חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יום הולדת: הפתעות קטנות לחגיגה גדולה

 

מזל טוב! לילד או לילדה שלכם יש יום הולדת, והחלטתם להזמין את כל החברים מהכיתה או מהגן למסיבת יום הולדת כיפית ושמחה – בביתכם או בפארק שליד מקום מגוריכם

 

מזל טוב! לילד או לילדה שלכם יש יום הולדת, והחלטתם להזמין את כל החברים מהכיתה או מהגן למסיבת יום הולדת כיפית ושמחה – בביתכם או בפארק שליד מקום מגוריכם.

אין ילד או ילדה שלא אוהבים לחזור הביתה עם הפתעות קטנות ומדליקות ממסיבת יום הולדת שמעלות חיוך, וזאת הוקרת תודה ומזכרת מעולה מצידכם למשתתפי האירוע.

ואומרים שאין חגיגה בלי עוגה, וזה כנראה נכון. אך יש עוד דבר שכדאי לא לשכוח, וגם לא לחכות לרגע האחרון – הפתעות ופרסים ליום הולדת, אותם תוכלו לחלק לילדים שהגיעו להשתתף בחגיגה הנחמדת בסיום האירוע או כפרסים לזוכים במשימות שהכנתם להם.

אז איך מארגנים במהירות הפתעות שוות לילדים המשתתפים בחגיגה?

אחת הדרכים הפשוטות והקלות ביותר לסגור פינה ולרכוש כמה עשרות הפתעות שוות לילדי הכיתה או הגן, היא לקנות מארז פרסים והפתעות מוכן המאגד בתוכו את המתנות הרלוונטיות, ומציע מחיר משתלם הרבה יותר מאשר לבחור ולרכוש את הפריטים בנפרד.

אנו ממליצים דווקא לנסות לרכוש את המארזים דרך אתרי אונליין, כך תוכלו לשלוח ישירות לביתכם ללא כל מאמץ, ובעצם לסיים את הסיפור בכמה דקות בודדות. לא תצטרכו לצאת מהבית לחיפושים מייגעים, ולא תידרשו לחפש זמן רב פרסים שכיף לחלק, וזהו בעצם היתרון הגדול של רכישה אונליין. 

אחד האתרים המומלצים המציעים שירות זה, הוא אתר קיפי מתנות וצעצועים – אתר אונליין ותיק המציע שירות משלוחים מהיר בפריסה ארצית, ובו תוכלו למצוא מגוון של מארזים נהדרים של פרסים לימי הולדת, לבנים ולבנות, במחירים משתלמים יותר מחנות רגילה, מארזי הפתעות מוכנים בהתאם לתחביבי הילדים וכמות המוזמנים.

המשלוחים שהאתר מספק מגיעים עד לדלת הבית ורוב הלקוחות באתר אפילו דיווחו על קבלת החבילה כבר מהיום למחר למרות ההתחייבות הרשמית ל-5 ימי עסקים. אם אתם כבר ממש לחוצים, יש משלוחים מהירים יותר לכל הארץ וישנה אופציה להזמין באתר שירות משלוח אקספרס באזור במרכז והשפלה וכך תקבלו את החבילה כבר באותו היום.

המארזים באתר מגיעים בשקית הפתעה גדולה ומרשימה, אותה תקבלו בתוך צלופן עם סרט אריזה מהודר. המארזים מכילים בתוכם עשרות פרסים שפשוט יטריפו את הילדים.

המארזים מכילים הפתעות מדליקות כמו מדבקות מסרטי דיסני, שרשראות הלו קיטי, יו-יו לילדים, שרשראות חד קרן, מחזיקי מפתחות של אימוג’י, מר גמיש, כדורים קופצים, מוצרי סקוושי, פלסטלינה קופצת ועוד מגוון משחקים קטנים ומגניבים שילדים פשוט מטורפים עליהם! 

בכל מארז הפתעות תוכלו למצוא את פירוט המוצרים המגיע איתו, תמונות ברורות של כל התכולה וכך תוכלו לרכוש את המארז האהוב והמתאים ביותר לכם. כמובן שבנוסף למוצרי המארז, תוכלו להוסיף לחבילה שלכם מוצרים נוספים ואפילו מתנה גדולה לילד החוגג מכל המבחר הגדול של המתנות והצעצועים שבאתר.

צוות המומחים של האתר אדיב מאוד וישמח כמובן לסייע לכם בכל עת דרך ערוצי יצירת הקשר השונים, להכוונה ובחירה של המארז או המוצרים הרלוונטיים עבורכם. האתר מדורג בגוגל ב-5 כוכבים, כך שגם אם אתם לא בטוחים, צרו איתם קשר, הם בטוח יעזרו לכם לבחור את המארז והמתנה הטובה ביותר.

אז שתהיה חגיגה גדולה ומוצלחת והמון מזל טוב.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים