חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מודדים עבודה של סוכנות קידום

 

סוכנות הקידום היא אותה חברה שתדאג שהמוצר או השירות שאתם מספקים לא ילכו לאיבוד ברחבי האינטרנט. מה הכוונה? ברשת קיימת תחרות מהותית על תשומת לב. מספר רב של מוכרים או נותני שירותים יכולים כעת להגיע למספר רב עוד יותר של לקוחות או אנשי יעד פוטנציאליים

 

הכלים קיימים – צריך לעשות בהם שימוש

סוכנות הקידום היא אותה חברה שתדאג שהמוצר או השירות שאתם מספקים לא ילכו לאיבוד ברחבי האינטרנט. מה הכוונה? ברשת קיימת תחרות מהותית על תשומת לב. מספר רב של מוכרים או נותני שירותים יכולים כעת להגיע למספר רב עוד יותר של לקוחות או אנשי יעד פוטנציאליים. הזירה הוירטואלית בשילוב כוחות עם אפשרויות התנועה שהתפתחו בעולם (מטוסים, ספינות וכל טוב) מאפשרים כעת קשר בין נותן שירות ללקוח גם כשהמרחק הגאוגרפי ביניהם אינו מספר רחובות או ערים.

מה העבודה וכיצד ניתן למדוד אותה

  • בקצה – המטרה היא להגדיל את התנועה אל האתר שלכם. את שורת הקצה ניתן למדוד בעזרת כלים שקיימים בשוק עליהם נרחיב בהמשך אך חשוב להבין שאף על פי שניתן למדוד את התחום הספציפי הזה בצורה מדויקת ישנם פרמטרים שונים ששווה לשים אליהם לב למען למידה לקמפיינים הבאים ולהערכת המצב של הקמפיין הנוכחי.  
  • יתכן וסוכנות קידום אתרים איתה אתם עובדים מספקת לכם סל מלא של קידום האתר:

 

הסל יכול לכלול – 

  • בניית האתר
  • הזרמת תוכן אל האתר
  • בניית חוויות משתמש וסיפוק ערך נוסף למשיכת תנועה אל האתר.

ישנם אינספור תחומים חשובים יותר ופחות בתחום קידום האתרים אשר בהתאם לסל אותו בחרתם שווה לבדוק.

לדוגמא – אם החברה בנתה לכם את האתר יש לוודא שהקוד נכתב בצורה יעילה וחסכונית בזיכרות ומשאבים. במידה והפונקציות שמרכיבות את האתר אינן בנויות בצורה טובה האתר יעבוד בצורה לא אופטימלית ומשתמש הקצה יספוג את התחושה של שימוש במוצר עקום. בנוסף ישנם אתרים אשר בנויים על שירות של ענקיות רשת כאלה ואחרות (aws,Microsoft   וכו’) בניה לא יעילה של האתר יכולה בסופו של דבר להתגלם בתשלום מיותר על שירותים.

דוגמא נוספת היא הזרמת תוכן – חלק עיקרי מקידום אתר הינו הזרמת תוכן איכותי. תוכן איכותי מעודד את האלגוריתם של מנועי החיפוש לדחוף את האתר אל לקוחות פוטנציאליים ובנוסף משמש כערך מהותי שהלקוח מרוויח מעצן כניסה לאתר ובוודאות מגדיל את התנועה אל האתר. לכן שווה לראות מהו אותו התוכן שנכנס לאתר והאם הוא ברמה עליה התחייבה הסוכנות.

בקצה כיצד בודקים

ישנם כלי שיווק ממומנים אשר בהם עושות שימוש חברות קידום האתר – קידום מממומן בגוגל או בפייסבוק הינו קמפיין בעל טבלאות מרשימות וחזותיות שמראות לסוכנות וגם לכם כלקוחות הסוכנות בדיוק כיצד מתנהל הקמפיין. איזה חלק בקמפיין מייצר תנועה כזאת ואחרת ומה העלות של אותה התנועה מתוך תקציב הקמפיין. זוהי ללא ספק הדרך האולטימטיבית למדוד את הצלחת העבודה של הסוכנות. להשוות בין המספרים שרצים בטבלאות אל המספרים אליהם התחייבה הסוכנות טרם הקמפיין ולראות האם ישנה חריגה. יש לבקש מהסוכנות לחשוף אותנו אל המידע הזה ולבקש הסבר מקיף בעזרת גרף ויזואלי.

לסיכום:

הדבר החשוב ביותר להבין הוא שישנם מגוון אפשרויות קידום לאתר ועל כן גם מגוון אפשרויות לבדוק האם קידום אורגני עובד בצורה יעילה. הדרך המומלצת ללקוחות של הסוכנות היא לקבל התחייבות לתנועה מסויימת אל האתר בתקציב מסויים ובמהלך הקמפיין לוודא בעזרת הכלים הקיימים את הסטייה מההבטחה ההתחלתית.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים