חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים אוהל לשימוש מסחרי?

 

האסוציאציה הראשונה למילה ”אוהל” היא בדרך כלל טיול או צבא, אבל כדאי לדעת שגם למטרות מסחריות נהוג להשתמש באוהלים שונים. באופן טבעי בחירת אוהל לשימוש מסחרי מחייבת תשומת לב רבה כדי להבטיח התאמה מושלמת, ובפרט כדאי להקפיד על הדגשים הבאים

 

האסוציאציה הראשונה למילה "אוהל" היא בדרך כלל טיול או צבא, אבל כדאי לדעת שגם למטרות מסחריות נהוג להשתמש באוהלים שונים. באופן טבעי בחירת אוהל לשימוש מסחרי מחייבת תשומת לב רבה כדי להבטיח התאמה מושלמת, ובפרט כדאי להקפיד על הדגשים הבאים.

התאמה למטרת השימוש

אוהלים משמשים למטרות מסחריות רבות: אירועים פרטיים ועסקיים, פסטיבלים שונים, אחסון, הוספת שטח לחנות לפרק זמן קצר או קבוע, בית חולים שדה, קירוי בריכות, סוכות אבלים ועוד. בהתאם הפרמטר הראשון לבחירה מושכלת של האוהל האידיאלי הוא הלימה לצורך שהוא ממלא. 

מידות

הפרמטר השני שלפיו בוחרים אוהל לשימוש מסחרי הוא גודל האוהל. כדאי תמיד לקחת מרווח ביטחון כדי להבטיח מרחב מרווח – בין אם המטרה היא קבלת פנים בחתונה או השקת מוצר (אורחים שנדרשים להצטופף מן הסתם לא יוצאים מהאירוע שבעי רצון) ובין אם המטרה היא אחסון סחורה (על-מנת שהגישה לכל פריט תהיה נוחה ולא תבזבזו זמן יקר עקב קשיים לוגיסטיים).

עמידות

כששוכרים אוהל לשימוש מסחרי מן הסתם זהו פרמטר פחות רלוונטי, אבל כשנדרש שימוש קבוע באוהל לצורך מסחרי (למשל בעל צימר שרוצה לחפות את הבריכה במקום לאורך כל חורף) הפתרון היעיל יותר כלכלית הוא קנייה, ובמצב כזה חשוב לוודא עמידות.

מסגרת אלומיניום היא אופציה מומלצת משום שחומר גלם זה עמיד לרטיבות ולא מפתח קורוזיה. בנוסף האלומיניום קל משקל אבל חזק מאוד ולכן עמיד גם במקומות מאתגרים ובשימוש אינטנסיבי. יריעות PVC מספקות את העמידות הנדרשת ל"קירות" של האוהלים, כשכמובן ישנה חשיבות גם לטיב הייצור של האוהל.

אסתטיות

בחלק גדול מאוד מהמקרים אוהל לשימוש מסחרי נבחן גם בהיבט האסתטי. אנחנו חיים בעידן שיש בו חשיבות רבה למראה, ולמעשה אפילו אזור לוגיסטי בחנות צריך להיראות טוב, וכך גם חיפוי בריכה למרות שלכאורה מדובר באלמנט פונקציונלי בלבד. אוהלים לאירועים כבר חייבים להשתלב היטב בעיצוב של המקום באופן כללי כדי לעמוד ברף הציפיות של האורחים – כך שגם המראה של כל אוהל הוא שיקול רלוונטי בבחירה.

מה עוד חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים אוהל לשימוש מסחרי?

אוהלים לשימוש מסחרי הם מוצרים שמספקים תועלת רבה במגוון רחב של אירועים ועבור סוגים רבים של עסקים. לצד התועלת ישנה כמובן גם עלות, שנקבעת בהתאם לסוג האוהל ולמידות שלו. במציאות כלכלית שבה חשוב לבחון היטב כל הוצאה ולנסות לצמצם עלויות ככל האפשר, מומלץ באופן טבעי לערוך סקר שוק מקיף – אבל לוודא שההצעה שתקבלו מספקת מקסימום תועלת בדמות אוהל איכותי, עמיד ואסתטי, ורק לאחר מכן לשקלל את המחיר בהחלטה.

כמו כן חובה לוודא שההתקנה של האוהל מבוצעת בידיים מקצועיות ומיומנות, וזאת על-מנת שתוכלו להשתמש בו בראש שקט באמת. חברה ותיקה ורצינית תציע לכם גם מבחר אפשרויות בכל מסגרת תקציב וגם תקפיד על הרכבה ללא דופי.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים