חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ספא ביתי – גם אתם יכולים להרשות לעצמכם

 

מערכת ספא ביתי – או בשם המקובל יותר (והשגוי, מסתבר), ג’קוזי – הופכת בשנים האחרונות לאופציה נפוצה יותר ויותר. אם בעבר רק בני ובנות האלפיון העליון בלבד התקינו אמבט עיסוי בבית או בחצר, השתכללות תהליכי הייצור והוזלת העלויות מאפשרות לשכבה רחבה הרבה יותר ליהנות מהמתקן המפנק ולשדרג באופן דרמטי את איכות החיים

 

מערכת ספא ביתי – או בשם המקובל יותר (והשגוי, מסתבר), ג’קוזי – הופכת בשנים האחרונות לאופציה נפוצה יותר ויותר. אם בעבר רק בני ובנות האלפיון העליון בלבד התקינו אמבט עיסוי בבית או בחצר, השתכללות תהליכי הייצור והוזלת העלויות מאפשרות לשכבה רחבה הרבה יותר ליהנות מהמתקן המפנק ולשדרג באופן דרמטי את איכות החיים.

בכל מקרה כשבוחרים אמבט עיסוי מרווח חשוב לשים לב למספר דגשים, כדי שבסופו של דבר יותקן בבית הספא הביתי האופטימלי.

גודל

אחת ולתמיד: ג’קוזי הוא שם של חברה ספציפית שהוקמה ע"י אחים איטלקיים שהיגרו לארה"ב וככל הנראה המציאו את אמבט העיסוי. אמנם כיום מקובל לקרוא לכל מערכת ספא ביתית בשם ג’קוזי, אבל כמובן שיש עוד חברות רבות שמייצרות את ההתקן שכל כך כיף להתרווח בו.

בכל מקרה, הפרמטר הראשון לבחירת ספא ביתי הוא הגודל. מרכיב זה נקבע ע"י שני שיקולים – אופן השימוש הצפוי והשטח הפנוי. כשמודדים את המקום שבו מיועד אמבט העיסוי לשכון חשוב להשאיר מרווחים מספיקים לתנועה בחלל. המידות הסטנדרטיות הן 2 מ’ על 2 מ’, 1.60 X 2.00 מ’ או מתקן גדול ל-6-7 אנשים בגודל של 2.50 X 2.40 מ’.

היצרנית

ככלל אמבט עיסוי תוצרת קנדה או ארה"ב יהיה עדיף כמעט תמיד על מערכות ספא ביתיות תוצרת סין. גם המוצרים הישראלים נחשבים לטובים במיוחד. יחד עם זאת חשוב לבחון ספציפית את זהות היצרנית של האמבט, להתרשם מהוותק והרצינות וכמו כן לבחון את היקף האחריות ואת פרטיה.

ג’טים / מסאז’רים

הסיבה העיקרית לרכישת והתקנת ספא ביתי היא כמובן אופציית העיסוי הנעימה שמגיעה עם האמבט. בהתאם חשוב לבחון בכמה ג’טים או מסאז’רים מצוידת המערכת וגם עד כמה הפעולה שלהם אכן מייצרת את התחושות הרצויות בגוף.

יעילות אנרגטית

מערכות הספא הביתיות כאמור יקרות הרבה פחות מבעבר, אבל רצוי לקחת בחשבון גם את עלות התפעול השוטף של אמבט העיסוי, ובפרט אם אתם מתכוונים להשתמש בו בתדירות גבוהה (ומן הסתם הפינוק שהוא מציע מוביל בדרך כלל לרביצה בו לעיתים קרובות). ספא שצריכת המים והחשמל שלו נמוכה מספק תועלת גבוהה יותר גם בהיבט האקולוגי – שיקול משמעותי בכל החלטה בעידן הנוכחי.

איך בוחנים עמידות של ספא ביתי?

על-מנת להפיק מקסימום תועלת ממערכת ספא ביתי כדאי שהיא תהיה עמידה. מעבר לזהות היצרנית, רצוי בהקשר זה לבחון את שלדת האמבט. ככל שיש בה יותר שכבות של פיברגלס, כך היא עמידה יותר ובנוסף הבידוד של הספא טוב יותר ולכן הוא יעיל יותר. אם ישנן שכבות אקריל ורק מעליהן ציפוי של פיברגלס, האמבט פחות עמיד.

בכל מקרה מומלץ לרכוש אמבט עיסוי אך ורק מחברה ותיקה שכבר התקינה מערכות דומות אצל לקוחות רבים ולכן יכולה גם להבטיח וגם לקיים מקסימום נחת וגם ראש שקט באמת.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים