חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שצריך לדעת על מסיכת סיפאפ

 

מסכת סיפאפ היא מכשיר המספק לחץ חיובי מתמשך בדרכי הנשימה כדי לעזור לאדם לנשום. זה יכול לשמש לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה, שהוא מצב שכיח שבו דרכי הנשימה נחסמות במהלך השינה

 

מסכת סיפאפ היא מכשיר המספק לחץ חיובי מתמשך בדרכי הנשימה כדי לעזור לאדם לנשום. זה יכול לשמש לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה, שהוא מצב שכיח שבו דרכי הנשימה נחסמות במהלך השינה.

מסכת סיפאפ יושבת על האף והפה. המכונה מייצרת זרימת אוויר שעוזרת לשמור על דרכי הנשימה פתוחות ומונעת את קריסתו כאשר האדם נושם.

אילו סוגי מסיכות סיפאפ יש?

ישנם שני סוגים של מסכות ב-CPAP:

  1. מסכה לכיסוי האף והפה
  2. מסכה לכיסוי כל הפנים

הסוג הנפוץ ביותר הוא המסכה המכסה את האף והפה. מסכה מסוג זה פופולרית יותר מכיוון שקל יותר לנשום דרכה והיא אינה מפריעה לטווח הראייה של האדם כאשר מסתכלים על צג או קוראים מסמך.

האם המסיכה מתחברת לכל מכשיר סיפאפ?

המסכה מתחברת למכונת CPAP דרך צינור. ניתן לחבר את המסכה לכל מכשיר CIPAP, אך היא אינה תואמת למכשירי נשימה אחרים כמו BiPAP או VPAP.

אז מה ההבדלים בין המסיכות?

ההבדלים בין המסכות הן בכמה אופנים, ברמת הלחץ של האוויר שעובר ממכשיר ה CPAP למסיכה, בנוסף ברמת הרעש שהמסיכה מייצרת, רוב האנשים חושבים שרק המכשיר עצמו מייצר רעש, אך גם למסיכה יש חלק בזה, האוויר שיוצא מן הצינור, גם הוא מייצר רעש כאשר הוא יוצא מן המסיכה, חלק מהמסיכות מייצרות יותר רעש וחלק פחות באמצעות כל מיני פטנטים שיוצרו עם השנים על מנת להפחית את כמות הרעש.

בנוסף יש הבדלים גם בחומרים המיוצרים בגדלים, חלק מהחולים לא מסתדרים עם חלק מהמסיכות כי לפעמים הם לא מצליחים להתאים אותם כמו שצריך או שהם לא נוחות להן על הפנים ויש צור להחליף את סוג המסיכה.

שומרים על הבריאות עם ניקוי המסיכה כמו שצריך

חשוב לנקות את מסכת הסיפאפ שלך כדי להבטיח שהיא פועלת כמו שצריך. יש לנקות את המסכה לאחר כל שימוש. זה יעזור למנוע הצטברות של חיידקים על המסכה ולהפוך אותה לפחות יעילה. יש לשטוף את מסכות הסיפאפ במים לפני ואחרי כל שימוש. יש לנקות גם את פנים המסכה עם מטלית לחה או מגבת נייר.

אם אתה משתמש במסכת סיפאפ שיש לה פילטר, אז אתה צריך להחליף אותה כל שישה חודשים או כאשר אתה מתחיל להבחין בריח המגיע מהפילטר.

בנוסף גם כאן יש חומרי ניקוי מומלצים שמשתמשים על מנת לנקות את המסיכה ולא לגרום לה נזק, חשוב להשתמש בחומרים המומלצים לשימוש עם המסיכה כמו גם עם מגבונים יעודיים ומיוחדים - שמרו על המסיכה נקיה באמצעות חומרי ניקוי יעודיים וככה תוכלו לשמור על הבריאות שלכם ועל תקינות המסיכה והמכשיר שבידכם.

אז איפה כדאי לרכוש מסיכת סיפאפ?

לפני שאתם רוכשים מסיכת סיפאפ כדאי לעשות סקר שוק, לחפש מקום מורשה, בעל ניסיון בתחום שיכול לספק לכם גם את המסיכה וגם את המכשיר והאביזרים הנלווים. באינטרנט יש לא מעט אתרים שמציעים לכם מסיכות ואביזרים, אבל רק החברות הגדולות באמת יש להן מערך משומן של טכנאים ומעבדות לתיקונים והחלפות של מוצרים שמתקלקלים בתחום הסיפאפ, לכן כדאי לבחור במקום שיכול לספק לכם גם אחריות וגם שירות תיקונים במידת הצורך.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים