חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הנעה מובטחת: דגשים לבחירה נכונה של קלנועית

 

רבים סובלים מקשיי התניידות. בין אם המדובר הוא בקשישים, בבעלי מוגבלויות פיזיות או בכל אוכלוסייה אחרת, נדרשת חשיבה על פתרונות שיכולים לסייע להם לנוע בצורה עצמאית ולשמור במידה לא מבוטלת על שגרת החיים

 

רבים סובלים מקשיי התניידות. בין אם המדובר הוא בקשישים, בבעלי מוגבלויות פיזיות או בכל אוכלוסייה אחרת, נדרשת חשיבה על פתרונות שיכולים לסייע להם לנוע בצורה עצמאית ולשמור במידה לא מבוטלת על שגרת החיים. קלנועית, הלא היא רכב חשמלי קטן המיועד לנהיגה עצמאית, עשויה להיות הכלי הזה בדיוק.

באמצעות חברת חשמלית ריידר בע"מ, שהוקמה ב-1979 ונחשבת לוותיקה בתחום בישראל, יצאנו לבדוק מהן האפשרויות העומדות בפני אלו הזקוקים לקלנועיות ואילו פתרונות מוצעים לשיפור הנגישות הכלכלית של כלי התחבורה החשוב הזה.

איך בוחרים קלנועית?

חלפו עשורים רבים מאז שהיצע הקלנועיות היה מצומצם. כיום תוכלו למצוא עשרות דגמים, בחלוקה לכמה קבוצות עיקריות: ראשית, ניתן להבחין בין הקלנועיות השונות על פי מספר הנוסעים בהן, כשהבחירות המקובלות הן קלנועית לנוסע יחיד לעומת קלנועית לזוגות. כיום ניתן למצוא רשימה הולכת וגדלה של קלנועיות מתקפלות, המקלות על הנשיאה שלהן ועקב כך על שילובן בשגרת החיים של האדם הזקוק להן.

הקלנועיות השונות נבדלות ביניהן במפרט הטכני, שמשפיע בפועל על היכולות של הקלנועית: מהירות הנסיעה המקסימלית, למשל, מספר הגלגלים של הקלנועית, המשקל או המרחק שניתן לגמוע עם הקלנועית בין הטענה להטענה.

הממדים הפיזיים של הקלנועית מהווים גם כן משתנה שחשוב להכניס לתוך משוואת הבחירה, מכיוון שהם עשויים להשפיע על התמרון עם הקלנועית והשימוש בה. לדוגמה, האפשרות לעבור עם הקלנועית בפתח הדלת או להכניס אותה בתא המטען של הרכב (כאשר היא מתקפלת).

המפתח לחיסכון כלכלי

קלנועית, בטח ובטח אם מתבוננים בדגמים החדישים והמובילים ביותר שלה, מגיעה עם תג מחיר שעשוי להיות גבוה. החדשות הטובות הן שזה ממש לא אומר שעליכם לשלם סכומי עתק. ראשית, עבור אוכלוסיות זכאות שונות – למשל אנשים שהוגדרו להם אחוזי נכות על ידי המוסד לביטוח לאומי – ייתכן מצב של סבסוד חלקי עבור רכישת הקלנועית. בדרך זו ניתן לשלם סכומים הנמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחיר הקטלוגי של אותו דגם.

חשמלית ריידר בע"מ מציעה כמה דרכים מוצלחות לא פחות להוזיל את מחיר הקלנועיות. החברה מאפשרת לשכור קלנועית לפרק זמן מוגדר, מה שמטבע הדברים יהיה כרוך בעלויות מינימליות. לאחרונה החלה החברה להציע ללקוחותיה קלנועית מתקפלת להשכרה, שהופכת את החיים שלהם לפשוטים: היא קלת משקל, נכנסת לתא המטען הסטנדרטי של הרכב ומחזיקה באישור הטסה לחו"ל.

אופציה אחרת, רלוונטית גם היא ללא מעט אנשים, היא רכישה של קלנועית יד 2 – במחיר שיכול להיות נוח בעשרות אחוזים בהשוואה לקלנועית חדשה. בחשמלית ריידר בע"מ משווקים קלנועיות משומשות רק לאחר בדיקה מקיפה שלהן, על ידי טכנאי מוסמך, וביצוע פעולות שדרוג ותחזוקה במידת הצורך. רק כך ניתן יהיה להבטיח שקלנועית המוצעת למכירה היא הבטוחה ביותר לשימוש.

לקבלת ייעוץ ראשוני ומידע נוסף, המומחים של חשמלית ריידר בע"מ ישמחו לעמוד לשירותכם.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים