חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

מהם היתרונות של מפגשי נטוורקינג

 

מה היתרון של נטרווקינג על פני שיטת שיווק אחרות? על כך בכתבה הבאה...

 

קיימות בשטח הרבה שיטות שיווק:

1. שיווק באמצעות אנשי מכירות

2. שיווק ברשתות החברתיות - משפך מכירות, ממומן

3.  שיווק טלפוני

4.  שיווק בעיתונות 

5.  שיווק מפה לאוזן

6. שיווק באמצעות קבוצות נטוורקינג

אני לא אכנס לשיטות השיווק 1-4, רק אציין שבכל השיטות הללו השיווק הוא לאנשים רנדומלים, לא ממוקדים, למרות  שבפרסום בפייסבוק אתם בוחרים את קהל היעד לפי כל מיני קטגוריות, עדיין המיקוד הוא נרחב מאוד. 
כשאנחנו מדברים על שיווק  מפה לאוזן מדובר על אנשים שהתנסו במוצר מסויים, וכאשר פגשו מכר שחיפש את המוצר הספציפי הם הציעו לו את המוצר שניסו. הרבה פעמים כשהצעתי לבעלי עסקים להצטרף לקבוצות נטוורקינג התשובה שלהם הייתה "אבל השיווק שלי הוא מפה לאוזן...". צריך לקחת בחשבון שבשיווק מפה לאוזן אנשים לא מחפשים לקוחות עבור בעל העסק (מטפל/מוצר/שרות), הם יציעו רק במקרה שיפגשו אדם שמחפש את הטיפון, מוצר או שרות. 

כאשר אנחנו מדברים על קבוצות נטוורקינג התמונה שונה לחלוטין! מדובר על אנשים ש"משווקים" עבורך את העסק שלך! במה דברים אמורים? 
בקבוצות נטוורקינג אנחנו בונים יחסים עם חברי הקבוצה, אנחנו לומדים את העסק שלהם, יודעים בדיוק מי הוא הלקוח האידיאלי עבורם. לדוגמא אם חבר מהקבוצה מבקש קשר לבתי אבות בכדי להציע להם את השרות שלו - בעל העסק יכול לפנות לבתי האבות לבד, העניין הוא שלא מכירים אותו ובעל העסק לא יכול להעיד על עצמו. אם חבר מקבוצת הנטוורקינג מכיר איש קשר בבית אבות, הוא יכול להתקשר אליו להמליץ על בעל העסק ולתת עדות מהיכורת על אותו בעל עסק. הוא מבקש רשות מאיש הקשר להעביר את הטלפון שלו לבעל העסק ואז מה שנשאר לבעל העסק לעשות זה לסגור את העסקה - הוא לא צריך למכור! המכירה כבר נעשתה למעשה באמצעות חבר הקבוצה שהמליץ עליו. 
צריך להבין, חברי קבוצת הנטוורקינק בקבוצות פלא-נט, הם המשפחה שלך, הם מעוניינים בהצלחה שלך, הם יעשו כל מה שביכולתם כדי לסייע לך. הם יספרו על התנסות במוצרים שלך, גם כאשר אנשים לא הביעו את הצורך במוצר, הם ישתפו את ההתנסות שלהם. כאשר אותם האנשים יהיו זקוקים למוצר הם יפנו אל חבר הקבוצה לבקש את הטלפון שלכם. 

 

יש לכם עוד שאלות לשולה שדה נטוורקינג אפקטיבי? כנסו!

0545223838 כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים