חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך משמחים עובדת בחופשת לידה?

 

אם אתם מעבידים שמעסיקים נשים, סביר להניח שתמצאו את עצמכם במצב שבו אחת העובדות שלכם ילדה והיא נמצאת בבית בחופשת לידה. זה כמובן אחד האירועים המשמחים ביותר בגינם עובדת נעדרת מהעבודה, וזה אירוע המצדיק פינוק מיוחד ומשמח עבורה

 

אם אתם מעבידים שמעסיקים נשים, סביר להניח שתמצאו את עצמכם במצב שבו אחת העובדות שלכם ילדה והיא נמצאת בבית בחופשת לידה. זה כמובן אחד האירועים המשמחים ביותר בגינם עובדת נעדרת מהעבודה, וזה אירוע המצדיק פינוק מיוחד ומשמח עבורה.

פינוק מתוק וטעים

אישה שילדה לאחרונה, בנוסף להיותה מאושרת ושמחה, היא גם עייפה ותשושה. אחד הפינוקים הנפלאים ביותר שניתן להביא ליולדת הוא מגש פירות חתוכים, מוכנים לאכילה. ניתן לבחור מגש בגדלים שונים ובמחירים שונים. מגוון הפירות גדל, ככל שגודל המגש והמחיר גדלים. ניתן למצוא בקלות, על־ידי חיפוש זריז באינטרנט, חברות משלוחים רבות המפיצות משלוחים בכל האזורים בארץ, ניתן למשל למצוא חברה המתמקדת במשלוח מגש פירות בפתח תקווה, חיפה, ירושלים ועוד. 

זר פרחים יוצר הרבה חיוכים

זר פרחים גדול, צבעוני ומושקע יעלה חיוך רחב על פניה של כל יולדת. ניתן לבחור את הזר באופן אישי בחנות או דרך אתרי האינטרנט השונים, שמעלים תמונות ברורות ונהדרות של הזרים המוצעים דרכם. אפשר גם לבקש להכין זר אישי, בהתאם להעדפותיה של היולדת או המעביד שלה, ולאגד בתוכו פרחים שונים שישתלבו יחד לפי צבעם או לפי משך החיים שלהם.

אין כמו שוקולד בעולם  

שוקולד הוא כמובן הפינוק האולטימטיבי שאין עליו עוררין. אין כמעט יולדת שלא תשמח לקבל בונבוניירה מהודרת או זר שוקולדים מעוצב. ניתן לבחור פרלינים עטופים בנפרד בטעמים שונים, כגון: מריר, אגוזים, קרמל וכדומה, או קופסת שוקולד בגדלים שונים ובמגוון טעמים. בכל ערכה שבה תבחרו, מובטחת לכם הנאה גדולה והתענגות על שוקולדים מובחרים.  

ערכת קרמים לפינוק

אין אישה שלא תשמח לערכת קרמים מושקעת, בניחוחות אהובים ובמרקם מפנק. ניתן לרכוש בחנויות השונות או באמצעות אתרי האינטרנט, ערכה מוכנה של קרמים שונים או לחלופין לבקש להכין ערכה אישית בהתאם לתקציב שלכם. ניתן לבחור קרם גוף, קרם ידיים, סבון נוזלי, קצף אמבט, שמן גוף ואפילו קרם לחות לפנים או ספריי גוף. ערכה כזו מתאימה בכל זמן, כך שגם אם בחרתם לשלוח ערכה כבר ביום המוחרת של הלידה או חודשיים לאחר מכן, היא תשמח מאוד את העובדת ותתקבל בחיוך גדול.

מארז מוצרים לתינוק החמוד

אפשרות נוספת שתשמח כל יולדת, תהיה מארז מהמם שמכיל מוצרים שונים לתינוק כמו חיתול בד צבעוני ומדליק, חליפה קטנטנה מתוקה, בובה או דובי רכים ונעימים וכדומה. המארז המוכן יכיל לרוב כמה מוצרים שונים תואמים בצבעם, וניתן להתאימו לבן או לבת. גלישה באתרי האינטרנט תוביל אתכם למגוון אתרים ומגוון מארזים שונים כך שתוכלו לבחור את זה שימשוך את עיניכם ויתאים לתקציב שלכם.

לסיכום, בין שתבחרו בזר פרחים, מגש פירות טעים ומתוק, ערכת קרמים מפנקת או מארז מתנות לתינוק, תשומת הלב היא החשובה. יולדת שמעסיקה טורח לשלוח לה מתנה, תחוש אהובה, מוערכת ובעלת חשיבות גדולה למקום העבודה שלה ותחזור לעבודה בשלב מאוחר יותר עם כוחות מחודשים ורצון להשקיע.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים