חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הדפסה על בגדי תינוקות

 

אי אפשר לראות תינוק קטן ולא לחייך מאוזן לאוזן. תינוקות הם בני אדם קטנטנים והם חמודים, חייכניים וקניית בגדים עבורם יכולה להיות לא פחות מממכרת. לכל אחד ואחת יש סביבו תינוק שהוא יאהב או ירצה לקנות לו מתנה ובדרך כלל בגדים של תינוקות הם פריטי לבוש שאי אפשר לעמוד בפניהם

 

אי אפשר לראות תינוק קטן ולא לחייך מאוזן לאוזן. תינוקות הם בני אדם קטנטנים והם חמודים, חייכניים וקניית בגדים עבורם יכולה להיות לא פחות מממכרת. לכל אחד ואחת יש סביבו תינוק שהוא יאהב או ירצה לקנות לו מתנה ובדרך כלל בגדים של תינוקות הם פריטי לבוש שאי אפשר לעמוד בפניהם. הם צבעוניים, מתוקים להפליא ויש בהם כל כך הרבה יופי מיוחד ותמימות של ינקות. עכשיו אפשר רק לתאר מה תהיינה התחושה למראה בגדי תינוקות מודפסים. הדפסה על בגדי תינוקות הפכה לאחרונה לפופולרית ונפוצה ואפשר לראות בכל מקום תינוקות עם בגדים שיש עליהם הדפסה אישית – משפט הומוריסטי על פעולותיו של התינוק, אמירות כאלה ואחרות שהתינוק כאילו אומר בעצמו וגם ברכות או איחולים שמי שקנה את הבגדים מאחל לתינוק עצמו. מכיוון שכיום הדפסה על בגדים, חולצות ובגדי תינוקות נחשבת לנפוצה ומקובלת – היא גם איכותית, מתבצעת ברמה גבוהה וכך אפשר לוודא שאין סיכוי שהבגד יפגע בעורו העדין של התינוק.

איך מתבצעת ההדפסה על הבגדים?

הדפסה על פריטי לבוש בכלל וכאלה שמיועדים לתינוקות בפרט חייבת להיות איכותית מאד וכך גם הבגדים עצמם. היום יש מכשור מתקדם וטכנולוגי שהופך את ההדפסות ליפות, בולטות ועמידות ואפשר להמשיך וליהנות מהן גם אחרי הרבה מאד לבישות. כאשר מדובר בתינוקות הרי שמדובר בהרבה לכלוך, פליטות, שאריות אוכל ובוץ וללא ספק ההדפסות איכותיות וחזקות דיין כדי שכל אלה לא יהרסו אותן או ימחקו את הכיתוב והתמונה. בדרך דומה אפשר לראות כיום הרבה תוצרים של הדפסה על כובעי קש שמתאימים כמתנות מותאמות אישית או כאביזרים שמתאים לחלק לקבוצות של אנשים במסיבות סיום. בגדי תינוק מודפסים מתאימים גם כמתנה אישית וייחודית וגם כמתנה מהגן לכבוד סוף השנה או יום ההולדת של הילד. כך או כך החולצה תתאים אך ורק לילד המדובר ותשמש גם כמזכרת שתמיד יהיה נחמד ונעים לעשות בה שימוש.

איך בוחרים מה להדפיס?

מה שבאמת חשוב להבין זה שמאחורי הדפסה על גבי בגדים של תינוקות (ובגדים בכלל) יש תהליך של חשיבה מעמיקה. צריך לחשוב על תמונה, ציור או משפט שרוצים וכמובן לבחור את פריט הביגוד המתאים. חשוב לוודא שעבור תינוקות אלה בגדים שמיוצרים מ- 100% כותנה או שאלה בגדים שעשויים מחומרים אורגניים, על מנת שלא ייווצר גירוי על העור העדין והרגיש של התינוק והבגדים יהיו לו נעימים למגע. חשוב לוודא את המידה וכלל אצבע בנוגע לבגדי תינוקות אומר שתמיד אפשר וכדאי לבחור לתינוק מידה אחת גדולה יותר על מנת שהבגד יישאר בשימוש שלו לאורך זמן, מה גם שאף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה קצב הגדילה של התינוק.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים