חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הפתעות תחום ההתחדשות העירונית: עו”ד תובע מיוצגים שלו 

 

כן, כן, קראתם נכון את הכותרת, עורך דין יכול ורשאי על פי החוק לתבוע את הלקוחות שלו. בפועל, המקרים האלו ממש לא נפוצים, אבל כמו שלמדנו מהמקרה של עורך דין ליאור עמידור בפרויקט תקומה בכפר סבא, הם עשויים לקרות

 

כן, כן, קראתם נכון את הכותרת, עורך דין יכול ורשאי על פי החוק לתבוע את הלקוחות שלו. בפועל, המקרים האלו ממש לא נפוצים, אבל כמו שלמדנו מהמקרה של עורך דין ליאור עמידור בפרויקט תקומה בכפר סבא, הם עשויים לקרות. 

מכירים את הפרויקטים הנקראים התחדשות עירונית, או במילים אחרות – תמ"א 38? הפרויקטים האלו נועדו בכדי שהמדינה תוכל לחזק את הבניינים בישראל כנגד רעידות אדמה, זו השורה התחתונה. אבל עד שמגיעים לשורה התחתונה, חשוב להבין שבפרויקטים האלו מעורבים לא מעט גורמים וצדדים. החל מהדיירים, דרך עורכי הדין והקבלנים, המשקיעים והיזמים וכלה אפילו בבית המשפט, צדדים אלו עשויים להיות מעורבים בפרויקטים של התחדשות עירונית. אבל כמו שלמדנו מהמקרה של עורך דין ליאור עמידור אשר ביקש לתבוע את לקוחותיו, הפנייה לבית המשפט למטרת תביעת לקוחות לא תמיד מחזיקה מים בבית המשפט. 

מה קרה לאחר שתביעת עו"ד עמידור הוגשה לבית המשפט? 

לאחר שעורך הדין ליאור עמידור (האחים עמידור) הגישו תביעה כנגד דיירים בפרויקט תקומה בכפר סבא, כבוד השופטת, סילש, החליטה כי עו"ד עמידור ישלם סכום של 37,000 ₪ הוצאות בית המשפט. כמו כן, בית המשפט ביטל את צווי המניעה הזמניים שעורכי הדין עמידור ביקשו להפעיל על הדיירים בפרויקט. 

הדיירים מצידם, טענו שהם אינם מרוצים מההתנהלות של עו"ד ליאור עמידור בפרויקט ההתחדשות העירונית. במקום עורך דין אחים עמידור, הדיירים בפרויקט תקומה מינו עורכת דין אחרת שתטפל בפרויקט שלהם. כמו כן, דיירי תקומה בכפר סבא החליטו שהם מעוניינים לקבל סיוע מקצועי מחברה יזמית אחרת העונה לשם ענב – התחדשות עירונית ויזמות תמ"א 38. 

עורך דין ליאור עמידור תובע את לקוחותיו – לא יאומן כי יסופר 

כתגובה לכך שהדיירים בפרויקט נקטו באי-אלו צעדים, עורך דין ליאור עמידור ביקש לתבוע אותם על סכום של 5 מיליון ₪, לא יאומן כי יסופר, אבל אכן קרה ועדיין קורה. המקרה של תביעת עו"ד עמידור הוא מעניין במיוחד, מה שמוביל אותנו להמשיך ולעדכן אתכם בהתפתחויות עתידיות בין דיירי תקומה בכפר סבא, לבין עורכי דין האחים עמידור. 

עד שנעדכן אתכם בחדשות הבאות במקרה זה, אנחנו רוצים להשאיר לכם טיפ קטן מאיתנו. הפרויקטים האלו של התחדשות עירונית עשויים להיות מורכבים במיוחד, מתישים וארוכים. וכמו שאנחנו רואים, הפרויקטים האלו גם יכולים להגיע לבית המשפט. אם אתם לקראת פרויקט של תמ"א 38 והתחדשות עירונית, אנחנו ממליצים לכם בחום לב – תבחרו נכון את עורכי הדין המייצגים אתכם. כמו כן, בחרו נכון את החברה היזמית שתלווה אתכם בפרויקט. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים