חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חושבים שראיתם כבר הכל? עדיין לא ראיתם מופע של אמן חושים!

 

כדי להתרגש באמת אנחנו צריכים לגלות משהו חדש. משהו חדש על עצמנו, משהו חדש על החיים, חוויה חדשה. מופע של אמן חושים הוא הזדמנות מצוינת ליהנות מחוויה כזו, ולהיזכר עד כמה מענגת תחושת הפליאה שקצת נעלמת לנו מהחיים כשאנחנו מתבגרים

 

כדי להתרגש באמת אנחנו צריכים לגלות משהו חדש. משהו חדש על עצמנו, משהו חדש על החיים, חוויה חדשה. מופע של אמן חושים הוא הזדמנות מצוינת ליהנות מחוויה כזו, ולהיזכר עד כמה מענגת תחושת הפליאה שקצת נעלמת לנו מהחיים כשאנחנו מתבגרים.

מה זה בעצם אמן חושים?

אולי כדאי להתחיל במה לא: אמן חושים, שלפעמים נקרא גם מנטליסט, הוא לא קוסם. כמו כן לאמני חושים אין כוחות על. כן יש להם כישרון ייחודי והוא היכולת לתעתע בכל החושים שלנו וכך לספק לנו תחושת פליאה, השתאות וגם התלהבות.

באמצעות משחקי מוח שונים, טלפתיה ו"קריאת מחשבות" (המרכאות הן משום שאף אדם לא באמת יכול לקרוא את המחשבות של הזולת, לפחות לא ככל הידוע לנו), מצליח אמן החושים לרתק את הקהל - כל קהל - וליצור רגעים בלתי נשכחים. בהתאם המופע כולו ייזכר עוד זמן רב אחרי שהוא יסתיים, וזו בעצם המהות של חוויה מלהיבה באמת.

התאמה לכל סוגי הקהל

יתרון משמעותי נוסף של מופע של אמן חושים - ובפרט כשמדובר על אמן חושים בינלאומי מוביל שכבר צבר ניסיון רב - הוא ההתאמה לכל סוגי הקהל. בהתאם מדובר באטרקציה מבוקשת מאוד לאירועים מכל הסוגים. כך למשל אמן חושים יכול לשדרג באופן משמעותי כל מסיבת בת מצווה או בר מצווה, ובאותה מידה להפוך גם אירוע חברה למרשים במיוחד.

החיבור הטבעי לכל קהל הוא חלק מסט הכישורים המתבקש של אמני חושים, שיודעים לקלוט מיד בני אדם ומצטיינים ביצירת חיבור מדויק עם כל אחד ואחת. בהתאם גם ניתנת תשומת לב ספציפית לחתן או כל השמחה - בין אם מדובר על נער בר מצווה ובין עם על מנכ"לית החברה - וגם למרכיב זה באירוע יש חלק בהצלחתו.

היורשים של אורי גלר

השם הראשון שעולה בראש כשחושים על אמן חושים הוא מן הסתם אורי גלר. האמן הוותיק התפרסם כבר בשנות ה-70 של המאה הקודמת ברחבי העולם. תחילה טען כי יש לו כוחות על טבעיים אולם בהמשך הדרך הבליט יותר את היותו אמן חושים ואשליות. במובנים רבים סלל גלר את הנתיב לעוד אמני חושים רבים שיצרו מופעים מעוררי התפעלות לא פחות ממנו, והוא אף מפרגן לאלה המוכשרים ביותר. 

שילוב מושלם של מסתורין וצחוק

סיבה נוספת לאטרקטיביות של מופע חושים וטלפתיה היא שזהו שילוב מדויק של מסתורין וצחוק. אמן מוכשר יודע ליצור רגעים שבהם הקהל נדהם ובעיקר מנסה להבין מה בעצם קרה פה, ומיד לאחר רגעים של צחוק משחרר ובלתי נשלט. השילוב בין הרגשות והתחושות מבטיח מקסימום הנאה וחוויה סוחפת מאוד, כאמור לכל הגילאים - ושדרוג של ממש לכל אירוע, פרטי או עסקי.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים