חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה צריך לדעת על ניוד חשבון בנק?

 

יכול להיות שכבר יצא לכם לשמוע על הרפורמה החדשה שיצא לדרך. הרפורמה היא רפורמה המאפשרת לכל אחד ולכל אחת מאיתנו לעבור בנק ללא כל בעיה. בלחיצת כפתור אחת תוכלו לבצע ניוד חשבון בנק מבנק אחד לבנק אחר

 

יכול להיות שכבר יצא לכם לשמוע על הרפורמה החדשה שיצא לדרך. הרפורמה היא רפורמה המאפשרת לכל אחד ולכל אחת מאיתנו לעבור בנק ללא כל בעיה. בלחיצת כפתור אחת תוכלו לבצע ניוד חשבון בנק מבנק אחד לבנק אחר. אך מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מניידים את חשבון הבנק שלכם? יש כמה פרטים שמוטב כי תיתנו עליהם את הדעת. בסופו של יום זה לא עניין של מה בכך להעביר חשבון בנק ממקום אחד למקום אחר.

איך מבצעים ניוד חשבון?

בעבר המשימה של ניוד חשבון בנק הייתה משימה קשה במיוחד. כיום המשימה הזאת לא חייבת להיות משימה כל כך מסובכת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפתוח חשבון בבנק שאליו תרצו להעביר את חשבונכם. לאחר שתפתחו חשבון בבנק החדש, תוכלו להעביר בקשה לנייד את החשבון הישן לחשבון החדש. הבנק מצידו יהיה חייב לבצע את המשימה הזאת תוך שבעה ימי עסקים. כמובן שהמשימה שלכם תהיה לעקוב כי המשימה מתבצעת בדיוק כמו שצריך.

למה לבצע ניוד חשבון בנק?

יכולות להיות לא מעט סיבות שיביאו אתכם למסקנה כי הגיע הזמן לנייד את החשבון. יש כאלה שמקבלים הצעות מאוד אטרקטיביות בבנקים אחרים בהשוואה לבנק הנוכחי. אחרים עושים זאת כי הם שמעו המלצות טובות על בנק כזה או אחר. זה לא משנה מהי הסיבה שבגללה החלטתם לנייד את חשבון הבנק. כיום תוכלו לעשות את זה מבלי שתצטרכו לשבור את הראש. זה בדיוק מה שהרפורמה מאפשרת לעשות, בשאיפה כי תתחיל תחרות בין הבנקים. כל בנק ירצה לשמור על לקוחותיו באמצעות הצעות שונות שלא תקבלו באף מקום אחר.

מה עושים במקרה של מינוס?

כאשר החשבון הישן שלכם נמצא בזכות, לא אמורה להיות בעיה להעביר אותו למקום אחר. אך ניוד של מינוס מחשבון אחד לחשבון חדש זה כבר סיפור אחר. יהיה עליכם לקבל אישור מהבנק החדש על מנת שתוכלו לבצע את העברה. כל עוד אין הסכמה של הבנק החדש, לא תוכלו להעביר חשבון במינוס. אך כל עוד אתם תראו הוכחות כי אתם מסוגלים לכסות את המינוס, לא אמורה להיות בעיה.

מתי אי אפשר לבצע ניוד חשבון בנק?

הרפורמה נועדה על מנת לאפשר לכל אחד ולכל אחת לנייד את חשבון הבנק. ניוד של חשבון בנק לא יתאפשר כאשר קיימות מגבלות שונות על החשבון הישן. במקרה שבו הבנק הטיל מגבלות שונות על החשבון, לא תוכלו לנייד אותו לבנק אחר. יהיה עליכם להסדיר את כל המגבלות ורק לאחר מכן תוכלו לבצע את המגבלה. כמובן שאם אינכם מודעים למגבלות, מוטב לשמוע עליהן כבר עכשיו. כך לא תמצאו את עצמכם מסתבכים עוד יותר, ומתקשים לצאת מהבור שנקלעתם אליו.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים