חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חנות משחקים אונליין – הגיע הזמן!

 

כילדים אהבנו מאוד חנויות משחקים, אבל כהורים, זה יכול להיות לפעמים פשוט יותר מדי. התקפי בכי והיסטריה, דרישות וצעקות, אכזבה והתרגשות שזורים זה בזה, ואז המפגש עם הקופה, שם מונחים בגובה העיניים של הילד עוד כל מיני גירויים שהונחו שם במחשבה תחיל

 

כילדים אהבנו מאוד חנויות משחקים, אבל כהורים, זה יכול להיות לפעמים פשוט יותר מדי. התקפי בכי והיסטריה, דרישות וצעקות, אכזבה והתרגשות שזורים זה בזה, ואז המפגש עם הקופה, שם מונחים בגובה העיניים של הילד עוד כל מיני גירויים שהונחו שם במחשבה תחילה. אם אתם רוצים פתור מהסיפור הזה, חנות משחקים אונליין היא הפיתרון המושלם להורה המתקדם, שרוצה להפיק כמה שיותר איכות בשביל הילד שלו, מבלי לקרוע את הכיס, ומבלי לשרוף זמן חיים יקר על שוטטות, ריבים ופרס ניחומים בחנות.

חנויות המשחקים הקלאסיות הן בהחלט הנאה, אבל בסופו של דבר, כשאתר האינטרנט של החנות מעוצב היטב, הוא מהווה חגיגה לעיניים, ומעורר את ההתרגשות הדומה כאילו אתם בחנות עצמה. חווית החיפוש והרכישה הופכת קלה ונגישה יותר, ונעימה לכולם – לכם ולילדים שלכם.

מה תמצאו בחנות משחקים מודרנית?

מעבר למובן מאליו, משחקים, בחנות משחקים אונליין תמצאו לרוב סדר, מרחב שקל מאוד לנווט בו ולמצוא בו את מה שאתם רוצים. בצורה זו ניתן לדלג מעל הבור של שוטטות פיסית בחנות מול אלפי צעצועים, מה שגורם לילד שלכם, שהיה בטוח שהוא יודע בדיוק מה הוא רוצה, ואפילו היה גדול ושאל את המוכרת בעצמו איפה יש את הצעצוע שהוא רוצה, להתבלבל ולרצות את כל החנות, אם לא יותר.

בחנות משחקים מקוונת תוכלו לראות תמונות של המשחק מבחוץ ומבפנים – דבר שלרוב חסר בחנות המשחקים, שם תוכלו לבחון את המוצר בעודו סגור, מבלי לדעת מה מסתתר באריזה. בנוסף תוכלו לראות באופן מיידי מבלי להתחיל לחפש ולקרוא באותיות קטנות את כל הפרטים על המשחק שרציתם, במרוכז ובנוחות בעמוד אחד, ואפילו תוכלו להגדיל את הפונט כדי לקרוא ביתר קלות.

ההתרגשות קורית לפחות פעמיים

כשקונים צעצוע או משחק בחנות צעצועים "רגילה", אז יש את ההתרגשות של החיפוש, את ההתרגשות של לצאת החוצה מהחנות עם המשחק ביד, ואת ההתרגשות של לפתוח אותו בבית ואולי אפילו לשחק. בחנות משחקים מקוונת יש בונוס – הזמן שחולף מההזמנה של המשחק להגעתו הביתה.

בעצם, כשאתם כהורים קונים משחק לילד שלכם בחנות מקוונת, אתם מקבלים בנוסף גם זמן. זמן בו הילד יודע שמשהו מגיע ומתקרב, זמן בו הוא לומד סבלנות, ובונה התרגשות, זמן בו אתם לא קונים שום דבר נוסף, כי הרי עוד לא הגיעה המתנה הקודמת שרק הרגע רכשתם.

כשאתם יושבים עם הילד שלכם מול האינטרנט, הוא לומד לא מעט דברים בתהליך הרכישה המקוונת, כאשר הראשון הוא כמובן ההתנהלות ברשת האינטרנט, דבר חיוני וחשוב מאוד ללמוד לילדים בעידן בו אנו חיים. מעבר לכך, הערכים הנוספים של בחירה במשחק, המתנה למשלוח שלו וכיו"ב, וכמובן להבין מה זה משלוח, שליח ודואר, זה הכול בונוסים לרכישה של משחק בחנות משחקים אונליין.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים