חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

משרד לייעוץ כלכלי במיוחד לעסק שלך

 

פרץ פיננסים הוא משרד לייעוץ כלכלי עבור עסקים קטנים או גדולים. במיוחד בתקופת הקורונה ראינו עד כמה אין גיבוי להרבה עסקים ועד כמה אין תמיכה מהרשויות. לכן, הדבר היחיד שנותר לכם לעשות הוא לדאוג לעצמכם ובשביל זה אנחנו פה.

 

פרץ פיננסים הוא משרד לייעוץ כלכלי עבור עסקים קטנים או גדולים. במיוחד בתקופת הקורונה ראינו עד כמה אין גיבוי להרבה עסקים ועד כמה אין תמיכה מהרשויות. לכן, הדבר היחיד שנותר לכם לעשות הוא לדאוג לעצמכם ובשביל זה אנחנו פה. פרץ פיננסים מעניק שירות ייעוץ כלכלי עבור יזמים צעירים, עסקים בתחילת הדרך שלהם ועסקים שרוצים לייעל את תזרים המזומנים של העסק. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המשרד לייעוץ כלכלי.

מה המטרה של ייעוץ כלכלי?

המטרה יכולה להשתנות בהתאם למצב הנוכחי של המבקש. ייעוץ כלכלי נועד לשני מקרים, כאשר העסק שלכם נמצא בקשיים פיננסים או לפני פתיחת העסק, כאשר אתם רוצים לייעל את התוכנית העסקית שלכם בצורה מושלמת. אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור עסקים קטנים בעיקר הוא ניהול כספי נכון. ניהול כספי חייב לא להיות עכשווי, אלא עתידי. אנחנו צריכים להכיר את העסק שלנו בצורה מושלמת, כל כך מושלמת שנוכל "לחזות את העתיד" הכלכלי שלנו. 

יש הרבה עסקים בארץ שעובדים באופן עונתי, זאת אומרת שבחלק מעונות השנה העסק מכניס פחות כסף. בשביל זה אנחנו צריכים להכין את עצמנו מכל המובנים ולשנות את הפעילות שלנו בהתאם. אצל פרץ פיננסים תוכלו למצוא מסלול ייחודי אשר מאפשר לכם להכיר את כל יסודות הידע הפיננסי והניהולי וליישם אותם. הרבה פעמים בעסקים גדולים או קטנים דווקא השינויים המינורים הם אלו שמשפיעים על ההכנסות בעסק. המטרה היא לא רק לייעץ לכם, אלא לראות אתכם מיישמים את הנתונים ולהכיר את ההשפעה של כל שינוי על העסק.

למי זה מתאים?

ייעוץ כלכלי אצל פרץ פיננסים מתאים לעסקים קטנים עד גדולים המעוניינים לרכוש כלים ניהוליים וכלכליים, עסקים שנמצאים בקשיים פיננסים, עסקים שרוצים לייעל את ההכנסה שלהם, עסקים שעומדים לפני מעבר או שינוי מהותי בעסק, משקיעים ויזמים צעירים. במשך הייעוץ אתם תקבלו כלים אשר ישרתו אתכם לאורך כל השהות שלכם בעסק כמו ניהול תזרים מזומנים תקין, ביצוע תמחור, התמודדות מול הלוואות וחובות, התנהלות נכונה מול הרשויות. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים