חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יועץ משכנתאות: מומלץ מאוד לכל רוכשי הדירות

 

אם אתם מתכוונים לקחת משכנתא, טוב מאוד שאתם קוראים את השורות הללו. משכנתא היא הלוואה שרובינו לוקחים כמעט לכל החיים. זה לא מעט זמן, ואמנם החיים קצרים, אך החוב במשכנתא גדול, ועלול להפוך לעול

 

אם אתם מתכוונים לקחת משכנתא, טוב מאוד שאתם קוראים את השורות הללו. משכנתא היא הלוואה שרובינו לוקחים כמעט לכל החיים. זה לא מעט זמן, ואמנם החיים קצרים, אך החוב במשכנתא גדול, ועלול להפוך לעול.

אנחנו לא קונים דירה כדי שתכביד עלינו, אלא כדי שתקל עלינו, ותאפשר לנו מנוף כלכלי בריא ויציב בכלכלה הישראלית. המשכנתא היא הלוואה שהמדינה מכתיבה את תנאיה הבסיסיים, כדי להקל על האזרחים ברכישת נכס נדל"ן, כדי שבסופו של דבר – לכולם יהיה איפה לגור. עם זאת, התנאים אינם מוכתבים אך ורק מהמדינה. 

הבנק הנותן את ההלוואה יכול לקבוע מיני דרישות ומיני תנאים שונים ומשונים, שללא יועץ משכנתאות מומלץ לחשוב פעמיים לפני שחותמים.

מה עושה בשבילי יועץ משכנתאות? מומלץ לקרוא ולהפנים

מה שעושה יועץ משכנתאות מומלץ להפנים מיד, בטח אם אתם לפני המשכנתא הראשונה שלכם (אבל לא רק). ההבדל בין המשכנתא שתשיגו עם יועץ משכנתאות לבין כזו שתשיגו אם תלכו בעצמכם להתמקח, הוא הבדל של שמיים וארץ.

נתחיל מכך שיועץ המשכנתאות ימליץ לכם כיצד לגשת לעניין – איזה מידע להציג, ומה כדאי לעשות לפני. לעיתים קרובות יועץ מקצועי יבקש מכם להמתין חודש, למשל, ולעשות בחודש מספר פעולות בנקאיות, או לקבל עוד משכורת, לדוגמא, כדי לשנות את הפרופיל הכלכלי שלכם מול הבנק המלווה, ולפתוח בכך שער למשכנתא בתנאים שבלי העצה הזו פשוט לא היו זמינים לכם, ואפילו לא הייתם יודעים שניתן להשיג.

מעבר לכך, יועץ משכנתאות יוכל להמליץ לכם על העסקה הטובה ביותר בבנקים השונים, כדי לתפור עבורכם את תיק המשכנתא המושלם, כזה שלא יחנוק אתכם בתשלום החודשי, ויאפשר לכם להמשיך ליהנות מאיכות חיים הולכת וגדלה, בלי שהמשכנתא תשים לכם רגל.

איך מתחילים לעבוד עם יועץ המשכנתאות?

ממש כמו שפוגשים עורך דין שאמון לגמרי להיות בצד שלכם בסיפור, כך גם בפגישה עם יועץ משכנתאות מומלץ להגיע מוכנים, ועם כל הסיפור והאמת על מצבכם הכלכלי. המידע נשאר אצל היועץ, שיוכל להבין לאיזה כיוון לקחת את המקרה הפרטי שלכם.

ישראלים רבים נמצאים על הסף של קבלת האישור העקרוני, אך עקב תנאים מעכבים מסוימים לא מקבלים את האישור למשכנתא, ולא יכולים לגשת לרכישת הדירה. כדי להימנע מהיתקלות בסירוב משכנתא, מוטב להתייעץ עם יועץ משכנתאות, ומומלץ לעשות זאת לפני שדיברתם עם הבנק.

יועץ משכנתאות מומלץ הוא קודם כל בן אדם, כלומר איש שיחה בעל סבלנות שיודע להבין מה אתם מחפשים, ולמקד אתכם בדברים החשובים ביותר כדי לענות על הצרכים שלכם. יועץ המשכנתאות שלכם יעבוד כמיטב יכולתו מול הבנקים, כגורם מייצג ותובעני במיוחד, בעל כח קנייה רב בהרבה משלכם. העובדה שהיועץ שלכם עובד עם הרבה אנשים המחפשים משכנתא מאפשרים לו מינוף ומיקוח בבנק, מה שעובד בסופו של דבר לטובתכם – הן בהזדמנות לקבל אישור עקרוני, והן בתנאים המוצעים לכם בסופו של יום.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים