חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עורכי דין דיני תעבורה

 

ללא שום ספק, הטכנולוגיה והחדשנות מביאה לחיינו הרבה יתרונות. יחד עם זאת, היתרונות הללו גם עלולים להביא לאסונות אם לא נדע להשתמש בהם נכון. טלפון סלולרי לדוגמא, חדשני וחכם עלול לגרום לתאונות קטלניות כאשר משתמשים בו בזמן נהיגה

 

 ללא שום ספק, הטכנולוגיה והחדשנות מביאה לחיינו הרבה יתרונות. יחד עם זאת, היתרונות הללו גם עלולים להביא לאסונות אם לא נדע להשתמש בהם נכון. טלפון סלולרי לדוגמא, חדשני וחכם עלול לגרום לתאונות קטלניות כאשר משתמשים בו בזמן נהיגה. וגם מביא להאשמות בעבירות תעבורה חמורות. ולכן, מומלץ שלכל אחד ואחת מאיתנו יהיו טלפונים של עורכי דין דיני תעבורה המתמחים בנושא, לכל מקרה שלא יהיה. 

עורכי דין דיני תעבורה וכל מה שחשוב לדעת

טלפון סלולרי דורש הרבה תשומת לב, ואם אנחנו עוסקים בו בזמן הנהיגה אנחנו מסכנים את עצמנו, ואת הסביבה שלנו. ולכן, שימוש בטלפון בזמן נהיגה הוא דבר אסור על פי חוק. עורך דין דיני תעבורה עוסקים בתחום זה לא מעט ויודעים שמדובר בעבירה נפוצה מאד. 

חשוב שנכיר את החוק בתחום הזה. כשאנחנו ברכב, בזמן תנועה, על מה אפשר להעניש אותנו כאשר אנחנו משתמשים בטלפון. האם שימוש בטלפון בפקק תנועה, או ברמזור, עדיין נחשבת עבירה? האם מקרה חירום עוקף את העבירה? כאשר אנחנו בודקים את התחום הזה יש לפנות אל עורכי דין דיני תעבורה המבינים את החוק היטב. 

פנייה לייעוץ זה ברגע שיש האשמה, יכולה לסייע לנו בקבלת פסק דין מקל, או המרה של פסק הדין. ליווי מקצועי איכותי ומעורכי דין ברמה גבוהה ובעלי ניסיון וותק תמיד טובים בסיטואציה הזאת. 

עורכי דין דיני תעבורה – מה אומר החוק?

על פי החוק, בזמן נסיעה חל איסור מוחלט על שימוש בטלפון סלולרי בזמן תנועה. שימוש בטלפון בזמן נהיגה כאשר הרכב בתנועה אפשרי אך ורק על שאר הנוסעים ברכב. החוק תקף גם לגבי מורי נהיגה. השימוש בדיבורית מותר, כל עוד אין התעסקות עם הטלפון.

המשטרה כיום משתמשת באמצעים טכנולוגיים וחדשנים על מנת לאכוף את החוק. מצלמות ברזולוציה איכותית, ואמצעים טכנולוגיים נוספים לאתר שימוש בטלפון בזמן נהיגה. כמובן שלא הפסיקה המשטרה גם באמת לשים לב פיזית לכך אם שוטר הבחין בכם בצורה ישירה. 

למשטרה כיום מצלמות סטילס מתקדמות המתעדות ביצוע עבירה ממרחק של 100 מטרים אפילו, והמשטרה מפעילה את המצלמות המתעדות גם עבירות בטלפונים ניידים בזמן נהיגה. אלו מצלמות המתעדות נהגים גם כאשר הנייד נמצא על הברכיים, או מוחזק ביד אחת בלבד. 

לשכור עורכי דין דיני תעבורה המתמחים בנושא זה יהיה צעד מאוד חכם במידה ונתפסתם כאשר אתם עושים שימוש בטלפון בזמן נהיגה היות ואין שום סיבה שתתמודדו בסיטואציה הזאת לבדכם. עורכי דין בעל ניסיון, וותק והתמחות יודעים כיצד להתמודד מול בתי המשפט, המשטרה והמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. 

משרד עורכי דין ניר שלום הממוקם בתל אביב, עוסק בייצוג נאשמים וחשודים בדיני תעבורה ברחבי הארץ משלב החקירה במשטרה ועד לייצוג לאחר הגשת כתב אישום לבית המשפט. המשרד בעל ניסיון של מעל לעשר שנים בתביעות תעבורה, חוקר תאונות דרכים ופעיל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים במקצועיות ובמסירות. המשרד בעל תוצאות מוכחות מול בתי המשפט ומלווה את לקוחותיו באדיבות, באופן אישי ובמקצועיות ללא דופי. 

בשיתוף https://nirshalomlaw.co.il/

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים