חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האם ניתן למחוק נקודות תעבורה? המדריך המלא

 

אם אתם מחפשים עורך דין תעבורה, יש סיכוי שזה בגלל שאתם מכירים את האפשרות למחוק נקודות תעבורה. השלב הראשון הוא הגשת בקשה והשלב השני הוא, המתנה להחלטת בית המשפט. בעזרת עו”ד, תוכלו לעשות זאת מהר יותר בד”כ

 

אם אתם מחפשים עורך דין תעבורה, יש סיכוי שזה בגלל שאתם מכירים את האפשרות למחוק נקודות תעבורה. השלב הראשון הוא הגשת בקשה והשלב השני הוא, המתנה להחלטת בית המשפט. בעזרת עו"ד, תוכלו לעשות זאת מהר יותר בד"כ. 

תהליך מחיקת נקודות התנועה יכול להימשך עד שלושה חודשים, במקרים מסוימים גם יותר. אתם צריכים להיות מודעים לכך שזה יעלה לכם קצת כסף, אבל עמלת הטרחה שעורכי דין גובים בסופו של דבר שווה את זה. היא שווה את מחיקת נקודות התעבורה שלכם. בחוק מדינת ישראל, כאשר מספר הנקודות עולה על 12 ומגיע ל-22 נקודות תעבורה, על הנהג לעבור מסלול נהיגה נכונה בסיסי על מנת למחוק את הנקודות. כאשר הנקודות הן בין 34-24, הנהג נדרש לעבור מסלול נהיגה נכון ייעודי, מה שגם נקרא נהיגה מונעת בלשון העם. עד 20 נקודות תעבורה, הן יהיו תקפות לשנתיים, כאשר 22 נקודות או יותר תקפות לארבע שנים.

מחיקת נקודות תעבורה – כיצד עושים זאת? 

כיצד מבצעים מחיקת נקודות תעבורה בעזרת עו"ד? ובכן, הסרת נקודות תעבורה בעזרת ייעוץ משפטי היא הדרך המומלצת ביותר. עורך דין תעבורה יכול לעזור להסיר או לצמצם נקודות, כאשר עורך הדין יבחן את עבירת הנהג לכאורה. בזאת, הוא יבחן האם ניתן להמיר לעבירה אחרת המתאימה יותר לסוג העבירה בפועל של הנהג. 

כמו כן, עבור מחיקת נקודות תעבורה ניתן להגיע להסדר טיעון. עורכי דין יכולים לסלול את הדרך להסדר טיעון, כאשר זה נעשה כדי להפחית את העונשים על עבירות תנועה. עורכי דין יכולים להגיש בקשה למחיקת נקודות או ביטול מוחלט בגין הפרות, מה שיביא לחילוט הנקודות. מעבר לכך, במקרים מסוימים, הוותק של הנהג והיסטוריית הנהיגה יכולים לסייע בהמרת הנקודות לאזהרה או קנס. 

למה צריך עו"ד תעבורה עבור מחיקת נקודות?

עו"ד תעבורה למחיקת נקודות צריך להיות בעל ידע וניסיון רב בתחום התעבורה, ומודע לכל פסיקות בתי המשפט לתעבורה ברחבי הארץ. ואם יוכל לטפל בתיקים עבור לקוחותיו, הוא ישתמש בפסיקות שהוא מכיר כתקדים כדי לזכות באותו פסק דין בתיק עליו הוא עובד.

במובן זה, עורך דין תעבורה הינו עורך דין המתמחה בתחום דיני התעבורה וגם מחיקת נקודות תעבורה. עורכי דין תעבורה נשכרים לרוב על ידי נהגים כדי לייצג אותם במקרים הנוגעים להפרות תנועה, תאונות ועניינים קשורים אחרים. בסופו של דבר, עורך דין תעבורה יכול לייצג את האינטרסים שלכם בבית המשפט, ויש לו את הידע והניסיון הדרושים לטיפול בתיקים אלו כמו מחיקת נקודות תעבורה לנהגים. ואם אתם צריכים עו"ד בדיני התעבורה, תוודאו שיש לו את הניסיון הנדרש כדי לנהל את התיק שלכם. תוודאו שהוא כבר מחק בעבר נקודות תעבורה עבור לקוחותיו. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים