חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שחשוב לדעת לפני בחירת כספת!

 

צריכים לבחור כספת? כאן תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם לביצוע הבחירה הטובה ביותר עבורכם!

 

מי בכלל צריך כספת?

יש שחושבים, שרק מי שיש לו זהב ויהלומים בשווי של מיליוני שקלים לפחות זקוק לכספת. אבל האמת היא, שגם אם מדובר על מסמך חשוב או פריט בעל ערך רגשי וללא ערך כספי כלל וכלל, בהחלט ניתן ליהנות מהביטחון שמספקת הכספת! למעשה, הרוב המוחלט של משתמשים בכספות עוד זאת כדי לשמור על תכשיטים ומסמכים וכדומה ולא על רכוש ששווה מיליונים.

אופן האבטחה

לפני שאתם בוחרים לעצמכם את הכספת שלכם, חשוב שתבדקו עם עצמכם מהי רמת האבטחה הנחוצה לכם. כלומר, אם המטרה היא לאבטח את החפצים השמורים בפנים ברמה נמוכה, תוכלו להסתפק בכספת די בסיסית. אבל אם מדובר על חפצים יקרים וחשובים במיוחד, מומלץ לבחור כספת עם אבטחה איכותית יותר הן מבחינת החומרים שמהם היא עשויה והן מבחינת מנגנון הנעילה והפתיחה שלה.

גודל

פרמטר חשוב נוסף בבחירת הכספת המתאימה ביותר לצרכים שלכם הוא פרמטר הגודל. הכוונה היא לכך, שחשוב להתאים את הגודל שלה לגודל ולכמות החפצים שתרצו לשמור בתוכה. כמו כן, חשוב גם לעשות זאת מתוך ראייה לעתיד. כלומר, לנסות לחשוב האם גודל מסוים יספק אתכם גם בשנים הבאות, על מנת שהיא תוכל לשרת אתכם לאורך זמן.

קנייה או השכרה

כיום יש בשוק שתי אפשרויות לשימוש בכספת. האחת, השכרה של כספת בבנק או בחברה פרטית, על כך נרחיב בהמשך, והשנייה היא רכישה שלה, על מנת שהיא תוכל לשרת אתכם אצלכם בבית או במשרד. במידה ואתם יודעים שאתם מעוניינים בכספת לכל החיים ואתם מוכנים להשקיע ברכישה, הכספת הביתית יכולה להוות פתרון מצוין עבורכם. אבל אם אתם מעדיפים שהיא תהיה תחת אבטחה איכותית יותר ואתם לא בטוחים שתרצו אותה לכל חייכם, או שאינכם מעוניינים שהיא תהיה בשטח הפרטי שלכם, עדיף לשכור אחת חיצונית.

מקום

במידה ואתם מעוניינים לרכוש כספת עבור הבית או המשרד שלכם, חשו בלחשוב היכן תרצו למקם אותה והמקום הנבחר צריך להיות נגיש לכם מצד אחד ובלתי נגיש לאחרים מן הצד השני. כמו כן, היות שהכספת עצמה איננה מאובטחת מן החוץ, עליה להיות מאובטחת היטב לכשעצמה. כלומר, מנגנוני ההגנה שלה צריכים להיות איכותיים במיוחד, על מנת שהיא באמת תוכל לשמור על החפצים המאוחסנים בתוכה.

אפשרויות השכרה

כאמור, ישנן שתי אפשרויות של השכרת כספות: בבנק או בחברה פרטית וחיצונית. חשוב לציין, שבשתי האפשרויות רמת האבטחה היא גבוהה מאוד ואתם בהחלט יכולים להרגיש בטוחים עם שתי הבחירות! ההבדל העיקרי בין שתי האפשרויות הוא בתנאי השכירות של הכספת. לדוגמה, בעוד שהבנקים מגבילים את מספר הפעמים שבאפשרותכם להגיע אל הכספת שלכם, חברה פרטית תאפשר לכם לשכור כספת ללא הגבלות מסוג זה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים