חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד לבחור את המקרר המשרדי הנכון?

 

פתחתם משרד חדש? החלטתם לשדרג את המשרד הקיים? מעוניינים לפנק את העובדים? מקרר משרדי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהמשרד ולפריט חובה, המשדרג את תנאי העבודה, משמש לרווחת ונוחות העובדים, ואף מהווה פריט עיצובי לכל דבר, המשתלב במראה המשרד

 

מאת: צוות אתר www.finder.co.il

פתחתם משרד חדש? החלטתם לשדרג את המשרד הקיים? מעוניינים לפנק את העובדים? מקרר משרדי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהמשרד ולפריט חובה, המשדרג את תנאי העבודה, משמש לרווחת ונוחות העובדים, ואף מהווה פריט עיצובי לכל דבר, המשתלב במראה המשרד.

המקרר המשרדי הפך מצד אחד למעין סמל סטטוס ופריט חובה עיצובי לבעל משרד המכבד את עצמו ומצד שני לפריט פונקציונאלי הכרחי למשרדי עובדים. לכל אחד מצרכים אלו ישנם מקררים מותאמים, בעת בחירת המקרר המשרדי החדש שלכם, יש להתחשב במספר שיקולים וקריטריונים חשובים:

גודל ופונקציונאליות – טרם בחירתכם במקרר משרדי, חשוב להבין מה השימוש העיקרי בו. נפח המקררים המשרדיים הנפוצים נע בין 50 ליטרים ועד כ 140 ליטרים. במידה והמקרר מיועד למשרד פרטי, עבור אדם אחד, ניתן להסתפק במקרר קטן יחסית, המשמש בדרך כלל לאחסון בקבוקי שתיה קטנים, פחיות שתיה, חלב ומספר פרטי מזון.

כאשר מדובר במשרד המשמש מספר עובדים, יש להתחשב בצרכיהם העיקריים ולהתאים אליהם את גודל המקרר. במקומות עבודה רבים נוהגים העובדים להביא את האוכל עמם ולרוב צריכים מקום בו ניתן יהיה לאחסן אותו. במידה ומדובר בכמות עובדים קטנה, מקרר משרדי יכול לשרת מטרה זו, אם כי יש לבחור במקרר גדול יחסית, בהתאם לכמות העובדים. במידה והמקרר מיועד לשמש רק עבור שתיה ופרטי מזון בודדים (ביניהם גם נשנושים עבור העובדים), ניתן להסתפק במקרר קטן יחסית.

בהתאם לצרכי השימוש במקרר יש להחליט האם יש צורך גם בתא הקפאה. לרוב אין שימוש ממשי בתא ההקפאה וניתן לוותר עליו לטובת נפח נוסף לאחסון בחלל המקרר.

צבע ועיצוב – במשרדים רבים המקרר גלוי לעין ונחשף גם בפני אורחים ומבקרים. לכן, רבים נוהגים לרכוש מקרר משרדי בעל מראה נקי, מכובד ובצבע שתואם במידת מה את הריהוט והסביבה, על מנת שישתלב בהם. מעבר לכך, תמיד נעים יותר לרכוש מוצרים בעלי נראות ועיצוב נעימים לעין וכיום כשמבחר המקררים גדול כל כך, ניתן בקלות למצוא מכשיר בעל נראות הולמת.

מעבר לבחירת הצבע והעיצוב, ישנם מקררים אטומים, בעוד ישנם כאלו עם דלת שקופה. אם מדובר במשרד פרטי בו נהוג לקבל אורחים או לבצע פגישות, מומלץ לעיתים להימנע מדלת שקופה המציגה את תוכנו של המקרר, אלא אם הוא משמש לאחסון משקאות וחשיפת תכולתו אינה פוגעת בנראות המשרד.

קל לניקוי – לרוב, לא נוהגים להתחשב בשיקול זה ושמים לב אליו רק כשמתפנים לנקות את המקרר בפעם הראשונה. ישנם מקררים המכילים מספר תאים, מגירות ומחיצות אשר בפועל אינם הכרחיים. זכרו שבבואכם לנקות את המקרר (גם אם זה נעשה בתדירות נמוכה), יהיה עליכם להוציא חלקים נשלפים, להתכופף לנקות מחיצות ותאים ולעיתים להשקיע לא מעט אנרגיה בניקיון המקרר, קטן ככל שיהיה. במידה ולא נדרשים תאים ומחיצות, הימנעו מרכישת מקרר מסוג זה, על מנת להקל את הטיפול בו בשלב מאוחר יותר.

מותג ומחיר – ישנו היצע נרחב של מותגים וסוגי מקררים משרדיים. המחיר של המקרר נגזר כמובן מהמותג, הגודל, המאפיינים והעיצוב. במידה ואתם מעוניינים במקרר פשוט וקטן, לעיתים אין צורך להשקיע במקרר יקר. עם זאת, במידה ומדובר במקרר המשמש מספר עובדים ומיועד להיות בשימוש נרחב, או לחלופין במקרר שנראותו חשובה, כדאי להשקיע יותר, על מנת שאכן ישיג את מטרותיו.

הובלה ואחריות – טרם בחירת המקרר וודאו שיש באפשרותכם להוביל אותו למשרד ואם לאו, בדקו את שירותי ההובלה המוצעים. כמו כן, כמו עם כל מכשיר חשמלי אחר, גם ברכישת מקרר למשרד יש לוודא שניתנת אחריות למקרה של תקלה.

לסיכום, בבחירתכם מקרר מומלץ למשרד, התחשבו בקריטריונים שצויינו, על מנת לעשות בחירה חכמה במקרר המתאים לצרכי המשתמשים בו. כמו כן, על מנת לשמור על המקרר ולוודא שיושבי המשרד יוכלו להמשיך וליהנות מהשימוש בו, מומלץ אפילו לצרף שלט לצדו של המקרר, המעורר את מודעות העובדים להימנע מאחסון פריטים לאורך זמן או שלא לצורך, להקפיד לסגור את הדלת ולהשתדל שלא להעמיס את המקרר יתר על המידה. שימוש נכון במקרר יאריך את תקופת חייו של המקרר וישמור על תקינותו לרווחת כלל עובדי המשרד.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים