חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דירה אחרי שיפוץ? כך תבריקו אותה

 

כשמתחילים שיפוץ של דירה, קשה שלא לדמיין את התוצר הסופי והמושלם שעבורו אנחנו מוכנים לעבור את התהליך המורכב והמתיש. בסופו של דבר השיפוץ נועד להעניק לנו חלל חדש, משופץ ואיכותי יותר מהמצב הנוכחי של הדירה

 

כשמתחילים שיפוץ של דירה, קשה שלא לדמיין את התוצר הסופי והמושלם שעבורו אנחנו מוכנים לעבור את התהליך המורכב והמתיש. בסופו של דבר השיפוץ נועד להעניק לנו חלל חדש, משופץ ואיכותי יותר מהמצב הנוכחי של הדירה. יחד עם זאת, שיפוץ של דירה כולל פירוק, בנייה, לכלוך, חומרי בנייה, תנועה יומית של אנשי מקצוע, ואופרציה שלמה שלא ממש משאירה לנו דירה נקייה ומצוחצחת. לכן, לאחר סיום השיפוץ, מומלץ וחשוב להעביר ניקוי יסודי במיוחד, ואף ניתן להגדיר אותו כ"הפיניש" האחרון. ובכל זאת, צריך לזכור שמודבר בהרבה יותר מקצת אבק, אלא משאריות של חומרי בנייה וצבע, טיח, וחומרים שדורשים ניקוי מקצועי. אז מה עושים? פונים לחברת קלין פוליש, החברה שתעניק לכם דירה מבריקה לאחר סיום השיפוץ.

חברת קלין פוליש- שירותי ניקיון מקצועי

חברת קלין פוליש מעניקה שירותי ניקיון שונים אשר ביניהם קיים שירות ניקיון אחרי שיפוץ.  החברה וצוות העובדים המקצועי שלה ידאג להסיר אבק, לכלוך ופסולת שנותרה על ידי צוות הבנייה. בנוסף, הם יבצעו שאיבת אבק וניקוי אבק מעבודות עץ, מתקנים ומכשירי חשמל, ניקוי האריחים והרצפות, ניקוי של המסגרות והמשקופים, שפשוף שאריות הפסולת שדבוקה למשטחים,  חיטוי הדירה והשירותים, וניקוי פוליש להברקת הרצפה. מדובר בניקוי יסודי שיעניק לכם תחושה לא רק של דירה משופצת, אלא של דירה חדשה. כמו כן, חברת קלין פוליש עובדת עם ציוד חדשני וחומרי ניקוי ייעודיים ואיכותיים במיוחד העומדים בתקנות המחמירות של משרד הבריאות, ודואגים להסיר גם את הלכלוך העקשן ביותר ובעל גישה מוגבלת. צריך לזכור ששאריות של חומרי בניה ואבק עלולים לפגוע לנו בבריאות ולגרות אנרגיות שונות. לכן, החשיבות של הניקיון לא רק נוגעת בתחום האסתטיקה, אלא גם בפן הבריאותי, ובמיוחד אם אחד מדיירי הבית לוקים באסטמה.

ניקיון בתים חברת קלין פוליש

קלין פוליש היא חברה המעניקה שירותי ניקיון דירות ובתים, ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון לפני אכלוס, ופוליש לרצפה. מעבר לכך שהיא מעניקה 100% אחריות על שירותי הניקיון שלה, זה דווקא הוותק והיסודיות שהפכו אותה לאחת מחברות הניקיון המובילות בארץ. בין אם מדובר בניקיון לאחר שיפוץ, או ניקיון לפני אכלוס, שירותי החברה אוספים את כל שאריות הפסולת השונות כגון ברגים, זכוכיות, מסמרים, שאריות צבע, טייח, שבבי עץ, אבק ועוד. כמו כן, כחברה וותיקה שפועלת כבר 24 שנים, אחד היתרונות המובהקים של קלין פוליש, זו היכולת להתאים את חומרי הניקוי לחומרי הגלם השונים של הדירה, ובפרט כאשר מדובר בפוליש כאשר זה חשוב במיוחד להשתמש בחומרים מתאימים כדי להגיע לתוצאות איכותיות (ווקס/קרסיטלי/אקרילי ועוד).  מדובר בחברת ניקיון שמכירה את העבודה, ומדגימה את  התוצאות בביצועים בעלי רמת גימור ללא דופי, ורמת ניקיון מוקפדת במיוחד. אז הנכם זקוקים לחברת ניקיון מקצועית? ניקיון בתים חברת קלין פוליש לשירותכם.  

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים