חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שרציתם לדעת על

 

אם יש משהו שלא ממש משתנה עם השנים, וזאת למרות שהיום נושא הבית החכם כבר קיים בלא מעט מקומות, זה הצורך שלנו להזמין מידי פעם שירותי שכפול של מפתחות

 

אם יש משהו שלא ממש משתנה עם השנים, וזאת למרות שהיום נושא הבית החכם כבר קיים בלא מעט מקומות, זה הצורך שלנו להזמין מידי פעם שירותי שכפול של מפתחות. יש לא מעט מקרים שבהם נרצה להזמין שירותי שכפול מפתחות, כמו למשל, כאשר אנחנו עוברים לדירה חדשה, כשאנחנו רוצים להחליף את המנעול בדלת הבית, כשנרצה לתת לעוד מישהו מפתח לבית שלנו ועוד. בנוסף, כאשר מדברים על שכפול של מפתחות לא תמיד מדברים רק על המפתח הראשי לבית. המפתחות יכולים להיות גם המפתחות למשרד, לבניין או לכל מקום אחר, ולכן חשוב להחליט מראש ממי באמת תרצו להזמין את השירות הזה. לא חסרים מנעולנים שעובדים בתחום הזה בישראל ומציעים שירותי שכפול שונים, אך רק חלק מהם יעשו עבודה טובה ומהירה. 

שכפול מפתחות – איזה סוגי מפתחות אפשר לשכפל? 

כאשר חושבים על הזמנת שירותי שכפול מפתחות צריך לקחת בחשבון את העובדה שיש מגוון רחב של מפתחות שניתן וצריך לשכפל. למשל, אפשר להזמין שירותי שכפול של מפתחות עבור:  

  • מפתחות למעלית 
  • מפתחות עם כרטיס 
  • מפתחות לרכב ועוד 

 

מה שכן,  לא כל מי שעוסק בתחום שכפול המפתחות יוכל לעשות עבודה מספיק טובה ומדויקת ולכן חשוב לבדוק לא רק איזה מפתח תרצו לשכפל, אלא גם ממי תרצו להזמין את השירות הזה. אופציה טובה שכדאי לקחת בחשבון היא לפנות אל רפי המנעולן בתל אביב. הוא מגיע עם הניסיון הנדרש, עם הידע שצריך ועם כל הציוד הכי משוכלל שקיים. לכן, אם אתם יכולים לקחת בחשבון את המנעולן הטוב ביותר, מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה? שכפול מפתחות מעולם לא היה מהיר, מדויק ויעיל כל כך ולכן כדאי לכם לקחת בחשבון את האפשרות הזאת. 

האם זה יעלה לכם הרבה? 

בין אם אתם רוצים לשכפל את המפתחות לבית שלכם, למשרד, לעבודה או לכל מקום אחר, ברור שגם תרצו לדעת כמה זה עולה. האם כאשר מנעולן מרשה לעצמו לגבות מחירים יותר גבוהים זה אומר שהוא יעשה עבודה יותר טובה או יותר חוקית? לא ממש כך תמיד. לכן, אם יש לכם אפשרות לראות על איזה מחירים מראש, כדאי שתעשו זאת. למעשה, זו עוד סיבה נהדרת שבגללה, לא משנה איזה סוג של מפתח תרצו לשכפל, כי בכל מקרה הכתובת הנכונה תהיה רפי המנעולן בתל אביב. המחירים שתשלמו אצלו תמיד יהיו מחירים ללא תחרות ועדיין תקבלו שירות נהדר שכולל גם אדיבות לכל אורך הדרך. לכן רצוי לקחת זאת בחשבון, לבדוק מקרוב את האפשרויות ולפנות אליו כמה שיותר מהר. זה לא משנה אם אתם בסך הכול רוצים עוד מפתח אחד לבית שלכם כדי שתוכלו לתת אותו לעוזרת או שהמניע שלכם אחר לגמרי. בכל מקרה, היום תקבלו את השירות במהירות שיא ולכן אין סיבה לחשוש מהתעסקות ארוכה ומייגעת מידי. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים