חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לקיחת משכנתא בסניפי בנק בתל אביב 3 טיפים שחשוב לדעת

 

אם אתם עומדים לחתום על משכנתא, טבעי שתחששו מעט. אחרי הכל, מדובר בהלוואה גדולה שתלווה את חייכם למשך שנים ולמעשה זו ההתחייבות הכלכלית המשמעותית ביותר שאי פעם תעשו. חתימה על הסכם משכנתא בסניף בנק בתל אביב תצריך מכם הרבה מידע מוקדם, שמרבית האנשים לא באמת מודעים אליו

 

אם אתם עומדים לחתום על משכנתא, טבעי שתחששו מעט. אחרי הכל, מדובר בהלוואה גדולה שתלווה את חייכם למשך שנים ולמעשה זו ההתחייבות הכלכלית המשמעותית ביותר שאי פעם תעשו. חתימה על הסכם משכנתא בסניף בנק בתל אביב תצריך מכם הרבה מידע מוקדם, שמרבית האנשים לא באמת מודעים אליו. קבלת כלים נכונים לניהול משא ומתן על ידי יועץ משכנתאות בתל אביב, תאפשר לכם להגיע לפגישה עם הבנקאי כשאתם מוכנים מכל הבחינות ובעיקר – בקיאים בענייני משכנתאות ומסוגלים לסגור הסכם הלוואה הוגן ומשתלם.

שלושה טיפים שכדאי להכיר לפני שחותמים על משכנתא

רגע לפני שאתם נכנסים אל הבנק, זכרו שאין באמת ממה להילחץ. משכנתא היא הלוואה בסכום גבוה, ברוב המקרים אלה הם מאות אלפי שקלים – אבל, בסופו של דבר, יש לה כמה כללים די פשוטים להבנה וברגע שתדעו אותם, תוכלו להשיג את הסכם המשכנתא המיטבי עבורכם:

  1. יש להחליט על הסכום הרלוונטי של קרן ההלוואה – גובה הסכום שתבקשו מהבנק כהלוואת משכנתא, תלוי בהרבה גורמים, כאשר הראשון בהם הוא ההון הראשוני שיש לכם. יועץ משכנתאות בתל אביב יוכל לסייע לכם להחליט, מה גובה הקרן שמומלץ לקחת.
  2. חשוב לבחור תמהיל משכנתא שנכון לכם – משכנתא יכולה להילקח במגוון מסלולים, המותאמים ללקוח ולצרכיו והמשתנים לפי גורמים שונים כגון הריבית במשק, המדד ועוד. לכל מסלול יש את התמהיל שלו, כלומר את המשקל המשתנה שמעניקים לכל גורם שכזה. תכנון נבון של החזר ההלוואה יעזור לכם להגיע לאיזון כלכלי לאורך כל תקופת ההחזר.
  3. אפשר לרכוש ביטוח משכנתא גם באופן פרטי – אינכם מחוייבים להשתמש בשירותיו של שמאי המקרקעין שמציע הבנק. לפעמים דווקא שמאות נפרדת, תציע הערכת שווי דירה שיסייע להשגת תנאים אופטימליים בביטוח המשכנתא, שהינו חלק חובה בהסכם ההלוואה.

המידע החשוב הזה יכול לעשות את השינוי הגדול, בין הלוואת משכנתא שתעיק עליכם במשך שנים, כזו שתתקשו לשלם ושתגרום לכם בקושי "להרים את הראש מעל המים" מדי חודש, לבין משכנתא שתשתלב עם ההוצאות החודשיות הרגילות שלכם ותותאם באופן מדויק לניהול הכספים הרגיל. עם זאת, אין ספק שמדובר בהרבה מאוד אינפורמציה, שלא פשוט לעכל ובעיקר אם אינכם מכירים לעומק את כל תתי הנושאים המתקשרים להלוואות בכלל ולמשכנתאות בפרט. בדיוק מהסיבה הזו, מוטב לשכור יועץ פרטי ומקצועי.

למה כדאי לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות לפני ההגעה אל הבנק?

ייעוץ משכנתאות פרטי, מטרתו להביא את האינטרסים שלכם באופן הברור, כדי שתשיגו הסכם הלוואה שבאמת עוזר לכם לנהל את הכסף שלכם בצורה הטובה ביותר. גם כאשר מדובר במיחזור משכנתא, יועץ משכנתאות בתל אביב יסייע להבנה באשר למסלול החדש המתאים מכולם, אם באמצעות הארכה או קיצור של תקופת ההחזר, או כל שינוי אחר שיתרום לניהול נבון של כספכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים