חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

הגורמים להצלחה ומענק של עד 100,000 ₪!

 

חשבתם לפתוח עסק? יש לכם רעיון מבריק ולא יודעים מאיפה להתחיל? מה מבדיל בין אנשים שמצליחים לממש את הרעיונות שלהם לבין אנשים שלא? יודעים לזהות הזדמנויות? על הכתבה הזו לא תרצו לדלג.  

 

כמה פעמים עלה לכם רעיון מבריק על עסק שרציתם להקים, מוצר גאוני שיקל על היום יום או שירות אטרקטיבי במקום מגוריכם, אבל מהר מאוד פסלתם אותו, כי הבנתם שאין לכם שום דרך להשיג את ההון הראשוני כדי לפתח אותו?

אם הסיטואציה הזו מוכרת לכם, אז תדעו שאתם לא לבד. אנשים רבים ברחבי העולם מעלים מידי יום אין ספור רעיונות באשר לעסקים. עולם היזמות הוא אחד העולמות הכי משגשגים, ורבים רוצים להיות חלק ממנו. כדי להגיע לרווחה כלכלית, כדי לממש את הייעוד, כדי להיות מסוגל להגשים עוד חלומות, ועוד סיבות רבות, שכולן נכונות וראויות. אך האם לפני שפסלתם את הרעיון יצא לכם לבדוק מה מבדיל בין אנשים שמצליחים להגשים את הרעיון שלהם, ולהקים עסק, לבין אלו שלא? האם בהכרח, מדובר רק במשאב הכלכלי?

עולם העסקים והיזמות הוא עולם דינאמי, מתפתח ומתקדם, במיוחד היום בעידן של האינטרנט ושל הרשתות החברתיות. הפלטפורמות האינטרנטיות הפכו להיות הרחוב הראשי שבו אנשים צועקים את החלומות שלהם, בחינם, אין כסף. למי שיתעניין מקרוב וירצה להכיר, יתגלה עולם שלם של אתר אינטרנט מעוצב ומרשים, חנות מקוונת של העסק, דף עסקי בפייסבוק, עמוד משגשג באינסטגרם, מענה אישי ומהיר. וזו רק ההתחלה... טכנולוגיות אלו, יצרו עבורנו כר נרחב של הזדמנויות. אבל כמו בכל תחום בחיינו, השאלה היא כיצד נשתמש בהן.  

דפי ההיסטוריה מלאים באנשים שהצליחו, כל אחד בתחומו, לזהות צורך ממשי ולתרגם אותו למציאות חיה.  חוקרים רבים ניסו להבין את סוד קסמם. מה הביא אותם להצלחה?, אילו תכונות היו בהם שהובילו אותם לכך? כיצד אנשים שבאו מרקעים מורכבים הצליחו בכל זאת? ספרים על גבי ספרים נכתבו על כך ותשובות רבות נענו. יחד עם זאת, חוקרים רבים מסכימים על מספר תכונות ספציפיות שמהוות את גרעין היסוד של ההצלחה.

רצון

הרצון הוא נקודת המוצא של ההצלחה. ממנו אנו מתחילים לנוע אל עבר ההגשמה. בלעדיו, אין לנו לאן להתקדם, אין לנו לאן להתפתח. מי שקיים בו הרצון- יימצא את הדרכים להצליח.

התמדה ונחישות בדרך למטרה

החיים שלנו הם רצף של עליות וירידות. רצף של אירועים משתנים. דרך הפעולה שלנו, הבחירות שנבחר, ההחלטות שנקבל. האופן שבו נגיב. כמה נתייאש בדרך להצלחה. כמה נקום בלי להישבר. כמה נחליט לנסות שוב. כמה לא נוותר. יקבעו באופן חד משמעי את התוצאות שנקבל. זה מתחיל בראש, בהלך הרוח שלנו, בתדר שאותו אנחנו משדרים לסביבה, וממשיך לעבר המעשים שלנו.

זיהוי הזדמנויות ולקיחת סיכונים

אדם מצליח הוא אדם שמצליח לזהות הזדמנויות. אלו הזדמנויות מכל הגוונים והסוגים: הזדמנויות עסקיות, הזדמנויות כלכליות, הזדמנויות של שיתוף פעולה. הזדמנויות ללמוד ולהתפתח. הזדמנויות לקבל, הזדמנויות להעניק. הזדמנויות יש בשפע, אבל בשביל לזהות אותן צריך לפתח עין מיוחדת ולא לפחד לקחת סיכונים. מי שמעז, כבר אמרו, לא בהכרח מצליח. אבל מי שלא יעז בכלל, לעולם לא יצליח.

אם כן, היכן נכנס המשאב הכלכלי?

אם יש בכם הרצון, אם תתמידו ותהיו נחושים בדרך למטרה, אם תדעו לזהות הזדמנויות טובות ותיקחו סיכונים, אז כנראה שתצליחו לפתור את הסוגיה הכלכלית., תמצאו את הדרכים להתמודד עם האתגרים, תזהו את האנשים שיעזרו לכם בדרך ותתקדמו במרץ לעבר הגשמת החלום.

יש לכם רעיון יצירתי לעסק? קבלו מענק של 100,000 ₪!

חברת עדן, החברה לפיתוח מרכז ירושלים, מציעה ליזמים, יוצרים ובעלי עסקים להציע רעיונות לפתיחת חנויות ייחודיות בענפים מגוונים במרכז העיר ירושלים, ולקבל מענק של עד 100,000 ש"ח לעסק! לשכת המסחר ירושלים מזמינה אתכם, תושבי מודיעין והסביבה, להנות מצוות מקצועי אשר יעמוד לרשותכם ויסייע לכם בהגשת המועמדות לקבלת המענק. נשיא לשכת המסחר, מר דרור אטרי, מציין ש"מדובר בהזדמנות נדירה וחד פעמית, אותה מעמידה חברת עדן. אנו בלשכת המסחר נמצאים כאן, עבורכם, יזמים, יוצרים ובעלי עסקים אשר מעוניינים לצמול ולגדול ולהביא בשורות חדשות לעיר."

כאן צריך לבוא הרצון, ההתמדה, הנחישות, זיהוי ההזדמנות ולקיחת הסיכון. מי יודע, אולי הרעיון המבריק שלכם יהפוך למציאות חיה?

רוצים לקבל פרטים נוספים? מוזמנים ליצור קשר במייל: www.jerccom@inter.net.il

לחדשות, עדכונים ומידע עסקי רלוונטי, מוזמנים לעשות לייק ולהצטרף: https://www.facebook.com/jerccom/

 

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים