חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חותמות לחתונה - הטרנד החדש

 

בעידן השפע של היום אין זה פשוט לארגן אירועים מקוריים עם טאץ’ אישי. כל זוג שמארגן את החתונה שלו רומה להפתיע את האורחים ולשמח את המוזמנים בדרך שהם עדיין לא חוו וללא ספק מדובר במשימה לא פשוטה כלל וכלל

 

בעידן השפע של היום אין זה פשוט לארגן אירועים מקוריים עם טאץ’ אישי. כל זוג שמארגן את החתונה שלו רומה להפתיע את האורחים ולשמח את המוזמנים בדרך שהם עדיין לא חוו וללא ספק מדובר במשימה לא פשוטה כלל וכלל. 

המילה האחרונה בהפתעת האורחים היא חותמות לחתונה – ברכה או תודה מהזוג לאורחים או בעצם מיתוג של החתונה כאירוע עיצובי ממדרגה ראשונה. ממילא כל עיסוק בחותמת מתחיל בעיצוב וההפקה האישיים שלה, הרי הכיתוב חייב להתאים לבעליה של החותמת וכל חותמת מופקת בהתאמה ועיצוב אישיים. כך הדבר גם כאשר מדובר בחותמת שעומדת לשרת בני זוג שמתחתנים – הם צריכים לבחור את המלל שמתאים להם, את המילים שהם רוצים להעביר לאורחים שלהם וכמובן את העיצוב שתואם את השקפת העולם שלהם.

איך מתבצע תהליך של הפקת חותמת אישית?

כאמור – אין דבר כזה שתי חותמות זהות, בוודאי לא כאלה שיש להן תפקיד ייעודי כמו לשמש חתן וכלה בהכנות לחתונה. בעת קבלת ההחלטות בנוגע לתוצאה של החותמת צריך לחשוב על כמה וכמה דברים – 

  • צורה – האם החותמת תהיה עגולה, מרובעת או מלבנית?
  • מלל – מה יהיה כתוב בחותמת? האם זו תהיה הודיה לאורחים על שהגיעו לשמוח ולשמח או שהחותמת תופיע על גבי ההזמנות?
  • שפה – יש משפטים באנגלית שנחשבים לאהובים על זוגות שמתחתנים וייתכן שהם יבחרו במשפטים האלה.
  • תאריך – אין ספק שתאריך החתונה הוא פרט מהותי שבאמת חייב להופיע בחותמת.
  • סוג החותמת – כיום נפוץ מאד להפיק חותמות עם כרית דיו מובנית וכך לא צריך כרית דיו נפרדת. מומלץ להעדיף את הסוג הזה.
  • צבע הדיו – אפשר לבחור את הצבע של הדיו, כלומר את הצבע שהכיתוב יופיע בו על פי ההעדפות של החתן והכלה.
  • המקום לביצוע – חשוב לבחור באתר כמו עדן חותמות שיש לו ניסיון רב בהפקה וייצור של חותמות מכל הסוגים והמינים ואפשר להיות שקטים ורגועים שהחותמת תהיה בדיוק כמו שרוצים אותה.

 

חותמת לחתונה – המילה האחרונה בהפתעות של האירוע

יש הרבה מה לעשות לקראת החתונה ויש הרבה ארגונים ובירורי פרטים. למרות שיש גם התעסקות עם הפקה של חותמת אישית – הרי שהתוצאה כדאית מאד וגם תהיה מפתיע במיוחד. האורחים לא מצפים לראות כיתוב מותאם אישית על גבי המעטפות או ההזמנות ובוודאי שלא על גבי המזכרות שהם יקבלו בסיומו של האירוע. מכאן ההפתעה והחיוכים שיעלו על הפנים שלהם כשיראו את החותמת בסופו של דבר. בנוסף לכך חותמת אישית עם השמות של החתן והכלה היא אקט מפתיע ומקורי, אין מדובר בבחירה פופולרית ומוכרת כיום ולכן עדיין אפשר לעשות זאת לפני שהרבה זוגות נוספים יתפסו טרמפ על הטרנד ויהיה צורך לחפש טרנדים חדשים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים