חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לימודי עיצוב גרפי ב-2021

 

העידן הטכנולוגי והשימוש הנרחב באינטרנט הוביל למקצועות חדשים רבים ולהעמקת הצורך במקצועות קיימים. אחד המקצועות שהוא בשנים האחרונות בעל דרישה גבוהה הוא עיצוב גרפי, אשר מאפשר לסטודנטים שלומדים זאת להביע באופן נרחב את היצירתיות שלהם בתחומי עשייה רבים

 

העידן הטכנולוגי והשימוש הנרחב באינטרנט הוביל למקצועות חדשים רבים ולהעמקת הצורך במקצועות קיימים. אחד המקצועות שהוא בשנים האחרונות בעל דרישה גבוהה הוא עיצוב גרפי, אשר מאפשר לסטודנטים שלומדים זאת להביע באופן נרחב את היצירתיות שלהם בתחומי עשייה רבים. 

החשיבה על לימוד מקצועות הגרפיקה 

במכללה באזור המרכז אפשר ללמוד את הבסיס של לימודי הגרפיקה כדי להשתלב בתחומים כמו שיווק דיגיטלי, עולם הפרסום, מחלקות ייעודיות לכך בתאגידים גדולים כמו חברות העוסקות במזון או בנדל"ן.

הצורך בגרפיקה הוא נרחב ואפשר לראות זאת בתחומים רבים. מכיוון שמדובר בעבודה מגוונת ולא בעבודה יום יומית שהיא רוטינית, כיוון זה סוחף רבים והם נרשמים לקורס הרלוונטי במכללה. כדי לדעת לבצע זאת באופן המקצועי ביותר לומדים רבדים של העשייה שמבוססת בעיקר על תוכנת אילוסטרייטור שהיא הבסיס לפעילות היום יומית כדי ליצור פעולות כמו דפי נחיתה, לוגו של חברה, מיתוג למוצרים, איורים, שרטוטים ועיצובים.

הייעוד של העיצובים הגרפיים 

עולם השיווק שהיה מבוסס עד לפני כמה שנים עבור תחום הפרינט שכלל עיתונים ומגזינים מודפסים הוריד בשנים האחרונות את נפח הפעילות שלו לטובת השיווק הדיגיטלי. לכן בקורסים לעיצוב גרפי לומדים כיצד להכין עיצובים שמותאמים לפרינט וגם עיצובים שמתאימים לשוק הדיגיטלי.

גרפיקאי שאמור להכין לוגו או דף פרסומי צריך להשקיע את כל המרץ ואת כל החשיבה היצירתית שלו לטובת העבודה הזו. הוא מקדיש מחשבה מה יהיה הדבר האופטימלי שההבזק שלו בעיני הגולשים יתפוס את עינם והם יקדישו לכך זמן. כשהדבר יסקרן אותם, הם יצללו פנימה לאתר האינטרנט או לדף הרלוונטי ברשת החברתית, כדי להרחיב את רמת הידע שלהם לגבי הפריט הספציפי או סדרת המוצרים.

לכן התפקיד של המעצב הגרפי בתוך הצוות השיווקי מקבל משמעות נרחבת והרעיונות הקריאטיביים שלו מובילים לא אחת את המסלול עם צוות החשיבה האסטרטגי. ההספק הגדול במסלול שנקבע ובתוצאות של מסע הפרסום שכולל עבודות שביצע המעצב הגרפי יוצרים סיפוק רב.

לימודי גרפיקה 

כל מי שהוא בעל חוש אסתטי ויצירתיות, חושב לשלב בין הדברים ולכן העולם המרתק של הפרסום ושל השיווק קורץ לו. הדרך למימוש החלום היא להירשם לקורס עיצוב גרפי במכללה שנמשך כמה חודשים. מדובר בקורס מאד מקצועי שפותח אפיקי ידע ברבדים רבים הקשורים לעולמות הללו אשר לרבים מבין הסטודנטים לא היה מושג על כך.

עם הזמן הם מקבלים ידע רב הן תיאורטי והן מעשי וכך הם מתחילים את צעדיהם הראשונים בתחום הגרפיקה ולאט לאט הם בונים תיק עבודות אשר מאפיין אותם. לכל מעצב גרפי יש קווים שמאפיינים אותו ובעזרת השימוש בתוכנות המתוחכמות והחדשניות הוא יוצר תוצרים יוצאי דופן. 

כמות הנרשמים לקורס זה גדלה בהתמדה לאור הצורך הרב במעצבים גרפיים בעסקים רבים בישראל ובעולם כולו.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים