חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

5 יתרונות של קידום עסקים ברשת

 

בעבר, לפרסם את העסק שלך היה עסק יקר; להפיק ולשדר פרסומות בטלוויזיה עולה הון תועפות, כמו גם פרסומות ברדיו, פרסומים בעיתונים, או שלטי חוצות

 

בעבר, לפרסם את העסק שלך היה עסק יקר; להפיק ולשדר פרסומות בטלוויזיה עולה הון תועפות, כמו גם פרסומות ברדיו, פרסומים בעיתונים, או שלטי חוצות. אם בעבר פרסום העסק היה שמור רק למי שידם משגת, קידום עסקים ברשת מאפשר כיום לכל עסק לפרסם, לקדם ולשווק את עצמו בתקציב שהוא יכול להרשות ולעצמו, ולהשיג תוצאות. 5 יתרונות של קידום עסקים ברשת, יצאנו לדרך:

  1. הצגת מודעות מותאמות לפי קהלי יעד – לא תמיד המסרים הפרסומיים שלנו יכולים להתאים באופן מלא לכל אחד מקהלי היעד שלנו – ישנם מסרים שיכולים להתאים יותר לגברים מאשר לנשים וההפך, או מסרים שיכולים להתאים יותר לאנשים מבוגרים בעלי משפחות מאשר לצעירים רווקים וההפך. קידום עסקים ברשת מאפשר לנו להתאים את המסרים הפרסומיים שלנו לכל אחד מקהלי היעד שלנו ולהציג מודעות מותאמות רק לקהלים להם נבחר שהמודעה תוצג.
  2. פרסום, קידום ושיווק בכל תקציב – כבר לא צריך לשפוך תקציבי עתק על פרסום. קידום עסקים ברשת מאפשר לנו לשווק, לפרסם ולקדם בכל תקציב שהוא. כמובן שהתוצאות משתנות בהתאם לתקציב, אך אפשר להגיע לתוצאות יפות מאוד מתקציב של כמה מאות או אלפי שקלים, הכל כמובן מתחיל ונגמר בטיב העבודה. לכן חשוב לבחור בבעל מקצוע המתמחה בקידום עסקים ברשת שמכיר היטב את האינטרנט והרשתות החברתיות ויוכל להגיע לתוצאות האופטימליות בהתאם לתקציב שלכם.
  3. מאגרי מידעקידום עסקים ברשת מאפשר לנו לצבור המון מידע על הלקוחות שלנו, מידע שניתן לעשות בו שימוש בעתיד ולבנות אסטרטגיות לפיו. נוכל לדעת מה טווח הגילים של הגולשים שנכנסו למודעות שלנו, האם הם נשואים או רווקים, האם הם גברים או נשים, באיזו שעה של היום הם הקליקו על המודעה שלנו ועוד. לפי המידע הזה ניתן לעשות פילוחים וחיזויים ולהשתמש בו בעתיד.
  4. פרסום במגוון פלטפורמות – ישנן אינספור פלטפורמות שונות ברשת שהן ניתן לפרסם, וזאת בהתאם לאיפה שקהל היעד שלנו נמצא – פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, גוגל, טיקטוק, טוויטר, לינקדאין ועוד ועוד ועוד... אם קהל היעד שלכם הוא צעיר בעיקר, עדיף לנווט את עיקר הפרסום לפלטפורמות כמו אינסטגרם או טיקטוק, איפה שרוב הצעירים מבלים כיום. אם קהל היעד שלכם הוא מבוגר יותר, עדיף לפרסם בפייסבוק, גוגל או טוויטר. בעל מקצוע טוב ידע לפלח באופן מדויק היכן קהל היעד שלכם נמצא.
  5. משתנה תוך כדי תנועה וקשוב לרוח התקופה – קידום עסקים ברשת  מאפשר לנו להתאים את המסרים שלנו למה שקורה כאן ועכשיו ולהגיב לשינויים של הקהל או לשינויים עולמיים בו ברגע, ובכך לשמור על העסק שלנו עדכני וקשוב לרוח התקופה. כמו למשל שבעת שפרצה מגיפת הקורונה, המפרסמים החלו להתאים את המסרים שלהם בהתאם לרוח תקופת הסגרים והמגיפה.
רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים