חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור קרש חיתוך לחריטה?

 

לא פעם אנחנו שוברים את הראש למצוא מתנה ייחודית, עם נגיעה אישית שתרגש, תשמח והכי חשוב שתפתיע. אנחנו כל שנה חוגגים יום הולדת לאהובים לנו מכל, מציינים ימים מיוחדים כמו סיום קורס, סיום לימודים או כל מחווה אחרת

 

לא פעם אנחנו שוברים את הראש למצוא מתנה ייחודית, עם נגיעה אישית שתרגש, תשמח והכי חשוב שתפתיע. אנחנו כל שנה חוגגים יום הולדת לאהובים לנו מכל, מציינים ימים מיוחדים כמו סיום קורס, סיום לימודים או כל מחווה אחרת. במקרים האלו תמיד עולה השאלה מה השנה נקנה? מה הפעם נביא? משהו שימושי עם נגיעה אישית, אז הנה לכם עוד רעיון מהמם למתנה מפתיעה, אישית ושימושית מאוד, קרש חיתוך עם חריטה. תכלו לבחור את סוג קרש החיתוך, קרש מעץ הבמבוק, קרש בוצ’ר מרשים או קרש מעץ זית טבעי ומהמם. כל בחירה שתעשו בהחלט תפתיע את מקבלי המתנה שייהנו משימוש בקרש איכותי. רוצים להעניק להם מארז מושלם? צרפו לקרש סכין איכותית שגם כאן תוכלו להוסיף חריטה בהתאמה וכך הסט מושלם. 

אם כך איך לבחור בין קרשי החיתוך השונים?

נתחיל בצורה של הקרש, ישנם קרשים מלבנים, עגולים לפיצה למשל וקרשי חיתוך בצורות אמורפיות לפי העץ שממנו נוסרה החתיכה. תחילה תחשבו מה אתם יותר אנשים סימטריים או אמורפיים, ישנם אנשים שלא יכניסו לביתם צורה מופשטת כי זה לא מתאים לאופי שלהם, הם לא אוהבים את המראה של זה וכן הלאה. 

לאחר שהחלטתם מה היא הצורה המועדפת אליכם יהיה עליכם לבחור את סוג העץ ממנו עשוי הקרש. ישנם קרשי חיתוך שעשויים מגזע עץ האלון, ישנם העשויים מגזע עץ הזית, מעץ הסיסם או מעץ אגוז אפריקאי. רצוי כשבוחרים את הצורה וסוג העץ להתייחס לקווים הטבעיים של העץ ולצורת החיתוך שלו (שעל זה כבר נרחיב). אך ישנם סוגי עץ שהצורניות של הגזע או הניסור של העץ יוצרת צורה אמורפית טבעית של העץ מה שמעניק לקרש החיתוך אופי ייחודי. 

לפני שעוברים לשלב האחרון של בחירת החריטה ואת ביצועה תשאירו לחורטים מקצועיים, עליכם לבחור את כיוון ניסור הקרש. למה הכוונה, ישנם קרשים שניתן לראות את הטבעות העגולות של מרכז הגזע שנוצרות עם צמיחת העץ. ישנם קרשים שהניסור שלהם מתבצע לאורכו של הגזע מה שמעניק לקרש מראה מפוספס. כאן עליכם לבחור על פי טעמכם האישי (יותר נכון לטעמם של מקבלי המתנה) את הצורה שנראית לכם הכי מתאימה. 

מילה על בוצ’רים, קרשי חיתוך בוצ’רים מאוד אופנתיים ועמידים גם כאן בבחירת קרש חיתוך בוצ’ר כמו בבחירת קרש חיתוך מעץ טבעי למשל עליכם לבחור את כיבון הניסור של העץ ישנם בוצ’רים אם מראה מפוספס כשיחידות העץ המרכיבות את הבוצ’ר נוסרו לאורכו של הגזע או במראה יותר "לוח דמקה" שהעץ נוסר לרוחבו של הגזע וניתן לראות את טבעות הצמיחה של העץ. 

עכשיו אחרי שבחרתם את קרש החיתוך המתאים ביותר תוכלו לחרוט על העץ כל מה שעולה על רוחכם כמו ציטוט מרגש, ברכה אישית או לוגו של חברה אם מדובר בחנוכת עסק וכן הלאה. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים