חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ציוד רפואי – שיפור שגרת החיים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת

 

עולם הציוד הרפואי הוא עולם שמתפתח בשנים האחרונות, ומשתמש בטכנולוגיה מתקדמת על מנת להקל על שגרת חייהם של מטופלים רבים. אז מה באמת קורה בעולם הציוד הרפואי, אילו תחומים הוא מכיל, וכיצד כדאי לבחור חנות ציוד רפואי שתסייע למטופלים?

 

עולם הציוד הרפואי הוא עולם שמתפתח בשנים האחרונות, ומשתמש בטכנולוגיה מתקדמת על מנת להקל על שגרת חייהם של מטופלים רבים. אז מה באמת קורה בעולם הציוד הרפואי, אילו תחומים הוא מכיל, וכיצד כדאי לבחור חנות ציוד רפואי שתסייע למטופלים?

ציוד רפואי – מגוון מכשירים תחת קורת גג אחת

ציוד רפואי הוא שם כולל המתייחס למספר רב של תחומים בין היתר – נשימה, שינה, מכשירים לחולים סיעודיים, ואביזרים לאשפוז ביתי. בנוסף, חנות ציוד רפואי יכולה לשמש גם מוסדות רפואיים פרטיים או ציבורים, כמו בתי חולים או בתי הבראה.

מזרן למניעת פצעי לחץ

בכוחו של ציוד רפואי לעשות הבדל של ממש בחוויית האשפוז, למשל כשמדובר במזרן למניעת פצעי לחץ. תפקידו של המזרן הוא לפזר באופן שווה את המשקל של המטופל, על מנת למנוע פצעי לחץ כשכל משקל הגוף לוחץ על חלק אחד. פצעי לחץ נחשבים ל"מכה", הם נגרמים בקלות ולוקח להם זמן רב להיעלם, והם מלווים בכאבים חזקים. המזרן מורכב משכבת ספוג ושכבת בועות אוויר, והוא דוגמה אחת מיני רבות לאביזר פשוט יחסית שיכול לשנות את חייהם של מטופלים מן הקצה אל הקצה. גם אם המזרן הלחץ לא מרפא באופן ישיר את הבעיה, האפקט שלו יכול להפוך את האשפוז לחוויה הרבה יותר פשוטה להתמודדות.

לא רק מכשירים ומוצרים

כאמור, חנות ציוד רפואי היא הבית של כל המכשירים והאביזרים הרפואיים. נוסף על הציוד הרפואי, חנות הציוד הרפואי מעניקה שירותי ייעוץ מקצועיים, התאמה של הציוד עבור הצרכים של המטופלים, וליווי לאורך הדרך בהסתגלות ותפעול של המוצר החדש. למשל, כשמדובר במכשיר סיפאפ, לעיתים לוקח למטופל זמן להתרגל אליו וללמוד לתפעל אותו. במקרים כאלה במיוחד, חשובה התמיכה של חנות הציוד הרפואי, שתעניק שירות סבלני ונעים, שנמצא בזמינות יחסית גבוהה. 

אתם לא לבד

רוב חנויות הציוד הרפואי מספקות גם ציוד חלופי במידה וחס וחלילה יש תקלה באחד המכשירים, מה שמבטיח לכם שלא תישארו לבד. כשמדובר במחוללי חמצן למשל, חשוב לוודא שהחמצן תמיד יהיה נגיש, ולכן חשוב לוודא בראש ובראשונה שהמכשיר אכן אמין, ושניתן לסמוך עליו. בנוסף, חשוב לוודא שבמידה והיו תקלות תקבלו מחולל חמצן חלופי, ושירותי מעבדת תיקונים במסגרת האחריות שמגיעה לכם.

משפר את המצב הבריאותי ואת מצב הרוח כאחד

כוחו של הציוד הרפואי רב יותר ממה שנדמה. הרבה פעמים בכוחו לשנות את מצב הרוח של המטופל, להשפיע על תחושת החופש, הניידות, מצב הרוח הנוחות, ואפילו תחושת המסוגלות. ציוד רפואי משפיע על מצב הרוח של המטופלים באופן ישיר. למשל כשמדובר במכשיר הטנס - עבור מי שסובל מכאבי גב ולא מוצא להם פיתרון ירגיש ברוב המקרים תחושת ייאוש, וקוצר רוח. מכשיר הטנס הנייד שולח גירוי חשמלי לאיזור הכואב בגב, מה שיכול להפחית משמעותית את הכאב, וכתוצאה מכך להחזיר את החיוך לפנים של המטופלים. כמו כן, מחולל חמצן שינה את חייהם של החולים במחלות ריאות, שבעבר נאלצו להסתובב עם בלוני חמצן כבדים ומסורבלים, וכיום יכולים לשאת מחולל חמצן נייד וקומפקטי, שניתן להטעים מחדש.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים