצרי מזון הביתה ולאחר שהניחו את המוצרים במקרר, הם ממשיכים בדרך כלל לחנות צעצעים, חנות ספרים או למקום בילוי כמו פארק טרמפולינות, סרט מצוין, הצגה שמזמן רצו לראות או בילוי בקניון. 

זמן מנוחה לסבתות 

אחרי כל הפעילויות הללו גם סבתות זקוקות למנוחה ולכן הנכדים נהנים מזמן מסכים, יושבים מול הטלוויזיה או מול המחשב, משחקים במשחקי קופסה כמו מונופול ורמי קוב ונהנים מזמן איכות שלהם יחד גם בלי זמן סבתות.

הקשר עם הסבים והסבתות 

הקשר עם הסבתות וגם עם הסבים הוא נדבך חשוב בחיים של הנכדים וגם של הדור המבוגר. כולם נהנים מחברתם של האחרים, משחקים, לומדים, מציירים ומדברים המון. כל אחד מקבל ערך מוסף מהקשר הזה ולכן הוא מעניק לו דרגה עליונה של חשיבות. המבוגרים לומדים מהילדים את הלך הרוח החדש, המחשבים, אופן השימוש בטלפונים הסלולריים וכל האופציות המתוחכמות. 

ואילו הנכדים שומעים מהמבוגרים שבחבורה את כל הסיפורים על הקמת המדינה, דברים שקשורים לילדות שלהם והמון מידע שהוא מרתק ומסקרן עבורם וגם יסייע להם בעתיד כשילמדו היסטוריה, גיאוגרפיה ומקצועות נוספים בבית הספר. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים