חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דוגמאות לבוק בת מצווה – היכן כדאי להצטלם?

 

דבר אחד ברור: את לא יכולה לחכות לצילומי הבוק! מה שאולי קצת פחות ברור לך בשלב זה הוא היכן תצטלמי. ישנם שלל קונספטים וסגנונות אפשריים לצילום בוק בת המצווה, מה שבמידה רבה מקשה עליך מעט לבחור

 

דבר אחד ברור: את לא יכולה לחכות לצילומי הבוק! מה שאולי קצת פחות ברור לך בשלב זה הוא היכן תצטלמי. ישנם שלל קונספטים וסגנונות אפשריים לצילום בוק בת המצווה, מה שבמידה רבה מקשה עליך מעט לבחור. גם לך יצא לשאול את עצמך: "מהו הקונספט המומלץ ביותר?", "היכן כדאי לי להצטלם?", "האם כדאי להצטלם בטבע או בסטודיו?" ועוד שאלות נוספות בסגנון זה? חשוב שתדעי כי אין לוקיישן או סגנון שעדיפים יותר על אחרים, אלא שיש את הסגנון המתאים באופן אישי לך!

הבחירה בקונספט הבוק צריכה להתבסס על שני דברים עיקריים: 

  • תחומי העניין שלך, התחביבים והדברים שאת הכי אוהבת
  • התרשמות אישית שלך מדוגמאות של בוק מת מצווה
  • כך, תוכלי לקבל אינדיקציה איך עתיד להיראות הבוק שעליו את חולמת ולקבוע האם הוא מתאים לך

 

בוק אחד, שלל סגנונות – צילומים לקראת אירוע בת המצווה

כשאת מתעניינת אודות בוק בת מצווה שונה, דוגמאות הן כנראה הדבר הראשון שעולה לראשך: את רוצה להתרשם מבוקים שכבר צולמו, לעיין בבוקים של חברותייך ולשאוב השראה כללית לצילומים מהרשתות החברתיות. רגע לפני שגם את יוצאת לדרך, דעי אילו קונספטים יכולים להתאים לבוק בת המצווה: 

  • בוק בת מצווה אורבני – הצילומים יתמקדו בעיר גדולה (לדוגמא: תל אביב), כאשר תפאורת הבוק תהיה העיר העצמה: המגדלים הגבוהים, אזורי המסחר והתעשייה, הקצב המהיר והדינמי של העיר וכן הלאה.
  • בוק בת מצווה בטבע – אם את מתחברת לטבע ומתרגשת מפריחות, בעלי חיים, נופים מוריקים, חופים ומרחבים פתוחים, זהו הבוק בשבילך! 
  • בוק בת מצווה עם סוסים – זהו בוק נוסף הנכלל תחת הקטגוריה של "בוק בת מצווה בטבע", והוא מתאים לכל הנערות שאוהבות סוסים / רוכבות על סוסים. חשוב להדגיש כי אם את אוהבת סוסים אך חוששת מעט לרכב, תוכלי להצטלם ליד הסוס ולא עליו. 
  • בוק בת מצווה בסגנון פיות – הבוק הזה מתאים לכל הבנות שאוהבות אגדות ונסיכות. בהתאם לנסיכה האהובה עליך, יהיה ניתן לשזור אלמנטים ייחודיים שיעצימו את הקונספט (פריטי לבוש, אביזרים כמו שרביט או כתר וכיוצא בזה).
  • את לא מוצאת בוק בת מצווה דוגמאות שאהבת? הצלמת שתבחרי תסייע לך לגבש קונספט לצילומים! ביום הולדתך ה-12, אין דבר שאינו אפשרי!

 

צילומים לבת מצווה – מה כוללת חבילת צילום ממוצעת?

כל צלמת מציעה חבילת צילום שונה. ההמלצה היא לבחור בצלמת נדיבה – ברגש ובגישה הכללית שלה וגם בגודלה של חבילת הצילום. חבילת צילום טובה תכלול בוק עם 50 תמונות שעברו עריכה ועיבוד, דיסק ובו 150 תמונות שעברו עריכה מקצועית, 30 תמונות בשחור לבן ואפילו סרטון מזכרת שתוכלי לשתף בו את המשפחה, החברות או להקרין אותו באירוע בת המצווה. אז למה את מחכה? בחרי את הקונספט המועדף עליך! 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים