חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נפגעתם בתאונה? עורך דין תאונות דרכים הוא האיש שלכם

 

לא משנה עד כמה תיזהרו, אתם עלולים למצוא את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים. תאונות אלה תופסות אותנו מעצם ההגדרה שלהן לא מוכנים, ועלולות להשפיע עלינו במידה משמעותית: החל מסיכון לפגיעה גופנית, דרך נזק משמעותי הנגרם לרכב ועד להוצאות על טיפולים והשבת המצב לקדמותו

 

לא משנה עד כמה תיזהרו, אתם עלולים למצוא את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים. תאונות אלה תופסות אותנו מעצם ההגדרה שלהן לא מוכנים, ועלולות להשפיע עלינו במידה משמעותית: החל מסיכון לפגיעה גופנית, דרך נזק משמעותי הנגרם לרכב ועד להוצאות על טיפולים והשבת המצב לקדמותו.

על רקע החשיבות המכרעת של התנהלות נכונה, חשוב לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בתאונות דרכים – כמו משרד עורכי דין ארז כהן.

החשיבות של עורך דין תאונות דרכים

ברוב המקרים תאונות דרכים משתייכות לעולם הרחב של דיני נזיקין, אם כי ייתכנו מצבים בהם התאונות נוגעות לעולם התעבורה או אפילו לדין הפלילי. כך או כך, אחד הצעדים הראשונים שעליכם לבצע לאחר תאונת דרכים בה אתם מעורבים, חלילה, הוא לפנות למשרד עורכי דין הבקיא בתחום.

עורך דין תאונות דרכים יסייע קודם כל בהגשת תביעה בגין הנזק שנגרם לגוף או לרכוש, תביעה שעשויה להיות מוגשת נגד חברת הביטוח, הנהג הפוגע או גורמים רלוונטיים אחרים. דוגמה לכך היא קרנית, שעשויה להעניק פיצויים במקרים בהם לא ידוע זהות הגורם הפוגע (בעיקר תאונות פגע וברח). 

באמצעות עורך דין המתמחה בתאונות דרכים, ניתן לאמוד את היקף הנזק שנגרם בגין טיפולים רפואיים, פגיעה בכושר העבודה וביכולת ההשתכרות, הפגיעה ברכב עצמו וכן הלאה. 

אל תוותרו על בניית תיק יסודי

כפי שמדגיש עורך דין ארז כהן, מומלץ מאוד להשקיע את המחשבה והמאמצים בגיבוש תיק יסודי, ולא למהר להסכים להצעת הפשרה הראשונה שמקבלים גם אם היא נראית "מפתה" על הנייר. 

כך לדוגמה במקרים רבים הנזק האמיתי מתגלה רק לאחר חודשים ספורים מרגע הפגיעה, ומי שממהר להגיש תביעה עלול להגיע למצב בו חלק משמעותי מהנזק שנגרם לו (גופנית או כלכלית) פשוט לא נלקח בחשבון בתביעה. מונחים כאן הרבה מאוד כסף על כף המאזניים, לעיתים קרובות עשרות או מאות אלפי שקלים, וכן זכויות שונות שמגיעות לנפגעים.

לכל מקרה יש חוקים משלו

עורך דין המתמחה בתאונות דרכים יידע כיצד לגשת למקרה הנתון ולבנות את תיק התביעה, בהתבססות על נסיבות המקרה הספציפיות, לשון החוק ותקדימים משפטיים, שהחשיבות שלהם בעולם הנזיקין היא מכרעת. עורך דין ארז כהן מדגיש שבתוך התחום הרחב של תאונות דרכים, יש מקרים שלוקחים את המורכבות כמה צעדים קדימה: חשבו למשל על תאונת דרכים המהווה גם תאונת עבודה, או על תאונה שהאשמה לה אינה ברורה באופן מלא.

לא מתפשרים על עורך דין לתאונות דרכים

חשוב להשקיע מחשבה רבה בבחירת הגורם המשפטי שמייצג אתכם, ולהעדיף עורך דין שחי את התחום. בהקשר הזה עו"ד ארז כהן הוא מומחה בתחומי ביטוח, תאונות דרכים ונזיקין, המשמש גם חבר ועדת הביטוח בלשכת עורכי הדין וסגן יושב ראש ועדת הנזיקין של הלשכה. הוא עבד בעברו כמנהל מחלקה במשרד עורכי דין שעסק בייצוג חברות ביטוח, כך שהוא מכיר את התחום לאשורו, משני צדי המתרס. הידע הזה יכול להיות מתורגם לכדי הצלחות מרשימות בתחום.

אל תשכחו שניהול נכון של התיק, התנהלות מול הגורמים השונים וייצוג משפטי מלא – כפי שמוצע במשרד עורכי דין ארז כהן – יכולים להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם בצורה ניכרת.  הצעד הנכון מבחינתכם בתנאים האלו הוא לפנות למשרד מוקדם ככל שניתן, לפעול על פי ההנחיות הראשוניות שלו ולתאם פגישת היכרות.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים