חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מוצרים לעור בריא ותוצאות מוכחות

 

אז אילו תכשירי קוסמטיקה חוה זינגבוים מוצרים מציעה לכם ולמה זה חשוב להתאים את המוצר לסוג העור. קודם כל, כיום גם בגילאים הצעירים מומלץ וצריך להתחיל בלטפח שגרת עור בריאה.

 

בימינו קיימים כל כך הרבה מוצרי טיפוח ואנטי איג’ינג שזו ממש משימה לא פשוטה למצוא את המוצרים שבאמת עושים את העבודה ומתאימים לסוג העור שלנו. בין אינסוף הבטחות ורצון טבעי של כולנו לשמר את  העור צעיר ורענן, אנו לא פעם מוציאים סכומי עתק רק כדי לגלות שהמוצרים לא ממש אפקטיביים. יחד עם זאת, בין החברות השונות שזיהו את הביקוש והשקיעו בשיווק אגרסיבי ואריזה אטרקטיבית ומעוצבת, יש כאלו שהשקיעו בפיתוח מוצרים ובמחקרים כדי לייצר מוצרים יעילים עם תוצאות מוכחות, וחוה זינגבוים מוצרים בהחלט עומדים בין המובילים בכך. כמו כן, הייחוד של חוה זינגבוים מוצרים זה המבחר המגוון שהם מציעים שבאמת מתאים לסוגי עור שונים ולצרכים שונים, אך גם העובדה שהם לא חדלים מלפתח ולשפר את המוצרים שלהם בעזרת מחקרים ומומחים מובילים בתחום.

הכירו את חוה זינגבוים מוצרים

חוה זינגבוים היא אשת מקצוע מוכרת ובעלת שם עולמי בתחום הקוסמטיקה וטיפוח העור. עם רזומה מקצועי משובח שכולל קליניקה יוקרתית בארה"ב, לקוחות בהוליווד, ומוצרים מבוקשים שנמכרים בארה"ב, באירופה, וכמובן בארץ, חוה זינגבוים מיקמה את עצמה כאחת מהיזמיות המובילות בתחום הקוסמטיקה, עם פיתוחים מהפכניים ותכשירי טיפוח שנחשבים לפורצי דרך. כמו כן, חוה זינגבוים היא אחת החלוצות בתחום פיתוח מחלקות דרמו-קוסמטיקה לצידם של פלסטיקאים מובילים והעלתה את המודעות לחשיבות של טיפולים קוסמטיים לעור בריא. מעבר לכך שהיא סללה לאלפי קוסמטיקאיות את עתידן המקצועי ואף הקימה מרכז הוראה לקוסמטיקה, חוה זינגבוים פיתחה שיטות טיפול אפקטיביות המבוססות על תהליכים ביולוגיים של העור ומחקרי מעבדה קפדניים. חוה זינגבוים מוצרים זה לא עוד מוצרי קוסמטיקה, חוה זינגבוים מוצרים זה שגרת טיפוח יומית יעילה שמראה תוצאות ושמציעה תכשירים מתאימים גם לאנשים הסובלים מאקנה ומבעיות עור, וגם לאנשים שלא מעוניינים לעבור תהליכים פולשניים כדי לשמר ולהנות מעור מוצק וזוהר.

חוה זינגבוים מוצרים- מבחר של מוצרים לטיפוח עור בריא

אז אילו תכשירי קוסמטיקה חוה זינגבוים מוצרים מציעה לכם ולמה זה חשוב להתאים את המוצר לסוג העור. קודם כל, כיום גם בגילאים הצעירים מומלץ וצריך להתחיל בלטפח שגרת עור בריאה. העור שלנו חווה במהלך השנים גם איבוד נפח בעקבות ירידה בקולגן, אך גם המרקם של העור לעצמו הוא חשוב, ובמיוחד אם מדובר בעור רגיש הסובל מפצעים, מיובש ומפיגמנטציה. חוה זינגבוים מציעה לכם תכשירים לעור רגיל, שמן, יבש, ומעורב שמעטים את קצב הזדקנות העור ומבוססים על מחקרים קליניים. כמו כן ניתן לרכוש מוצרים עם חומצה הילראונית וקולגן שונים כגון סרומים, פילינג, קרם לחות, מסכת זהב ייחודית, קרם עיניים ועוד, ואת קרם ה-PROPHECY וה-2 PROPHECY שזכו להצלחה בינלאומית ונחשבים ללא פחות מפורצי דרך. כך או כך, אם הנכם מחפשים מוצרי טיפוח שלא רק מבטיחים, אלא גם מקיימים, חוה זינגבוים מוצרים יחזירו לעור שלכם את החיוניות שלו ויסייעו לכם לשמור עליו בריא לאורך זמן.

רחלי צור קוסמטיקאית מוסמכת פרא-רפואית

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים