חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שצריך בשביל לתכנן  מסיבת רווקות

 

כיום נהוג לפני החתונה שהכלה והחתן יחד עם חבריהם וחברותיהן חוגגים וחוגגות מסיבת רווקות המסמלים את תום תקופת הרווקות ומשימת ההפקה מוטלת כמובן על אחת החברות הטובות שתפקידה לתכנן את האירוע עד הפרטים הכי קטנים. לא תמיד זו משימה פשוטה ולכן פנינו לפורטל קרמל כדי לקבל רעיונות לתכנון המסיבה

 

כיום נהוג לפני החתונה שהכלה והחתן יחד עם חבריהם וחברותיהן חוגגים וחוגגות מסיבת רווקות המסמלים את תום תקופת הרווקות ומשימת ההפקה מוטלת כמובן על אחת החברות הטובות שתפקידה לתכנן את האירוע עד הפרטים הכי קטנים. לא תמיד זו משימה פשוטה ולכן פנינו לפורטל קרמל כדי לקבל רעיונות לתכנון המסיבה.

בחירת תאריך, שעה ומיקום

השלב ההתחלתי והקשה ביותר הוא להחליט על תאריך ומיקום. אצל גברים זה יחסית פשוט, אצל הנשים שבחבורה, זה יכול להפוך לחלק פחות נעים. אם הסיטואציה של פתיחת קבוצת וואטאפ ושבועיים של התלבטויות ומלא תגובות ללא החלטה מוכרת לכם, זה הזמן להבין איך תוכלו להימנע מכך.  החוכמה היא להבין שניתן להחליט כאשר יש סל אפשרויות שממנו בוחרים. ההמלצה היא להציע שני תאריכים אופציונאליים ולתת לבנות לבחור מתוכם. אותו דבר מומלץ לעשות לגבי השעה והמיקום. מובטחת לכם החלטה תוך מספר ימים קצר.

ציוד חשוב למסיבת רווקות

אז כמו לכל מסיבה גם במסיבת רווקות יש ציוד למסיבת רווקות שהוא הכרחי. נתחיל מבדיקה עם המקום שקיימים בו כיסאות ושולחנות בכמות מספקת. מומלץ לדאוג לכלים חד פעמיים לאוכל ולמפות לפי מספר השולחנות. לאחר מכן מגיע שלב הקישוטים שניתן לקנות בחנויות למסיבות או לחילופין באינטרנט. החליטו על קונספט וצבעים ותזרמו משם. ציוד נוסף הוא מכשור חשמלי. אם אתן זקוקות למקרן, כבל חשמלי, כבל hdmi וכדומה, מומלץ לחשוב על כך מראש ולדאוג לכך. יש מקומות שבהם יש מראש טלוויזיה וניתן להשתמש בה.

לדאוג לאוכל, שתייה ואלכוהול

לרווקות מבנינו שעדיין לא צריכות להגיע הביתה מוקדם ולהשכיב ילדים קטנים לישון, סביר שלא תהיה בעיה עם שתיית אלכוהול. מומלץ לחשב את כמות הבנות ולפי זה לקנות את האלכוהול. מומלץ גם לקנות בחנות המאפשרת להחזיר בקבוקים ריקים ולקבל עליהם החזר כספי. מבחינת האוכל, אם יש לכם תקציב, תוכלו להזמין מגשי אירוח או קייטרינג חלבי ואתן מסודרות. אפשרות נוספת קצת יותר חסכונית היא שכל אחת מהבנות תכין תבשיל ותביא איתה. באפשרות זו ניתן ליצור שולחנות אוכל מגוונים מאוד ומכל טוב. 

הכנת הפעילות המרכזית של הערב

נושא זה מתחלק לשניים, פעילויות ומשחקים שאתן יכולות לחבר לבד ואטרקציות בתשלום. בחירה באחד מהן תלויה כמובן בתקציב. אם יש ברשותכן תקציב גדול תוכלו להיכנס לפורטל קרמל ולבחור מבין אטרקציות מגוונות כמו דראג קווין, סדנת טוורקינג, סדנת ריקודי בטן, קראת בקפה ועוד מגוון אפשרויות רחב. אם בחרתן להכין משחקים, זה הזמן להפעיל את מוחכם היצירתי ולהציע משחקים מגניבים ומצחיקים שישברו את הקרח. 

לסיכום, לארגן מסיבת רווקות ניתן גם בקלות. עם פורטל קרמל אתן יכולות להיות בטוחות שיהיו לכן מספיק רעיונות ישימים שיהפכו את הערב של החברה שלכן לסופר מיוחד. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים