חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סמים ואלכוהול בכמויות גדולות – יוצרים חוסר שליטה אבסולוטי

 

הזמינות של חומרים ממכרים ברחבי המרחב הציבורי, הלחץ החברתי העצום שמופעל על אנשים צעירים ומבוגרים, והרצון להתמודד עם אירועי חיים מורכבים ומאתגרים במיוחד, כל אלו הם גורמים שיכולים להוביל אדם לעשות שימוש בסמים ואלכוהול בצורה מסכנת חיים, לאורך חודשים ושנים ארוכות, עד שאתם מגיעים למצב של חוסר שליטה מוחלט על כל מערכות הגוף שלכם ואפילו יכולים להגיע למצב מסכן חיים

 

הזמינות של חומרים ממכרים ברחבי המרחב הציבורי, הלחץ החברתי העצום שמופעל על אנשים צעירים ומבוגרים, והרצון להתמודד עם אירועי חיים מורכבים ומאתגרים במיוחד, כל אלו הם גורמים שיכולים להוביל אדם לעשות שימוש בסמים ואלכוהול בצורה מסכנת חיים, לאורך חודשים ושנים ארוכות, עד שאתם מגיעים למצב של חוסר שליטה מוחלט על כל מערכות הגוף שלכם ואפילו יכולים להגיע למצב מסכן חיים. במדריך הקרוב הצוות של מרכז הגמילה רוח בכפר יעזור לכם להבין את הסכנות הטמונות בשימוש בסמים ואלכוהול, בחיי השגרה המודרניים.

הפיתויים של העולם המודרני – לא הופכים קלים יותר

אנשי מרכז גמילה מאלכוהול מכירים את כל סיפורי הרקע של אנשים שמגיעים למצב בו הם פשוט לא יכולים לשלוט על הגוף שלהם. רוב המטופלים שמגיעים היום לקבל סיוע של מרכזי גמילה, הם מטופלים שמתמודדים עם אתגרי העולם המודרני בדרך היחידה שמוכרת להם - שימוש בחומרים ממכרים שמקהים את החושים. ומכאן ואילך, קשה מאוד לשים לשימוש בחומרים הללו סוף ולחזור למצב שבו הגוף שלכם הוא בריא וחיוני. 

מניעים רגשיים לבחירה בחומרים ממכרים

תחושת הבדידות הקשה או חוסר היכולת להתמודד עם הלחץ החברתי סביב המטופלים הם אלו שהתחילו את השימוש בחומרים ממכרים. כמובן שלכל דבר יש את המניע הרגשי המיוחד שלו, עם סיפור החיים וגורמי הסיכון שמאפיינים את מצבו הקליני. ועדיין, קל מידי להגיע למצב שבו שימוש חד פעמי בסמים, הופך לבעיה קלינית של התמכרות לסמים, על כל המשתמע מכך.

הצעד האחד שישנה לגמרי את התמונה

ברגע שאתם מבינים שאין לכם שליטה על החיים שלכם יותר ואתם לא יכולים לדאוג למצב הבריאותי שלכם לבד, צריך לעצור ולעשות חושבים. ההחלטה הרציונלית הטובה ביותר שאתם יכולים לקחת, היא פשוט לפנות לעזרה את רופאים מקצועיים ומיומנים בתהליך גמילה במוסד סגור. זו היא טכניקה שמאפשרת לכם למצוא את המרחב הבטוח להתמודד עם שלל הבעיות האישיות והרפואיות, תוך שאתם מתרחקים מגורמי הסיכון ומאפשרים לעצמכם להחלים בשקט, ולהתכונן לחזרה לחיים בוגרים, עם כלים טובים יותר.

הצוות המיומן והמנוסה של מרכז גמילה מכורים לחיים, מבין את הקושי שבהתמודדות עם בעיות התמכרות קשות במיוחד. אנו עושים המון מאמצים בשביל לאפשר לכם לחיות את החיים שאתם רוצים לחיות ת, אחרי שקיבלתם טיפול איכותי של טובי המומחים בתחום ההתמכרויות. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות – 0502704333.

כתבה זו נכתבה בשיתוף חדשות ירושלים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים