חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לשדרג את הביתה עם מעקה ופרגולה

 

כאשר יש לנו דירה פרטית, אנו מעוניינים לשדרג ולשבח אותה בדרכים שונות כמו בניית מרפסת שמש. המרפסת משביחה את הנכס והיא גם מאפשרת לנו להוסיף מרחב לבית, חדר נוסף למעשה, מבלי שנצטרך לשבור קירות או להוסיף קומה לבית

 

כאשר יש לנו דירה פרטית, אנו מעוניינים לשדרג ולשבח אותה בדרכים שונות כמו בניית מרפסת שמש. המרפסת משביחה את הנכס והיא גם מאפשרת לנו להוסיף מרחב לבית, חדר נוסף למעשה, מבלי שנצטרך לשבור קירות או להוסיף קומה לבית. אבל כדי שהמרפסת הזו תהיה בטיחותית, עלינו להתקין עבורה מעקה. ועל מנת שנוכל לצאת אליה בכל מזג אוויר, גם ביום קיצי וחם, כדאי שתהיה גם פרגולה. כך או כך, כדאי לבחון את שני ההתקנים האלה ולראות עד כמה הם מועילים במקרה שיש לנו מרפסת בבית או במשרד. 

מעקה זכוכית – גם מעוצב וגם בטיחותי

כשאנו חושבים על מעקה, אנו מעלים בנפשנו כל התקן בטיחותי שמגן עלינו כשאנו שוהים במרפסת ושותים כוס קפה או עסוקים בשיחה עליזה עם חברים. קיימים סוגים שונים של מעקות דוגמת מעקות בטון, אם אם יש מעקה מוביל בזמן האחרון הוא מעקה זכוכית למרפסת ולא בכדי. קבלו את כל היתרונות שלו:

  • מעקה עמיד – מעקה הזכוכית עשוי מזכוכית חזקה ועמידה, ועל כן הוא יכול לעמוד בפני פגיעות ולבלום זעזועים. כך שגם אם הילדים יגזימו מעט עם המשחקים, המעקה עדיין יוכל להגן עליהם. 
  • פתרון אסתטי – מעקה זכוכית למרפסת הוא מעקה מעוצב המעניק למרפסת שלכם מראה נאה ויוקרתי. וזאת בניגוד למעקה מבטון שנראה מגושם מעט. 
  • תחושת מרחב ואור – מעקה הזכוכית אינו חוסם את קרני השמש, וכך אור טבעי יכול להגיע אל המרפסת ולפעמים אל החדר הקרוב אליה. כך, המעקה מעניק תחושת מרחב ונעים יותר להימצא במרפסת. נוסף על כך, אם התמזל מזלכם והמרפסת פונה לנוף לים או לעיר הגדולה, מעקה הזכוכית אינו מסתיר אותו. 

פרגולה למרפסת שמש – הפרגולה שעושה את כל ההבדל

כשיש לכם מרפסת שמש, מטבע הדברים אתם מחפשים פתרונות הצללה, כדי שתוכלו לצאת אל המרפסת גם ביום קיץ חם. פרגולה למרפסת שמש היא רעיון נהדר מהבחינה הזו. לפרגולה העשויה מאלומיניום יש כמה יתרונות משמעותיים. ראשית, היא עשויה מחומר חזק ועמיד בפני תנאי מזג האוויר. היא עמידה גם מפני חרקים, ולכן יכולה לעמוד לאורך זמן רב מבלי שיהיה צורך לתחזק או להחליף אותה. שנית, הפרגולה מסננת את קרני השמש אך אינה בולמת אותן לחלוטין. כך מתקבל איזון מושלם במרפסת שלכם. מצד אחד יש אור ויש שמש, ומצד שני יש גם צל ואתם מוגנים מהקרניים החזקות והלוהטות ומהקרינה. ולבסוף, פרגולת שמש מגיעה בעיצובים שונים. אתם מוזמנים לבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר וליהנות עד הסוף. 

לא משנה אם אתם מחפשים להתקין מעקה זכוכית או פרגולה, כי יש חברה אחת שעושה את כל ההבדל. הכירו את תמנון הופ, חברה מקצועית המספקת לכם פתרונות והתקנים לבית. אתם מוזמנים להתרשם מהמגוון הרחב של המוצרים ולראות מה מתאים לכם. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים