חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בריא יותר, מפנק יותר: המותג שמשנה את הכללים בתחום המתנות ליולדות

 

הסיפור של אליסיום מתחיל לפני מספר שנים, עוד לפני שהמקימים – נטע ורותם, כיום הורים לשניים – חשבו בכלל על להיות הורים

 

הסיפור של אליסיום מתחיל לפני מספר שנים, עוד לפני שהמקימים – נטע ורותם, כיום הורים לשניים – חשבו בכלל על להיות הורים. ממש במקרה, הם נתקלו במחקר שמראה שהרוב המוחלט של מקרי הסרטן (כ-90%) מקורם בחיים השוטפים, ורק מיעוטם נובעים מגנטיקה. חלק מרכזי בכך הוא המוצרים בהם אנחנו משתמשים, שמכילים בחלקם הגדול כימיקלים ורכיבים רעילים אחרים. כשהם למדו שמדובר גם במוצרים לתינוקות, האוכלוסייה הרגישה ביותר שיש, הם הבינו שחייבים לבצע שינוי.

כמה שנים חלפו, והשניים עומדים בראש חברה פורצת גבולות בכל הנוגע לעולם של מתנות ליולדות ומוצרי תינוקות ואמהות. חברה שמציעה עבורכם קטלוג רחב של מוצרים איכותיים, מפנקים, בריאים וידידותיים לאדם ולסביבה כאחד.

לא מתפשרים בבחירת מתנות ליולדות

שנים של מחקר הולידו את אליסיום, אותה ניתן להגדיר בתור "עולם בטוח ואקולוגי יותר לתינוקות". בשיתוף פעולה עם מומחים לתחומים הרלוונטיים, הם החלו נטע ורותם בפיתוח קטלוג רחב של מוצרים – מוצרי היגיינה, מוצרי טיפוח, מוצרי חיטוי, מוצרים לאמא, אקססוריז לתינוקות, שמנים, מבשמי בדים ועוד – שמיישרים קו עם המגמה הטבעית והאקולוגית שהפכה בשנים האחרונות להיות חובקת עולם. מגמה שברור מדוע נרצה שתהיה חלק מעולם המוצרים שאנחנו מכניסים לביתנו לשימוש יום-יומי, בדגש על מוצרי התינוקות.

קטלוג המוצרים הרחב של אליסיום כולל בתוכו מוצרים המיוצרים אך ורק על ידי רכיבים טבעיים ומובחרים, ביניהם שמנים אורגניים טהורים, תמציות טבעיות של צמחים, תמציות ריח שאינן כוללות אלרגנים, מערכות שימור על בסיס טבעי ועוד. המוצרים אף מחזיקים בתו הטבעוני (Vegan Friendly), המבטא את העובדה שהם לא נוסו על בעלי החיים.

חשוב להדגיש שמוצרי אליסיום מאושרים באופן מלא לשימוש בישראל. הם עברו את הבדיקות הקפדניות הנדרשות בוודאי בתחום מוצרי התינוקות ומחזיקים בהיתרים וברישיונות הנדרשים על פי חוק, הן בישראל והן במדינות שונות בעולם. בין השאר מדובר כאן באישור של משרד הבריאות בישראל, בתו התקן האמריקאי ובתו האירופי.

גאווה ישראלית בגזרת מוצרי התינוקות

יתרון משמעותי אחר של אליסיום הוא שמדובר במותג כחול-לבן במלוא מובן המילה. כל המוצרים מיוצרים בישראל, ונמכרים בכ-250 נקודות מכירה בכל רחבי המדינה, ברשתות התינוקות המוביליות, בבתי המרקחת הפרטיים, בבתי הטבע, באתרי אינטרנט בישראל ומחוצה לה וכמובן שגם באתר של אליסיום.

החברה מונעת גם מתוך מחשבה על תרומה לקהילה, שעה שבמפעל הייצור והאריזה של אליסה מועסקים בוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות ושכליות, במסגרת שיתוף פעולה שהחברה מקיימת עם העמותות הבולטות בישראל בתחום.

באפשרותכם להזמין מוצרים נקודתיים או את חבילות הלידה המפנקות, המאגדות בתוכן כמה מהמוצרים הבולטים של אליסיום – תוך מחשבה על מוצרים מפנקים וחיוניים לתקופה שאחרי הלידה – באריזה מהודרת. כדי להפוך לכם (וליולדת הטרייה) את החיים לפשוטים יותר, החברה מציעה משלוח עד לבית היולדת ללא תשלום.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים