חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך הדפסת מגנטים יכולה להגדיל את הפניות לעסק שלכם?

 

הדפסת מגנטים היא חלק בלתי נפרד ממיתוג של עסק. המגנטים מסייעים לכם להישאר בתודעה של הלקוחות, משפיעים על התדמית של העסק, מסייעים לשמר את הלקוחות הקיימים, ואף לשווק ללקוחות חדשים. אז איך עובדת הדפסת מגנטים, איך תוכלו להפיק ממנה את המירב, ומה המטרה של המהלך?

 

הדפסת מגנטים היא חלק בלתי נפרד ממיתוג של עסק. המגנטים מסייעים לכם להישאר בתודעה של הלקוחות, משפיעים על התדמית של העסק, מסייעים לשמר את הלקוחות הקיימים, ואף לשווק ללקוחות חדשים. אז איך עובדת הדפסת מגנטים, איך תוכלו להפיק ממנה את המירב, ומה המטרה של המהלך?

שימור לקוחות קיימים בטווח הארוך

רובנו נעדיף לפנות לבעל מקצוע שהיינו מרוצים ממנו בעבר. למשל, במידה והזמנו אינסטלטור, והוא הגיע במהירות, גבה מחיר הוגן וביצע את עבודתנו נאמנה, נשמח שהוא יגיע שוב כאשר ניתקל בבעיה. העניין הוא שאנחנו לא תמיד אנחנו זוכרים לשמור את מספר הטלפון, וכאן נכנס לתמונה המגנט. במידה והאינסטלטור השאיר אצלכם מגנט, סביר להניח שתעדיפו להרים אליו טלפון, מאשר לחפש בעל מקצוע חדש.

איך המגנט מגיע למקרר של הלקוח?

במידה והמוצר של העסק הוא דבר מה ששולחים במשלוח, ניתן לצרף אותו להזמנה או לחשבונית. במידה ואתם מבקרים בבית הלקוח, אפשר לבקש רשות להצמיד את המגנט ישירות למקרר, כדי לוודא שהוא אכן הגיע ליעדו בשלום. 

פריט שיווקי עם ערך מוסף

למגנט יתרון נוסף, הוא בעל שימוש פונקציונלי. בניגוד לפלייר, שעושה את עבודתנו ומושלך לפח האשפה, מגנט משמש אותנו בהצמדת דברים למקרר כמו רשימת קניות, ציורים של הילדים, מכתבי אהבה, או תמונות. הדפסת מגנטים מביאים לפרסום ממוקד ופרקטי, המגנט של העסק שלכם נמצא על מקרר בזווית העין של קהל היעד שלכם (לקוחות שקנו מכם בעבר), לפעמים במשך שנים ארוכות. 

שמירה על מוניטין יוקרתי

בעל מקצוע שמגיע מצויד בחומר שיווקי כדוגמת מגנטים, פליירים או מעטפות, משדר את הרושם שמדובר בעסק מקצועי וותיק. מתבצע אצלנו קישור מיידי במוח בין אביזרי שיווק לבין תכונות כמו רצינות, אמינות, ותק, ומקצועיות שאנחנו מייחסים לעסק. המחשבה שעולה לנו לראש היא שעסק זמני וכושל לא יטרח לבצע הדפסת מגנטים, ולכן הדבר מעיד על תכונות חיוביות. ברוב המקרים כאשר בעל מקצוע מגיע מצויד בחומר שיווקי, הדבר מראה על מוניטין ולעיתים אפילו על יוקרה. 

גיוס לקוחות חדשים

ניתן להשתמש במגנטים על מנת להיחשף בפני לקוחות חדשים. ניתן לחלק את המגנטים או להצמידם ישירות לדלתות באיזורים בהם קהל היעד נמצא. בדומה לחלוקת פליירים, המגנטים מגיעים ללקוחות החדשים, בתקווה לקבלת פניות חדשות לבית העסק.

הדפסת מגנטים שמדברים באותה שפה מיתוגית

לכל עסק יש ערכת צבעים, וגופנים שבה כל המיתוג של העסק מתבצע. חשוב לשמור על קו אחיד בכל האביזרים השיווקיים של העסק, החל ממגנטים, פליירים, השלט של החנות, מעטפות, פולדרים, הלוגו באתר, וכל דבר שמתקשר לעסק. שמירה על שפה אחידה מבטיח שללקוחות יהיה קל לשייך את המגנט שלכם לעסק שהם כבר מכירים.  

טיפים להדפסת מגנטים מנצחים

כאשר אתם מעצבים את המגנט, חשוב לברור את המילים היטב, ולהימנע מכמות רבה מדי של מילים על המגנט. חשוב שמי שרואה את המגנט יוכל להבין במהירות בדיוק באיזה שירות מדובר, וכיצד ניתן ליצור קשר. ניתן להוסיף סלוגן, או אייקון שמזוהה עם בית העסק. המגנט צריך לתפוס את העין, להיות בולט, ברור ולהותיר רושם חיובי.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים