חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מקצועות העתיד באקדמיה - מהם ואיפה לומדים אותם?

 

בעקבות הפעילות של רשת האינטרנט והמהפך שהיא יצרה בכל תחום בחיינו בשנים האחרונות, נוצרו מקצועות חדשים שהעיסוק שלהם מתבסס על פעולות שונות אשר קשורות לנושאי האינטרנט. עם הזמן המקצועות הללו רק הלכו והתרחבו

 

בעקבות הפעילות של רשת האינטרנט והמהפך שהיא יצרה בכל תחום בחיינו בשנים האחרונות, נוצרו מקצועות חדשים שהעיסוק שלהם מתבסס על פעולות שונות אשר קשורות לנושאי האינטרנט. עם הזמן המקצועות הללו רק הלכו והתרחבו. 

מקצועות העתיד באקדמיה 

אחת המכללות שהיא בעלת רזומה מקצועי עשיר מאד היא מכללת מנטור וזאת לאור שיטת הלימוד הייחודית שלה המאפשרת לכל סטודנט להתקדם בתחום שאותו בחר וללמוד מקצוע לחיים. ההכשרה במכללה מעניקה לכל אחד מהסטודנטים את מלוא המעטפת בנישה שאותה הוא לומד ובתום הלימודים והמבחנים אין ספק שהוא יכול לצאת מידית לדרכו החדשה כשכיר או כפרילנס ולעסוק בתחום שבו התמקצע הן תיאורטית והן מעשית.

בחירה במקצוע החדש 

רבים מהצעירים מקבלים הכוונה על מסלולי הלימוד במקצועות החדשים כיוון שגם הם אינם מכירים את כולם ולא מבינים במה עוסק כל אחד מהם. לאחר שהם מקבלים את מלוא המידע, הרבה יותר קל להם לכוון את עצמם לאחד מהתחומים הללו, בהתאם לכישורים של כל אחד מהמועמדים ללימודים. 

נפלאות הצילום 

אחד הקורסים הבולטים של מכללת מנטור הוא קורס צילום למתחילים ולמתקדמים. בקורס זה לומדים אוהבי מצלמות הסטילס את יסודות הצילום, המבנה של המצלמה, אופן ההפעלה של המצלמה, כדי לצלם את התמונות המיטביות. צילומים ייחודים כמו צילום בחושך תוך הפעלת הפלאש, צילומי נוף להשגת תוצאות מוצלחות, צילומי תדמית, ילדים ועוד. מדובר במרחב עצום של ידע טכני ומעשי שנרכש תוך כמה חודשים של לימודים אינטנסיביים. 

בניית אתרים 

עסק ללא אתר אינטרנט אינו מציג לציבור הגולשים את חלון הראווה שלו. לכן כל עסק שמכבד את עצמו דואג שיהיה לו אתר אינטרנט אחד ואף למעלה מכך. לאור זאת נוצר המקצוע החדש של בניית אתרים שכולל אפיון של האתר החדש, עיצובו, בניית הקטגוריות, הזנה של תכנים, הקמה של חנויות מקוונות אבטחת מידע ותשלומים ועוד. מדובר בתחום מסקרן מאד ומי שלומד אותו נשאב אליו ונהנה מכל דקה של עשייה.

עיצוב גרפי 

סטודנטים יצירתיים שלומדים עיצוב גרפי, מתרגמים את היכולות העיצוביות שלהם והופכים זאת לדפי נחיתה מרהיבים, מודעות בצבעים שמיד קולטים את העין וזאת תוך מתן תשומת לב לכל פרט ופרט עד שהיצירה המוגמרת והמושלמת מוכנה. רואים את הטאץ’ שלהם בכל מקום על פני אתר האינטרנט בשלל הפעילויות הקשורות ולפרסום דיגיטלי. בתום הלימודים במכללת מנטור הם בעלי ידע נרחב ביותר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים