חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

זה כל הקסם...

 

תעודת זהות: ערן בליזובסקי – קסמים לעסקים’ בן 57, נשוי + 3, סבא צעיר לשניים, תושב שוהם מזה 25 שנה. 20 שנה רו”ח, סמנכ”ל כספים ופיתוח עסקי בחברות בינלאומיות עם הרבה יצירתיות. מזה 6 שנים בעלים של חברת בתחום יבוא ושיווק מסגרות ראיה. קוסם, אמן חושים ומרצה בחשיבה יצירתית.

 

מאיפה בכלל החיבור לעולם הקסמים?

בגיל 10, אבא שלי הביא לי מחו"ל מספר אביזרים והתחלתי להעמיק ולהתעניין בתחום. צריך לזכור שזה היה טרום עידן האינטרנט וזרימת המידע החופשית.. המקור העיקרי היה חנות סטימצקי שהחזיקה ספרי קסמים באנגלית. קניתי את כולם והתחלתי לקרוא וללמוד. לאורך כל הדרך אני אוטודידקט. בעזרת שני חברים שגם התענינו בקסמים לאט לאט זה תפס אותי והעמקתי את הידע בתחום.

כל אחד יכול להיות קוסם?
זו שאלה ששואלים אותי הרבה, ואני תמיד שואל בחזרה אם כל אחד יכול להיות פסנתרן? יכול, אבל תלוי באיזה רמה... אחד יגיע להיות אמן ואחר ינגן בבית בשביל הכיף.

מתי הפך החלום של הילד להיות קוסם למשהו יותר רציני?
אחרי הצבא הצטרפתי לאגודת הקוסמים ואמני החושים, ונפתח לי עולם חדש שלא הכרתי. עם השנים נחשפתי לתחום לכנסים מקצועיים בארץ ובחו"ל, החלפת מידע עם קוסמים מכל העולם. הצטרפתי להנהלת האגודה ואף הייתי נשיא האגודה במשך 4 שנים. לאורך השנים פיתחתי מוצרים בתחום שנמכרים כיום לקוסמים מקצועיים וחובבנים ברחבי העולם.

מה ההבדל בין קוסם לאמן חושים?
קוסם מופיע בעיקר לילדים ועושה אירועי יום הולדת ואירועים משפחתיים. אמן חושים משתמש בכל החושים על מנת לגרום למתנדב לעשות מה שאתה רוצה או להוציא ממנו את המידע שאתה רוצה. אמן חושים משתמש בהרבה אלמנטים כגון: קריאת שפת גוף, פסיכולוגיה, זיכרון, סוגסטיה וגם עבודה בעיניים...

מה זה אומר מבחינתך להיות אמן חושים/מרצה?
מבחינתי זאת האינטראקציה עם אנשים, אפשרות לשמח אנשים ולראות אותם נהנים ומופתעים. בעיני זו זכות וגם כיף גדול. אני מופיע באירועים עסקיים – כנסים, תערוכות, גיבוש צוות, ימי כיף וגם באירועים משפחתיים – בר/בת מצווה, ימי הולדת , חוגי בית וחתונות והשילוב המגוון הזה הוא מעניין מבחינתי.

אתה בכלל רו"ח ובא מהעולם העסקי – איך זה מתחבר ביחד?
לאורך כל התפקידים העסקיים שלי לא הייתי הרו"ח הקלאסי, תמיד עסקתי בהרבה מעבר - ניהול, פיחות עסקי, לוגיסטיקה, סחר בינלאומי וגם במספרים. החברות שעבדתי בהם התעסקו במוצרים עם הרבה יצירתיות. שאני מופיע לקהל עסקי, אני מביא את הניסיון האישי שלי ויודע לדבר לקהל בגובה העיניים, בשפה שלהם ולהביא דוגמאות שמדברות אליהם.

תן דוגמא למופע ששילבת את הניסיון שלך מהעולם העסקי
לפני מספר שנים עשיתי הופעה בתערוכה לחברת תרופות ששיווקה את תרופת הסיאליס (המתחרה לוויאגרה). במסגרת התערוכה יצרתי מופע ייחודי שבאמצעות הקסמים והטלפתיה העברתי את המסר השיווקי של החברה. אני זוכר שעמדתי מול רופאים ואנשי מקצוע בתחום עם שלושה חבלים והסברתי להם איך שלושה חבלים באורכים שווים הופכים לשלושה חבלים באורכים שונים, שהרעיון הוא שמי שמשתמש בתרופה מאריך את היכולות שלו... כשראיתי את החיוך על פניהם של הרופאים הרציניים הבנתי שהמסר עבר בצורה הטובה ביותר.

איך השפיעה תקופת הקורונה על התחום?
תקופת הקורונה כמעט ושיתקה את עולם האירועים... אבל מהר מאוד התעשתנו ועברנו כמו בתחומים אחרים במשק להופיע ...בזום. התאמתי את המופע שלי ואת ההרצאה למופע בזום ועשיתי הופעות לחברות וגם מעט באירועים פרטיים. הבעיה עם הופעות בזום שמאוד חסר הפידבק מהקהל, לא שומעים את מחיאות הכפיים ולא יודעים אם הם צוחקים מהבדיחות.

אז איזה הפניות אתה מחפש?
אירועים עסקיים – ימי עיון לעובדים ולקוחות, ימי כיף, גיבוש צוות, הרמת כוסית
אירועים פרטיים – חוגי בית, בר/בת מצווה, ימי הולדת, מסיבות רווקות ועוד.

קישור לאתר שלי   נייד: 052-2671015

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים