חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שימושים של בית דפוס דיגיטלי במרכז ב 2021

 

העידן הדיגיטלי חולל מהפכה בבתי הדפוס המסורתיים ועם הזמן, טכניקות ההדפסה התייעלו לצד איכות התוצרים. רבים דורשים בשירותיו של בית דפוס דיגיטלי במרכז על מנת להפיק עבודות דפוס למגוון מטרות ושימושים, החל מכרטיסי ביקור מעוצבים דרך רול אפים לשדרוג חללים מסחריים ועד הדפסות מעניינות על גבי קנבס

 

העידן הדיגיטלי חולל מהפכה בבתי הדפוס המסורתיים ועם הזמן, טכניקות ההדפסה התייעלו לצד איכות התוצרים. רבים דורשים בשירותיו של בית דפוס דיגיטלי במרכז על מנת להפיק עבודות דפוס למגוון מטרות ושימושים, החל מכרטיסי ביקור מעוצבים דרך רול אפים לשדרוג חללים מסחריים ועד הדפסות מעניינות על גבי קנבס. 

האופציות רבות וישנה אפשרות להשתמש בממשק ידידותי למשתמש על מנת לעצב לבד את התוצרים באמצעות פלטפורמה אינטרנטית נוחה או להיעזר במעצבים גרפיים שיאפיינו. הם אלה שיבצעו בפועל והחומר יישלח ישירות לבית הדפוס.
לא ניתן להשוות את העבודה של בית דפוס דיגיטלי לתוצרים של מדפסת ביתית במיוחד אם מעוניינים להוסיף למינציה או לבצע הדפסות בגודל לא סטנדרטי.

אילו שירותים מציע בית דפוס עכשווי וכיצד לבחור את המקום האולטימטיבי לעבודות הדפוס שלכם?

כל מה שהעסק שלכם צריך להדפיס
בתי עסק רבים נעזרים בשירות של בתי דפוס דיגיטליים במרכז לפעילות העסקית השוטפת. כרטיסי ביקור מהווים את אמצעי ההתקשרות האידיאלי לאינטראקציה בין שותפים עסקיים, לקוחות וקולגות למטרת הכרות והנעה לפעולה בכנסים, פגישות וישיבות עבודה. 

ניתן לעצב על פי תבנית או מודל את כרטיס הביקור שייצג אתכם בדרך האפקטיבית ביותר, לבחור גודל, סוג נייר, גימור ולהחליט איזה טקסט, פונטים וגוון והקומפוזיציה ביניהם כמו רקע ותבליטים מעניינים. בדקו מה המחיר לפי כמות ושדרוגים מעניינים. עסקים פונים לבתי דפוס גם לצורך הדפסת פנקסי חשבוניות וקבלות, כיוון שעל פי חוק יש להוציא חשבונית וקבלה לכל עסקה ואומנם ישנם פרטים שהם בגדר חובה להדפסה על גבי הפנקס, אך ניתן לעצב בהתאמה אישית ולפי הקונספט העסקי המבוקש את הפנקסים.

קידום מכירות אפקטיבי מתחיל בהדפסה מקצועית
הדפסת חומרים לטובת קידום מכירות אף היא עוברת אצל בית דפוס דיגיטלי. חשבו על ברושורים, פרוספקטים, רול אפים ומדבקות שניתן לחלק או להצמיד לאלמנטים שונים על מנת להעביר מסרים שיווקיים. אפשר לתכנן ולאפיין מראש אילו מוצרים יחולקו לקהל הלקוחות כמו מחברות ממותגות ספירלה עם כריכה ממותגת על פי הזהות החזותית והשפה הויזואלית המזוהה עם החברה, מעטפות הנושאות את הלוגו והגוונים של העסק, לוח שנה עם תמונות נבחרות מתוך הווי העסק או פעילותו ומסרים מעניינים, שיזכירו לעמיתים, השותפים והלקוחות את קיומו של העסק.
בהדפסת שילוט חשוב מאוד להקפיד על רזולוציה גבוהה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, במיוחד שילוט שיהיה עמיד בפני תנאי מזג האוויר וימוקם בחוץ. אפשר להדפיס היום על גבי קאפה ושמשונית וליצור שילוט מזמין המושך את תשומת הלב של הלקוח גם מרחוק. 

הדפסות לאנשים פרטיים
בית דפוס דיגיטלי במרכז משרת גם אנשים פרטיים הבוחרים באירועים מיוחדים לבצע הדפסות בהתאמה אישית גם בכמויות קטנות יותר ומעוניינים בעבודה האיכותית ביותר. ניקח לדוגמא הדפסת הזמנות לחתונה המייצרות התרגשות לקראת החגיגה ונושאות תמונה של הזוג המאושר, מפה, שיר או כל פרט אחר שחשוב בהזמנה לחתונה ויתרום למראה המעניין. כך גם הזמנות לברית/ה, בר/בת מצווה. אם יש לכם תמונות יפות מזכרת מטיולים או אירועים, עשיתם בוק לילדה או רציתם להגדיל תמונה מרגשת מתוך החתונה, בית דפוס דיגיטלי יוכל גם לבצע עבורכם הגדלת תמונות בגודל המבוקש על גבי קנבס או חומרים אחרים, כך שתוכלו לתלות את התמונה ולשדרג עמה את החלל ולהתבונן בה ולהתרגש כל פעם מחדש.

החליטו איזה חומר שיווקי תרצו להדפיס או עבודות דפוס פרטיות ובחרו בית דפוס דיגיטלי שמציע מחירים משתלמים, שירות מקצועי ויחס אישי מסור, זמני אספקה נוחים והכי חשוב – עבודות הדפסה איכותיות. 

קרדיט תמןנה - קנבה

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים