חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פיצויים תאונת דרכים זו לו נדבה

 

החיים הם לא שחור ולבן, לעומת זאת החוק דווקא כן. בדיוק בגלל זה חשוב שיהיה שם מי שמכיר את השפה המשפטית ויכול לנתח את המציאות במשקפיים הללו. כי למרות שאתם יודעים היטב מה מגיע לכם,

 

תאונות דרכים הם חלק מהנוף הישראלי, אי אפשר להגדיר את המציאות המטורפת בתוכה אנחנו חיים בצורה אחרת. נכון לנתונים של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, תאונות דרכים הם מה שהורג יותר אנשים מכל מלחמות ישראל גם יחד. חשוב שתדעו, גם ברגעים קשים כי פיצויים תאונת דרכים זה מה שמגיע לכם על פי החוק. מגיע לכם למצות את הזכויות שלכם על פי חוק ואתם יכולים לעמוד על כך. משום שלא פעם קשה לעמוד על כך בלי כלים, עורך דין הוא מי שיעזור לכם לעבור את המשוכה בשלום.

פיצויים תאונת דרכים לא ניתנים מעצמם

על פניו, בעולם מתוקן לכאורה, עורך דין תאונות דרכים הוא איש מקצוע מיותר, הרי זה אמור להיות מובן מאליו שתקבלו את הזכויות המלאות שלכם ברגע שעברתם את מה שעלול היה להיות הנורא מכל. אבל אנחנו לצערנו הרב חיים בעולם בו כדי לקבל את הזכויות שלכם, אתם צריכים לעמוד על כך. פיצויים לא מגיעים מעצמם בדרך כלל, הרבה פעמים הם תוצאה של בחינת הנתונים ועמידה על כך שתקבלו את המגיע לכם לאור המצב.

התפקיד של עורך הדין הוא להיות שם

החיים הם לא שחור ולבן, לעומת זאת החוק דווקא כן. בדיוק בגלל זה חשוב שיהיה שם מי שמכיר את השפה המשפטית ויכול לנתח את המציאות במשקפיים הללו. כי למרות שאתם יודעים היטב מה מגיע לכם, בדרך כלל השטח לא יתמוך בכם באופן אוטומטי. זה לא משנה אם מדובר על חברות הביטוח או כל גורם אחר, הנטייה של רבים היא כמובן להימנע מתשלום הכסף שמגיע לכם. משורה ארוכה של סיבות כמובן כאשר המרכזית שבהן היא הרצון הפשוט להימנע ממתן כסף שיכול להישאר בחברת הביטוח או אצל מי שפגע.

אבל בדיוק בגלל זה עורך דין הוא מי שיכול להציג למערכת המשפט את הנתונים ולעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם, מה ששלכם, על פי החוק. זה נכון שלא פעם צריך להראות הוכחות ולהביא נתונים שיעידו על כך שבאמת התאונה אותה עברתם היא מה שמגיע לכם עבורו פיצויים, אבל בדיוק בשביל זה נמצא כאן עורך הדין שילווה אתכם ויתן לכם את הכלים להבין בדיוק מה נדרש מכם כדי להגיע למיצוי זכויות מלא. לא מדובר על תהליך קל תמיד, אבל מדובר על מה שבסופו של יום חשוב ואסור לכם לוותר עליו.

מקצועיות היא מעל הכל

עריכת דין נשמעת כמו מקצוע ’משעמם’ אבל האמת היא שמדובר על תפקיד שיש בו הרבה יצירתיות. הניסיון הוא לנתח את החוק ולמצוא את הדרך להוכיח, ממש כמו משוואה מתמטית, שמגיע לכם מה שמגיע לכם. ממש כמו פיצויים תאונת דרכים שלעיתים לא מסכימים לשלם לקורבן ולכן עורך הדין צריך להוכיח את הזכות לקבלת הפיצויים. מכאן שכאשר אנחנו מדברים על עריכת דין אנחנו מדברים על מקצוע בו צריכים להיות בעלי בקיאות מרשימה בשילוב עם אינסטינקטים טובים כדי לספק ללקוח את מה ששייך לו. לצערנו לא תמיד הצדק מנצח, צריך להיות שם איש המקצוע הנכון כדי לאפשר לו לנצח.

זה בדיוק מה שאני, יעקב שפירא, עורך דין המתמחה בתאונות דרכים, מציע לכם. זה הזמן שלכם ליצור קשר ולקבל שירות מקצועי עשוי ללא חת.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים