חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מתקנים תקלות בביוב? AT-tec  עוזרים לכם לעלות על הבעיה בזמן 

 

אם המים לא יורדים ויש ריח רע בבית כנראה שמשהו לא תקין בקווי הביוב שלכם, זה אמנם לא בטוח אבל מה שכן בטוח זה שאתם מחויבים לעלות על הבעיה בזמן! מיותר לציין עד כמה לא נעים להיתקל במי ביוב העולם על גדותיהם וכאן בדיוק כאן AT-tec מספקים לכם את המענה הבטוח לאיכות חיים ללא פשרות- הפעם ללא מתקלים ותחלואות

 

אם המים לא יורדים ויש ריח רע בבית כנראה שמשהו לא תקין בקווי הביוב שלכם, זה אמנם לא בטוח אבל מה שכן בטוח זה שאתם מחויבים לעלות על הבעיה בזמן! מיותר לציין עד כמה לא נעים להיתקל במי ביוב העולם על גדותיהם וכאן בדיוק כאן AT-tec מספקים לכם את המענה הבטוח לאיכות חיים ללא פשרות- הפעם ללא מתקלים ותחלואות. 

אז אם יש לכם חשש ולו הסביר אולי כדאי לאתר את הבעיה בזמן אמת באמצעות צילום קווי ביוב, הליך פשוט, קצר ובעיקר מניב את התוצאה המבוקשת- פתרון הבעיה ללא נזק, שבר ובעלות שווה לכל כיס.  

צילום קווי ביוב – איך זה יכול לעזור לכם? 

צילום קווי ביוב ואפילו מרזבים, שירות שרוב האנשים בוחרים בכדי לאתר בעיה ולטפל בה במקצועיות ויעילות רבה. זו יכולה להיות בעיה שמקורה בדירה פרטית, בית פרטי, מקלחת או אפילו שירותים. 

עם זאת, זו יכולה להיות נזילה קשה או בעיה רצינית שמקורה אינה נראית לעין כמו מרזבים בקיר או אפילו צינורות- או אז הדבר האחרון שתרצו לעשות זה להפוך נזק קטן להרבה יותר גדול, לא כשיש לכם אפשרות לאתר את הבעיה ברמה המקצועית והאמינה שהמצלמה יכולה לספק לכם. 

מה אפשר לגלות בצילום – כך מאתרים את הבעיה לפני כולם 

צילום קווי ביוב הינו הליך המבוצע באמצעות מצלמה ייעודית וקטנה בעלת סיב אופטי גמיש שבעקבות גמישותו יכול לצלם כל גורם ולו הקטן ביותר לבעיה במערכות המים שלכם. באמצעות המצלמה ניתן להגיע לאזורים בעיתיים וכך לא לפסוח על הבעיה ולפתור אותה על הצד הטוב ביותר. 

הסיב שהוא חלק מהמצלמה מוחדר פנימה לביוב או לכל מקום אחר ובזמן אמת מצלם את הבעיה הקיימת. 

ואם ניכנס לעובי הקורה נדבר על אין ספור בעיות אותן יכולה המצלמה לגלות. זה יכול להיות חור בצינור, סתימה בעקבות שורשים וגופים זרים, קריסה של צינור, ניתוקים, כשל בעקבות שיפוץ, שיפוע שלילי בביוב, הנחתו בצורה שגויה ועוד. 

בסיכום דבר, צילום קו הביוב יתרחש לאנשים פרטיים או לקוחות מוסדיים שחושדים כי קיימת בעיה. זה יכול להיות בית פרטי או בניין רב קומות, בו זמנית זה יכול להיות גם משרד ואפילו מחסן המשותף הוא למצוא את הבעיה ולשים לה סוף כך שלא תפגע בכל השאר. 

 

צריכים עזרה? AT-tec  - עוזרים לכם לעלות על הבעיה ולחזור לשגרת חיים נורמטיבית .



רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים