חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האם כדאי להאכיל את כלבכם אוכל טבעי? לאוכל לכלבים go יש את התשובה

 

ניתן לומר באופן חד משמעי כי יחד עם חלוף השנים האחרונות אנו יכולים להעיד על מהפכה משמעותית בכל הנוגע לעלייה באיכות החיים בקרב בני האדם השונים ברחבי העולם. מיום ליום יותר ויותר אנשים התחילו להשקיע בפעילויות ספורטיביות, החלו לצרוך תזונה נכונה, מגוונת וכן הלאה וכן הלאה

 

ניתן לומר באופן חד משמעי כי יחד עם חלוף השנים האחרונות אנו יכולים להעיד על מהפכה משמעותית בכל הנוגע לעלייה באיכות החיים בקרב בני האדם השונים ברחבי העולם. מיום ליום יותר ויותר אנשים התחילו להשקיע בפעילויות ספורטיביות, החלו לצרוך תזונה נכונה, מגוונת וכן הלאה וכן הלאה. כתוצאה מאותה מהפכה משמעותית, בני האדם החלו לקחת בחשבון את הנושא הסובב סביב התזונה הנכונה גם בקרב החברים הכי טובים שלהם - הכלבים. אפשר לומר כי בעת בה הכלבים שלנו יהיו בריאים יותר הם גם יהפכו לשמחים, אנרגטיים ורגועים יותר. על כן, שימוש באוכל טבעי לכלבים הפך בשנים האחרונות לטרנד של ממש, כזה שלא מתכוון להראות סימני נסיגה בעתיד הקרוב לעין. מדובר למעשה על אוכל אשר מבוסס על בשר נא, בשילוב ירקות ופירות ובחלק מהמקרים גם יכללו עצמות בתוך הבשר. כמו כן, אפשר לציין כי לא פעם ולא פעמיים עולה השאלה - האם מומלץ להאכיל את הכלב בתזונה טבעית? על מנת לעשות לכם סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי במאמר הבא.

יתרונות בתזונה טבעי לכלב שלנו

ניתן לומר ללא יוצא דופן כי בעת בה מדובר על תזונה טבעית, יוכל הכלב שלכם ליהנות מלא מעט יתרונות:
• חומרים טבעיים ואיכותיים - אוכל טבעי לכלבים הוא אוכל אשר מורכב מרכיבים טבעיים, עשירים ואיכותיים הרבה יותר. מדובר במזון שאינו מכיל בתוכו תוספים מאולצים, תוספים שמטרתם להאריך את חיי המוצר או לחילופין כאלו אשר עלולים לפגוע באופן ישיר בבריאותו של הכלב שלכם.
• כך תדעו בדיוק מה הכלב מקבל - בשונה מתזונה המגיעה ממזון מתועש שבו ניכר כי אנחנו לא באמת יודעים ממה הוא מורכב, מזון טבעי לכלבים מכיל בדיוק את מה שאנו מספקים עבור הכלב, במינון אותו נקבע לצד המרכיבים השונים אשר ירכיבו את המנה. כמובן שהדבר מצריך אחריות ולמידה בנושא, למידה הסובבת את עניין הכמויות, סוגי הויטמינים והמינרלים הדרושים בכל מנה וכיוצא בכך.
• יותר חלבון פחות פחמימה - תזונה טבעית אשר מבוססת על בשר נא במרבית המקרים יהיה מזון אשר מכיל יותר חלבונים ופחות פחמימות. ברוב המוחלט של המקרים, כאשר אנו מדברים על מזון מתועש ניכר כי ישנה כמות גדולה של פחמימות לאור שילוב הדגנים במטרה לנפח את המזון שכן, מדובר במרכיבים אשר עשויים להשפיע באופן ישיר על מידת ההשמנה של הכלב, באופן כזה בו יחד עם חלוף הזמן יחלו לצוץ בעיות רפואיות.
במידה ואתם מעוניינים לשדרג את איכות החיים של הכלב שלכם באמצעות תזונה טבעית, אוכל לכלבים go יהיה הפתרון האידיאלי ביותר עבור הצרכים האישיים של הכלב שלכם. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים