חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך תתאימו תמונות מזכוכית לאופי הדירה

 

הבית שלנו הוא יותר מרק ארבע קירות. זה המקום הבטוח והמוגן שלנו, שממנו אנחנו מנהלים את חיינו. אחד האלמנטים שיכולים ליצור תחושת בית נעימה וטובה הוא עיצוב הבית, ובתוכו בחירת תמונות מזכוכית לתלייה על הקיר, שלא רק יהוו אלמנט אסתטי, אלא ישפיעו גם על הרגשות והתחושות שלנו

 

הבית שלנו הוא יותר מרק ארבע קירות. זה המקום הבטוח והמוגן שלנו, שממנו אנחנו מנהלים את חיינו. אחד האלמנטים שיכולים ליצור תחושת בית נעימה וטובה הוא עיצוב הבית, ובתוכו בחירת תמונות מזכוכית לתלייה על הקיר, שלא רק יהוו אלמנט אסתטי, אלא ישפיעו גם על הרגשות והתחושות שלנו. אז איזה עיצובים שונים קיימים לתמונות זכוכית, כיצד להתאים אותן לאופי הדירה ואיפה ניתן לרכוש אותן? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

סוגים שונים של תמונות זכוכית

תמונות זכוכית הן דרך אלגנטית ויוקרתית לעצב את הבית, וניתן לתלות אותן בכל החדרים- בסלון, במטבח ואפילו בחדר השינה. אפשר לבחור מבין סוגים שונים של תמונות מזכוכית שקיימות בחנויות. יש תמונות עם עיצובים אבסטרקטיים, תמונות של ערים ונופים, תמונות של בעלי חיים, תמונות שמתאימות לילדים ועוד.

אפשרות נהדרת נוספת היא להדפיס על תמונות זכוכית את העיצוב האישי שלכם. אתם יכולים לבחור תמונות משפחתיות, תמונות מטיולים שביצעתם או כל דבר אחר העולה על דעתכם. תמונות מזכוכית הן עמידות ונשמרות לזמן רב ולכן הן דרך מצויינת לשמר זכרונות ולתלות אותם בגאווה על קירות ביתכם.

איך להתאים בין תמונות זכוכית לדירה שלכם?

הדרך שבה אנחנו מארגנים ומעצבים את החלל שלנו ישפיע ישירות על התחושות שלנו ושל האורחים שלנו בבית. לכן כדאי לחשוב לעומק איך להתאים בין התמונות לחלל הדירה. הנה כמה טיפים לפניכם:

לתת ביטוי לעצמכם- אחד הדברים החשובים ביותר הוא למצוא תמונות זכוכית שאתם תתחברו אליהן. זה הבית שלכם והוא אמור להביא לידי ביטוי את האישיות והאופי הייחודיים שלכם. זאת הדרך הטובה ביותר להבטיח את זה שהתמונות יתאימו לדירה, ואת זה שאתם תחייכו כל פעם שתראו את התמונות שבחרתם מעטרות את קירות ביתכם.

אירוח- אם אתם נוטים לארח לעיתים קרובות, כדאי לקחת את זה בחשבון כשאתם בוחרים תמונות. הבית הוא שלוחה שלכם ואתם רוצים לייצר רושם טוב אצל האורחים שלכם. תמונות עם עיצוב אומנותי מיוחד או תמונות משפחתיות יכולות להתאים מאוד במקרים כאלה מאחר והאורחים יוכלו להעריך את הבחירות המקוריות שביצעתם וגם לקבל תחושת אותנטיות.

אווירה- איזה אווירה אתם מעוניינים שהבית יעביר? אם אתם רוצים תחושה מרגיעה אפשר ללכת על תמונות עם אלמנטים של טבע או בצבעים כחולים נעימים. אם אתם רוצים תחושה של שמחת חיים ואנרגטיות כדאי לשקול תמונות עם המון צבעים, תמונות עם בעלי חיים ועוד.

תמונות מזכוכית ב-Glassme

רוצים להדפיס תמונות שלכם על זכוכית או לבחור תמונות מקטלוג קיים? Glassme היא החנות בשבילכם! אנו מתמחים בהדפסה ותמונות זכוכית ואנו משתדלים להעניק לכם את התוצר הסופי ברמת האיכות הגבוהה ביותר. מוזמנים לקרוא עלינו עוד באתר וליצור איתנו קשר לכל שאלה נוספת!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים