חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתכננים פעילות גיבוש לצוות בעבודה? כדאי שתכירו את הפעילות הבאה

 

גיבוש צוות עובדים הוא דבר חשוב מאוד לשמירה על מורל העובדים, לחיבור אישי ביניהם ולמניעת שחיקה מהעבודה. רבים חושבים זמן רב על פעילות שתתאים למגוון העובדים שלהם, ולצערנו לפעמים זה נגמר בביקור במוזיאון משמים או בארוחה ללא ערך מוסף

 

גיבוש צוות עובדים הוא דבר חשוב מאוד לשמירה על מורל העובדים, לחיבור אישי ביניהם ולמניעת שחיקה מהעבודה. רבים חושבים זמן רב על פעילות שתתאים למגוון העובדים שלהם, ולצערנו לפעמים זה נגמר בביקור במוזיאון משמים או בארוחה ללא ערך מוסף. אז אם אתם מחפשים משהו שהוא גם מקורי, גם מהנה וגם יעזור מאוד לגיבוש הצוות, יש לנו רעיון מעולה בשבילכם- משחק לייזר טאג. אז מה זה לייזר טאג, מהם היתרונות השונים של המשחק ואיפה ניתן למצוא לייזר טאג במרכז? כל מה שאתם צריכים לדעת פה לפניכם.

מהו לייזר טאג?

לייזר טאג הוא משחק אסטרטגיה פעלתני שבו המשתתפים מתחלקים למספר קבוצות, מקבלים רובי לייזר ואפודים, וצריכים לעבוד יחדיו כדי לירות במטרות ולנצח את הקבוצה המתחרה. זה דומה למשחק הפיינטבול, רק שאין צבע ואין פגיעה פיזית- הכל מתרחש בלייזר. 

משך המשחקים הוא בדרך כלל בין שעה לשעתיים. המשחק מתרחש בזירת לחימה ייעודית ומלווה בשופטים שמוודאים גם את בטיחות המשחק. מדובר בפעילות אקסטרים מהנה ותחרותית שמתאימה לכעשרה עד שמונים משתתפים.

יתרונות משחק לייזר טאג כפעילות גיבוש

אז מדוע לבחור דווקא את משחק הלייזר טאג כפעילות לגיבוש צוות העובדים שלכם? יש כמה סיבות טובות לכך:

- המשחק שם דגש על קבלת החלטות משותפת. כל קבוצה צריכה להחליט ביחד איך להתנהג בצורה חכמה ואסטרטגית. דבר זה עוזר להם לבנות תהליכי מחשבה משותפים ולהגיע להחלטות בצורה מהירה ויעילה.

- המשחק מתאים למגוון אנשים, בכל המגדרים והגילאים. לכן אם מקום העבודה שלכם הוא מגוון מהבחינה הזאת, תוכלו לדעת שכמעט כולם יכולים להשתתף ולהנות.

- במשחק יש מספר אנשים שעובדים יחדיו בשיתוף פעולה למען מטרה אחת. דבר זה יכול ליצור חיבורים וקשרים ולעזור לפתח את יכולת עבודת הצוות של המשתתפים.

- משחק הלייזר טאג שונה וייחודי מפעילויות אחרות, על כן הוא יכול ליצור חוויות משותפות שהמשתתפים ייזכרו בהן בהמשך הדרך. המשחק גם מאפשר לעובדים לראות אנשים במשרד באור שונה מהדרך שבה הם רואים אותם בשגרת היומיום, וכך לפתח את מערכות היחסים החיוביות ביניהם.

לייזר טאג במרכז - אצל פאלקון לייזר טאג אקסטרים

רוצים לבצע פעילות גיבוש באמצעות לייזר טאג במרכז? אצלנו בפאלקון לייזר טאג אקסטרים תוכלו למצוא מתחם ייעודי של לייזר טאג במרכז בלטרון שמתאים לכמות גדולה של אנשים ובו אנשי מקצוע שצברו ניסיון לאורך השנים בפעילויות לייזר טאג. אנו ערוכים גם להגיע למקומות שונים בארץ עם הציוד שלנו כדי לקיים פעילות לייזר טאג היכן שנוח לכם. אנו נשמח להתאים את הפעילות למטרות העסקיות שלכם ולעזור לעובדים שלכם להתחבר אחד לשני מחדש ולשכלל את היכולות האסטרטגיות שלהם. צרו עמנו קשר לכל שאלה נוספת!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים