חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה זה ניכיון צק

 

לא מעט אנשים שואלים את עצמם מה זה בעצם ניכיון צק? ובכן, מדובר על צורת מימון מקובלת בשוק הפרטי ובקרב עסקים קטנים ובינוניים שבה בית העסק מקבל את השווי הכספי של הצקים הדחויים שהוא מקבל מלקוחות, תמורת ריבית עבור הזמן שנותר עד למועד פירעון הצק

 

לא מעט אנשים שואלים את עצמם מה זה בעצם ניכיון צק? ובכן, מדובר על צורת מימון מקובלת בשוק הפרטי ובקרב עסקים קטנים ובינוניים שבה בית העסק מקבל את השווי הכספי של הצקים הדחויים שהוא מקבל מלקוחות, תמורת ריבית עבור הזמן שנותר עד למועד פירעון הצק. העמלה והריבית תלויים בגוף המנכה את הצק, בבית העסק ובצקים עצמם. ככל שמועד הפירעון של הצק יהיה רחוק יותר והסיכון שהצק לא יכובד בבנק יהיה גבוה יותר, כך הריבית והעמלה שחברת הניכיון שתדרוש יהיו גבוהות יותר.

למי מתאים ניכיון צקים?

שירותי ניכיון שקים מיועדים הן עבור אנשים פרטיים והן עבור בעלי עסקים ותאגידים אשר זקוקים לתזרים מזומנים שוטף בכדי לאפשר לעסק להתפתח ולשגשג מבחינה כלכלית ובמקביל לרכוש סחורות ולספק תשלומים בזמן לספקים ועובדים. ניכיון צקים לעסקים מבטיח לכל עסק להנות מתזרים מזומנים מבלי להיכנס לחובות או להזדקק לפירעון של בטחונות בנקאיים כאלה ואחרים.

מי מעניק שירות ניכיון צקים?

 את רוב שירותי ניקיון צקים בישראל עושים הבנקים. את החלק הקטן של השירות מציעים חברות ניכיון שיקים בורסאיות, חברות למימון חוץ בנקאי, חברות ביטוח מובילות, חלפנים אשר עוסקים בתחום באישור ממשלתי והפעילות שלהם מתבצעת תחת פיקוח משרד האוצר. אם חשבתם שענף ניכיון הצקים הוא מסוכן ושייך באופן כלשהו לשוק האפור, חשוב מאוד שתדעו כי אלפי עסקים נעזרים כיום בענף ניכיון הצקים בצורה בטוחה ועל ידי גופים שניתן לסמוך עליהם. מדובר על פתרון אשראי אטרקטיבי ונוח מאוד עבור לא מעט עסקים.

 כיצד מתבצע ניכיון צקים?

הליך ניכיון צקים מתבצע מול בעל העסק שמוסר את הצק לבין חברת הניכיון, כאשר העסק משלם כאמור עמלה כלשהי שנקבעת מראש לחברת הניכיון. על בעל העסק להציג ביטחונות לצר, ערבויות ולהוכיח כי החתומים על הצק אינם בעל עבר פלילי. כמו כן, יש להוכיח כי הצק סחיר בכדי שחברת הניכיון תוכל לעשות בו שימור אחרי הפירעון.

 מדוע כדאי לבחור בניכיון צקים?

ישנם לא מעט יתרונות לתהליך ניקיון צקים: ראשית כל, כל עסק מאפשר לעצמו לשפר באופן מידי את תזרים המזומנים לעסק. שנית, כל עסק יכול להציע ללקוחות שלו תשלום במגוון אופציות תשלום לרבות צקים דחויים, דבר שבהחלט יכול לסייע לעסק לצבור מאגר לקוחות גדול. כמו כן, העברת מזומן תתבצע ישירות לחשבון של העסק תוך מתן אפשרות למימוש עסקאות בתשלומים או צקים דחויים. תתבצע בדיקה מיידית מקיפה וראשונית של כלל הצקים, יינתן אשראי חוץ בנקאי כנגד צקים דחויים ללא מרווחים ופערי בטחונות כפי שנהוג בבנקים, שיעורי הריבית נוחים ומשתלמים באופן יחסי והשירות באופן כללי הוא מקצועי, מהיר אישי ועטוף בסודיות מוחלטת.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים