חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רכבים מסחריים יד 2: מקסימום עוצמה, מינימום מחיר

 

כלי רכב מסחריים מחזיקים בכמה מאפיינים מובהקים. הם גדולים, מאסיביים ומשמשים פעמים רבות (אבל לא תמיד) לביצוע עבודות שונות. ויש גם את תג המחיר של רכבים מהסוג הזה, שנוטה להיות גבוה – לעיתים באופן משמעותי – בהשוואה לכלי הרכב הפרטיים

 

כלי רכב מסחריים מחזיקים בכמה מאפיינים מובהקים. הם גדולים, מאסיביים ומשמשים פעמים רבות (אבל לא תמיד) לביצוע עבודות שונות. ויש גם את תג המחיר של רכבים מהסוג הזה, שנוטה להיות גבוה – לעיתים באופן משמעותי – בהשוואה לכלי הרכב הפרטיים. 

רכישת רכבים מסחריים מיד 2, כפי שניתן לעשות באתר טרייד קום, יכולה לאפשר לכם להצטייד ברכב מסחרי מצוין מבלי לרוקן את החשבונות בבנק.

למה לרכוש רכב מסחרי יד 2?

בשנים האחרונות, הפכו רכבים מסחריים יד 2 לפתרון מבוקש עקב כמה סיבות עיקריות. המרכזית שבהן, ניחשתם אולי נכון, היא שהמחיר שלהם נוטה להיות זול בעשרות אחוזים בהשוואה לכלי רכב חדישים. הפערים מגיעים לעשרות אלפי שקלים, אם לא יותר, כך שחלום ההצטיידות ברכב המסחרי נעשה מוחשי יותר. עבור עסקים, מדובר כאן בשינוי שעשוי לחולל מהפכה משמעותית בעסק.

כאשר רוכשים כלי רכב מיד שנייה, בלי קשר לסוגם, יש סיכון מסוים: לא יודעים מה הרכב עבר, כיצד הוא טופל וכן הלאה. לכן מומלץ מאוד לפנות לחברות מקצועיות בתחום, ולא לגורמים פרטיים. חברות מהשורה הראשונה תוכלנה להבטיח שכלי הרכב המוצעים למכירה יהיו מתוחזקים היטב: הדרישה הבסיסית היא לכלי רכב שעברו טיפולים אך ורק במוסכים המורשים של היבואן הספציפי ואצל ספקים איכותיים, כאשר יש תיעוד לכל טיפול שנעשה. שקיפות היא אחת ממילות המפתח בתחום.

המקום למצוא רכבים מסחריים יד 2

טרייד קום מחזיקה בהגדרה מחייבת: זוהי החברה היחידה בישראל שעוסקת אך ורק בכלי רכב מסחריים. החברה הוקמה ב-2011, מתוך מטרה לספק מענה למספר הולך וגדל של לקוחות שרצו להצטייד ברכב מסחרי ולמצוא אותו במחיר סביר לכל הדעות.

מאז ועד היום החברה הגדילה את התמחותה והיצע הפתרונות שלה בתחום, כך שכיום תוכלו למצוא בה את הרכבים המסחריים המבוקשים והמוצלחים ביותר בקטגוריה: רנו מאסטר, פיאט דוקאטו, סיטרואן ג’מפי, איווקו דיילי ואחרים. כל אלו מרכיבים את הקטלוג הרחב בישראל של רכבים מסחריים יד שנייה, כשגם בדרגת האיכות ניתן לסמן "וי" גדול.

מגוון פתרונות פיננסיים

יתרון משמעותי נוסף של טרייד קום הוא הגמישות שהיא מציעה. לא רק שהלקוח יכול לאתר את הרכב האידיאלי עבורו, מתוך המבחר הרחב שמציעה החברה, אלא שעומדת עבורו האפשרות להרכיב או לעצב את הרכב בהתאם לרצונותיו: למשל בחירה בין סוגי רצפות שונים, הסרה והוספה של מושבים, התקנת מערכות מיזוג אוויר ויחידות קירור וכן הלאה.

טרייד קום מציעה פתרון גם לאנשים שיש באמתחתם רכב מסחרי, אותו הם מעוניינים לשדרג באחר. החברה מספקת שירותי טרייד אין בשיטת "מפתח תמורת מפתח", שמאפשרת את ביצוע ההחלפה מבלי שיש צורך בימי המתנה. לצד זה תוכלו למצוא מגוון פתרונות מימון, הבולטים אף הם בגמישות שלהם.

המסקנה היא אחת: אם אתם מעוניינים לרכוש רכבים מסחריים יד 2, אין לכם כתובת אחרת מאשר טרייד קום.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים